Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ پشت صحنه امپراطور بادها

سلام دوستای خوشملم خوبید؟

امروز با یک کلیپ دیگه اومدم از سونگ جونم.این کلیپ پشت صحنه امپراطور بادهاست.جالب و قشنگه.ببینید ولذت ببرید



دانلود   8MB

نظرات 10 + ارسال نظر
korea یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 22:04 http://www.seool.blogfa.com

ووووووواپس چرا دانلود نمی شه

دانلود میشه.باور کن دانلود میشه اونی

zahra پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 03:40 http://www.cafe-noona.mihanblog.com

سلام
می شه یه چیزی بگم ... راستش من فکر کردم این آپ درباره فیلم امپراطور دریاست ...
واقعا ببخشید ...همیشه این دو تارو با هم اشتباه می گیرم... امپراطور باد ها هم واقعا خیلی فیلم قشنگیه ها اونم واقعا از فیلمای دوس داشتنیه سونگ ایل گوکه ... ولی من همیشه به خاطر تشابه اسم زیاد حواسم پرت می شه ....
خیلی ممنون ...

موافقم عزیزم ولی من همه کاراشو دوست دارم خیلی خیلی دوست دارم.
امشب ترکوندیا بین همه تو اولین کسی هستی که دونه دونه برای آپام نظر میدیخیلی ماهی گلمخیلی میدوستمت

zahra پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 03:25 http://www.cafe-noona.mihanblog.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دست گلت درد نکنه فرزانه خیلی گلی ...
وای که من چقد عاشق این فیلمم ... معرکه ست ... اینهمه فیلم جدید دیدم هیچ کدوم به این اندازه خوشم نیومده ... یعنی دیوونه ش بودم ... وقتی کلیپ قسمت آخرشو دیدم بغض گرفته بودم ... واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای یکی از بدترین پایانارو داشت خیلی غم انگیز ... بعد اینم درخت بهشتی و ...
به هر حال آپت عااااااالی بود خیلی ممنون

میدونم منظورت امپراتور دریاست منم این سریال وخییییییییییییلی دوست داشتم بینهایت منبا این سریال به سونگ ایل گوک علاقه پیدا کردم فوق العاده بود
سریال درخت بهشتی رو ندیدم پس باید ببینمش

سحر پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 01:28

مرسی فرزانه جون خیلی باحال بود

قربونت گلمخوشحالم خوشت اومد

مهتاب چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 21:53

پارت پنجم وپارت دوم هنرگول زنی.فرزانه جون میتونی عکس ها یاکلیپ تولدسونگ روتوسال2006بذاری؟همون فن میتینگ که هان هی جینم توتولدش بود.اون تولدی که توپشت صحنه جومونگ واسه سونگ گرفتنونمیگما.هان هی جین توتولدش یه بارونی بنفش پوشیده بودسونگ هم همون بلوزسفیدراه راه که باشلوارلی که توهنرگول زنی هم پوشیده بودداشت یه بلوزرنگی هم روش پوشیده بود.

عزیزم یه نگاه میندازم .خبرت میکنم عکساش و دارم ولی کلیپشو نه باید بگردم.

حسین چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 18:25 http://hosseinabc.blogfa.com

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***منتظرمااا. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *

اگر لطف کنید نظر بدهید تشکر میکنم
عیدتم پیشاپیش مبارک

mary چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 15:48 http://9snsd.mihanblog.com

مرسی اونی

خواهش اونی جون

مهتاب چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 15:16

بی نظیربودفقط کلیپ های عکس برداری هنرگول زنی 2تا ازکلیپ هامشکل داشت نتونستم بگیرمشون

میتونی بگی کدوما رو ؟مشکل دانلودشونو داشتی یا دانلود کردی نمیتونی ببینی؟من امتحانشون کردم سالمن.ولی باز خبرم کن بگو دقیقا کدوما مشکل داره عزیزم بازم نگا میکنم

2oni چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 02:20 http://www.2oni.blogfa.com

ممنون عالی بود





آپمممممممممممممممممم با ده ها پست

ناهید چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 01:57 http://www.kbs2.blogfa.com

آپم اونننننننننننننننننننننننی با 3 پست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد