Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

دانلود برنامه Internet download manager

سلام دوستای عزیزم به درخواست یکی از دوستان برنامه Internet download manager اینترنت دانلود منیجر رو برای دانلود گذاشتم.

1) دانلود آسان با سرعت بالا و کیفیت بالا

2) امکان قطع دانلود در هنگام دانلود و ادامه آن

بعد از دانلود مراحلی که تو ادامه مطلب گذاشتم رو باید اجرا کنید تا بتونید از این برنامه استفاده کنید.

امیدوارم که مشکلی پیدا نکنید اما اگه با مشکلی برخوردید بهم بگید کمکتون کنم.


 دانلود برنامه

ادامه مطلب ...

کلیپ مصاحبه با سونگ تو خونش

سلام این بار با یه کلیپ اومدم از سونگ جونم .یه مصاحبه با مادر سونگ و خودش تو خونشون.

عاشق اون تیکه ام که خسته از بیرون میاد و مامانش کیفشو میگیره

اون جاییم که مامانش میخواد غذا رو از ماهیتابه برگردونه نصفشو میریزه تو سینک ظرف شویی هم خیلی خنده داره.

دانلود کلیپ

کلیپ پشت صحنه امپراطور بادها

سلام خوشملا بازم با دوتا کلیپ خیلی قشنگ از پشت صحنه امپراطور بادها اومدم


کلیپ اول: واییییییییی اینجا سونگ با این دستکش پلنگیش منو کشته خیلی بامزسچقدر هم بهش میاد

دانلود کلیپ


کلیپ دوم: من تو این کلیپ عاشق شخصیت ماهشمکه هیچ چیزی رو به تنها برای خودش نمیخواد.

قربونش بشم که انقدر ماهه و مهربونه

دانلود کلیپ

تقدیم به هووهای گلم

کلیپ امپراطور بادها

سلام بچه ها اووووووه بالاخره بعد از 3 هفته آپ کردم

من از این آپم خیلی خوشم میادامیدوارم که شما هم خوشتون بیاد.

واستون چند تا کلیپ از امپراطور بادها آپ کردم که خیلی جالبا


این کلیپ حدود 12 دقیقس که زیر نویس انگلیسی هم داره کیفیتشم خوبه دلم نیومد برای کم کردن حجمش کیفیتشو پایین بیارم آخه دیگه زیرنویسش معلوم نمیشد.حتما ببینیدش چون توش سوالای جالبی از سونگ در مورد همسرش میکننحتی از بازیگرای دیگه این سریال هم در این مورد سوال میپرسن.البته این مربوط به پارت دومش میشه.

دانلود پارت اول

دانلود پارت دوم

این کلیپها هم ادامه همون کلیپ بالاییه که بیشتر از پشت صحنه امپراطور بادهاست مدت زمان کلش هم 11دقیقس

دانلود پارت سوم

دانلود پارت چهارم


دانلود پارت پنجم

کلیپ پشت صحنه امپراطور دریا

سلام امروزم با یه کلیپ از سونگ جونم که مربوط به سریال امپراطور دریا سریال مورد علاقماومدم.در واقع اولین سریالی که من از سونگ دیدم این سریال بود.آخی یادش به خیر...  

شما هم بینید و لذت ببرید

راستی من فقط با 4shared میتونم آپ کنم picofile امم پر شده دیگه نمیتونم باهاش آپ کنم.یه لینک کمکی بهم معرفی میکنین برای آپلود.ممنون میشم.

دانلود     43.3MB

کلیپ:(Song il gook & his mother(Kim Eul Dong

سلام دوستای گلم امروز با یه کلیپ اومدم که خیلی بامزه و جالبه

این کلیپ مال چند سال پیشه که سونگ و خواهرش به همراه مادرشون 3تایی باهم به مسافرت رفتن و سونگ برای قدردانی از زحمات مادرش با یه جشن کوچیک غافلگیرش میکنه و مادرشم شروع میکنه از خاطراتش و سختی هایی که تو زندگی کشیده تعریف میکنه.

واقعا چه پسر قدرشناسی عاشق این کاراشم

مدت زمان کلیپ هم 12,42 دقیقه

دانلود     AVI    58.9MB

دانلود     3gp    15.9MB

(دوستان با فرمت 3gp زیرنویس کلیپ به علت پایین بودن کیفیت کلیپ زیاد معلوم نیست)


سونگ ایل گوک و سون یه جین

سلام دوستان امروز به درخواست نوشین جون یه کلیپ از سونگ ایل گوک و سون یه جین (هنر گول زنی)گذاشتم که مربوط به یه برنامه تلوزیونیه که دعوتشون کرده وتقریبا حالت مسابقه ای داره.
خیلی بامزس مخصوصا قسمتی که یه دفه هوا رو با فشار زیاد به سمت صورت سونگ میزننوای قیافش خیلی بامزه میشه عکسشو گذاشتم.
این کلیپ و حتما ببینید حدود 14 دقیقس.

آهنگای کره ای

 آهنگ های کره ای

بچه ها سلام بازم من با آهنگای کره ایم اومدم

این دفه یه فرق کوچیک داره یه سری آهنگ گذاشتم که غیر فعالن هر کدوم و دوست دارین تو قسمت نظر درخواست بدین فعالش کنم.

let's Go to The music part my friends


ادامه مطلب ...

کلیپ سونگ در فستیوال 2004(شرایط عشق)

سلام گلا عیدتون میارک امیدوارم که تو سال جدید به اوج موفقیت برسید به همه آرزوهاتونم برسید

این اولین آپ من در سال 91 به درخواست مهتاب جونه امیدوارم که خوشتون بیاد و لذت ببرید

کلیپ اول:کلیپ فستیوالیه که به سونگ و هان گا این،جایزه بهترین زوج هنری رو در سریال شرایط عشق دادن.

دانلود


کلیپ دوم:قسمتیه که سونگ و هان گا این دعوت میشن برای اعلام اسامیه برندگان.

دانلود

نظر در پست پایین