Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ از سونگ & little girl

بچه ها یه کلیپ گذاشتم ازسونگ جونم خیلی جالبه.یادتونه این عکس و گذاشته بودم کلیپشو پیدا کردم خیلی با مزس حتما ببینید.این دختره عشق منه خیلی بامزه ناز میکنه.

حتما حتما ببینید...

نظرات 1 + ارسال نظر
عشق لی مین هوو سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 16:52 http://www.seool.blogfa.com

راستی این کلیپه
چون مال 4 شارد نمی تونم دان کنم
در مورد چیه
دوستی

این دختره برای سونگ یه نامه نوشته ...در واقع همه اون بچه هایی که اونجان نامه نوشتن.
که یه دفعه لوس میشه نمیخونه...یه حالت قهر
سونگ میاد پیشش وایمیسته خودش جاش میخونه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد