Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

بچه های شناگر

بچه ها این جقله ها رو نگاه کنید چقد با نمکن.وای دلم میخواد محکم بگیرم بقلم فشارشون بدم.امیدوارم بچه های سونگم مثله اینا تپل مپل باشن.

اگه ما هم به شنا کردن بچه ها مثه اینا انقدر اهمیت میدادیم.الان انقدر آدم نا بلد شنا نداشتیم .تازه با اینکه اخیرا از سوم ابتدایی اجبار یادگیری شنا گذاشتن خیلیا ناراضین که چرا اجباریهما کی به روز میشیم خدایاجواب:هیچ وقت


نظرات 3 + ارسال نظر
ناهید چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 15:14 http://www.kbs2.blogfa.com

ووووووووواو خیلی بانمکن بخورمشون.اونی اینا رو از کجا گیر میاری شیطون؟؟؟؟؟
مرسییییییی

جدی جدی چقدر نازن من که خیلی میدوستمشون جیگرشون و جقلا...

mmm دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 21:24

اونجا رفتم فیلتره باز نمیکنه همه امیدم به تو هست خیلی دنبال این کلیپ ها میگردم چی کار کنم؟

عزیزم 2 تاشو امشب میذارم.منم باز میگردم شاید بازم پیدا کردم.

mmm دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 20:43

سلام هر وقت میام تو وبلاگت ناراحت میشم و میرم پس چی شد کلیپ های کنفرانسی مردی به نام خدا تو رو خدا بزار این سریال سونگ رو خیلی دوست دارم بابا جان سونگ خوشکله بزار باشه ؟قربونت

عزیزم تازه یه دونه جدیدا پیدا کردم امشب میذارم حتما.اگه بیشتر هم خواستی برو وب نگین دخشان کره جنوبی(نگین و آسانا)اونجا هم گذاشتن عزیزم.ببخش دیر شد سرم خیلی شلوغه. بازم معذرت گلم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد