Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

دانلود برنامه Internet download manager

سلام دوستای عزیزم به درخواست یکی از دوستان برنامه Internet download manager اینترنت دانلود منیجر رو برای دانلود گذاشتم.

1) دانلود آسان با سرعت بالا و کیفیت بالا

2) امکان قطع دانلود در هنگام دانلود و ادامه آن

بعد از دانلود مراحلی که تو ادامه مطلب گذاشتم رو باید اجرا کنید تا بتونید از این برنامه استفاده کنید.

امیدوارم که مشکلی پیدا نکنید اما اگه با مشکلی برخوردید بهم بگید کمکتون کنم.


 دانلود برنامه

1)پس از نصب برنامه رو ببندید.


2)از فایل دانلود شده فایل patch را باز کنید.


3)در پنجره باز شده روی کلید install کلیک کنید تا فایل patch در محل نصب برنامه کپی و اجرا شود.


4)در پنجره باز شده روی کلید patch server check کلیک نمایید.در صورت باز شدن پنجره browse آدرس فایل IDman.exe در فولدر برنامه را بدهید تا کار patch انجام شود.


5)برنامه را اجرا کنید.


6)از منوی registration روی گزینه registration کلیک نمایید.


7)سریال موجود درفایل patch را در پنجره باز شده وارد و سایر مشخصات را به دلخواه وارد کنید.سپس کلید ok را کلیک نمایید.

نظرات 57 + ارسال نظر
zeynab پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 16:12

okay golam merc.....good advice

عزیز خواهش .
گلم به صفحه اصلیمم یه سر بزن مطالب جالب داره

zeynab پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 09:11

salamm farzane jun merc ke ravesh downloade IDM ro yad dadi ye soal fanni...ma age chandta chandtai down konim moshkeli tu sorat pish nemiad ke na??? shoma chandta chandta down mikonin....

جوابتو تو نظر قبلیت دادم گلم

zeynab چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 22:46

salam merc az rahnamai hai ke behem tu downloade IDM kardiii.... ye soal fanni age chand ta filo baham down konam soratesh kam nemishe??? haddeaksar chandtaro ba ham down konam khube???? shoma chandta chandta down mikonin...ya yeki yeki

سلام گلم خواهش کاری نکردم که
در مورد سوالتم باید بگم که عزیز بستگی به اون لینکی داره که داری ازش دانلود میکنی اگه مثلا مدیا فایر باشه چون اجازه میده همزمان از چند تا سرور ازش دانلود بشه دانلود منیجر هم از چند تا سرور واردش میشه و سرعت دانلود و میبره بالا حالا اگه تو بیشتر از 1فایل و دان کنی سرعتش طبیعیه که بیاد پایین ولی باز خوب عمل میکنه.ولی اگه از لینکای دیگه باشه که فقط به یه سرور اجازه میدن که دان کنه سرعتت خیلی میاد پایین.
من خودم وقتی با مدیا و 4شارد دان میکنم نهایتش 3تا فایل و با هم دان میکنم.ولی بهتره همیشه یکی یکی پیش بری.
راستی به حجم فایلتم بستگی داره.اگه حجم چیزی که دان میکنی از 30مگ کمتره آره میتونی چند تا چند تا با هم دان کنی.

گوگولی خجالتی یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 21:18

در مورد سریالای سونگه
ببخشید سلام اونی جونم خوفی اونی فرزانه ی ماهم؟؟؟؟
می خواستم قضیه ی کامله دایره ی جنایی رو بدونم
اخه من از این فیلم فقط کلی کلیپ دیدم و فقط تا اونجایی میدونم که بچه ی سونگ توش میمیره
لطفا واسم بتوضیحید
راستی اونی چطور اون موقع که داشتی بهم کمک میکردی تا عضو شم وقتت ازاد بود اونی ماهم؟؟؟؟؟؟
ولی چرا الان این قد سرت شلوغ پولوغه اونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناقلا مچ میگیری؟منم میتونستم بیجواب بذارمت و کمکت نکنم و بگم دیگه بیشتر از این نمیتونم کمکت کنم ولی متاسفانه دل این کارا رو ندارم.من تو اوج امتحانام واسه داداشم کاردستی درستیدم تحقیق درستیدم.دلم نیومده بهش بگم نه
حالا تو هم جای خواهر کوچیک من دوست داشتم کمکت کنم
منم نگفتم که کلا تا تابستون صبر کن گفتم هر وقت سرم یه کم خلوت شد چشم میذارم.
بعدشم منم الان یه کم عذاب وجدان دارم که درست و حسابی نمیتونم درس بخونم.همه دوستام الان 1 دور کتابارو خوندن ولی من هنوز نرسیدم.
یه کم ترس ورم داشته که از پسشون برمیام یا نه اگه حجمشونو ببینی سکته رو زدیفرانسه هم که تو مخم نمیره داره دیوونم میکنه
من الان اصلا نباید وب بازی کنم الان باید بچسبم به درسام ولی نمیتونم.چوب بالاسر میخوامالانم که میبینی میام تو نت دنبال مطلب واسه پروژم میگردم گهگداری یه نگاهم به وبم میندازم.
واقعا شرمندم اصلا دوست نداشتم اینا رو بهت بگم
گلم در مورد این سریاله هم من اینو تو kbs world به زبان انگلیسی دیدم که هی زودم زیرنویسش رد میشد تقریبا متوجه شدم که موضوع چیه هیچ کدوم از قسمتاش به هم ربطی نداره مثل اینه که هر روز یه اتفاقی می افته و پلیسا مشغول پیدا کردن سر نخن که سونگ ایل گوکم یکی از این پلیساس.کنار این اتفاقات سونگ دنبال باعث و بانی مرگ دخترش میگرده.
منم میخوام تابستون دانلودش کنم درست و حسابی ببینمش.
خوشملم منو ببخش خیلی میدوستمت فعلا

برنا یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 18:14 http://bornaaa.blogfa.com


مرسییییییییییییییییی عزیزممممممم


گوگولی خجالتی شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 23:02

اونی جونم افتخار می دین یه چن تا سوال در مورد سونگ ازتون بپرسم
هستی دیه اونی فرزانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو بپرس چیکار داری هستم یا نه هر وقت بیام خوب جواب میدم دیگهاونی خوشمله خودمجیگر من که میگم دیر دیر میتونم بیام نت. وقتی هم میام یه نگا میندازم میرم
حالا سوالت چیه عسیسم

گوگولی متعجب ؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 22:55

واسه این که خیلی دیر میای نت اونی جونم


میان هام نیدا

گوگولی متعجب ؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 18:51

چرا گلم؟

گوگولی شاد و کمی هم متعجب جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 14:34

واقعا ناراحت نشدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه همه منو مسخره می کنن و میگن خیلی کوچیکم بله من دنیا خانوم و میشناسم اما نمی دونستم ایشون هم 13 سالشونه
ممنوننننننننننننننننننم اونی فرزانه ی ماهم خیلی لطف داری اونی جونم فدات اونی فرزانه
بله منم عاشق سونگم و همه ی اونایی که سونگ و دوس دارن رو خیلی میدوستم
راستی اونی جونم الان سرتون خلوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه دیوونمبیخود میکنن...هر کس مسخره میکنه کم دارهمگه به سنه...
خواهش گلم

گوگولی خجالتی جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 13:48

من که به نگین خانوم گفتم بزار به شما هم بگم
اگه بدتون اومد ازم بگین من دیگه نیام اینجا
من کلاس دوم راهنمایی ام یعنی 13 سالمه

شرمنده

واییییییییییییییییای جانم پس تو هم 2ومین دوستمی که 13 سالشه و به سونگ علاقه دارهدنیا جون و میگم نمیدون به وبش رفتی یا نه تو لینکای روزانم هست.
میتونم بپرسم چرا شرمنده ای؟این که شرمندگی نداره
برای چی باید ازت بدم بیادتو فقط ازم 8سال کوچیکتری.
اونی جونم امیدوارم موفق باشی خیلی خیلی موفق باشی
تو هنوز خیلی وقت داری تا به اوج موفقیت برسی به عنوان اونی بزرگترت برات آرزوی سلامتی و خوشبختی و سرزندگی میکنم.
امیدوارم همیشه شاد باشی نه غمگین و ناراحت و شرمنده و متعجب و خجالتی.باشه

گوگولی متعجب ؟؟؟؟؟؟؟؟ جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 13:33

3 تا زبون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونی معلومه خیلی باهوشی جیجرم
پس من کم تر مزاحمتون میشم اونی جونم
اونی واست دعا می کنم تا معدلت بالای بالا بشه و پروژت هم تموم بشه و تابستون هم برسه
اونی جونم تو باهوشی یکم تحمل کن چون زودی تابستون میرسه فقط باید حواست به کارات باشه گلم سعی کن خوف خوف درس بخونی تا تابستون با خیال راحت به سونگ و وبلاگت برسی اونی جونم
راستی اونی واسه تو هم تمام صفه نمیشه گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونی جونم مممنووووون عزیزم
خیلی ماهی قوفونت برم
اشاااااااااااااالا خدا از دهنت بشنوه.
اونایی که کیفیتش خوب نیست نه تمام صفه نمیشه.منم همون جوری ببینم.
راستی تو که نگفتی چند سالته اونی منو هنوز تو کنجکاوی گذاشتی
اگه دوست نداری کسی بدونه بگو پاکش کنم.

گوگولی منتظر جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 13:01

اونی بازم رفتی کاشان یا اینکه داری درس میخونی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟

پس من مزاحمت نمیشم اونی جونم

اونی جونم تو دعا کن تابستون زودی بیاد من هر کاری بخوای برات انجام میدم
به خدا این روزا کم مونده دیگه گریم بگیره
3تا زبون دارم یاد میگیرم ترم آخرم هستم معدلم خیلی مهمه پروژه هم دارم تو نتم که میامداغون شدم دیگه
خیلی دوست دارم این روزا هم آپ داشته باشم ولی خیلی برام سخته
خیلللللللللللللللی خیلللللللللللللللی ببخش عزیز دلم
ولی سعی میکنم شبایی که بیدار میمونم اون کلیپا رم بذارم
خیلی میدوستمت گلم بوس بوس بوس

گوگولی متعجب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 11:56

اونی فرزانه رفتی ناهار بخوری؟؟؟
اونی من به کمکت نیاز دارم
بیا گل من
راستی اونی این کلیپ هایی که از مدایا دان میشه والان هم از شانس بد من خرابه کی درست میشه؟؟؟؟؟
اخه من میخوامشون

نه اونی به درسام دارم میرسم.
هر وقت سرم یکم خلوت شد همشو دوباره میذارم

گوگولی بسیار بسیار شاد و خوشحال جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 11:43

فرزانه جون این نرم افزاری که معرفی کردین عالی بود همه چی رو می خونه دیگه باید این کی ام کوفتی رو حذفف کنم چون خیلی اعصابمو خورد کرده
دیگه نیازی هم بهش ندارم
فقط یه مشکل این گوم پلیر چه جوری تمام صفحه میشه؟؟ من بزرگش کردم اما تمام صفحه نشد
لطفا منو راهنمایی کنین فرزانه خانوم
راستی ساعت هنوز 12 هم نشده واسه من که هنوز صوبه ولی به هرحال ظهر بخیر

گلم مثل بقیه برنامه ها دیگه.بالا سمت راست.
اصلا برای چی میخوای بزرگش کنی؟همینجوری ببین دیگه
آخه از نظر مامان من 10 به بعد ظهر محسوب میشه

گوگولی بسیار بسیار شاد و خوشحال جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 11:15

سیلوم اونی جونم صوب به خیل
خوش گذشت فرزانه جونم؟
راستی این gom پلیر رو باید به نصبم؟؟؟؟؟؟
شما مطمئنین به درد من می خوره و میتونه کلیپ هایی که از طریق کی ام وا میشه رو واز کنه؟؟؟؟؟
بازم مرسی فرزانه جون پس من رفتم به نصبمش
خیلی می دوستمت فرزانه جونم

گوگولی چون ظهر به خیر
خجالت کشیدمآخه 3 صب رسیدم خونه
به خاطر همین دیر بلند شدم
ممنون آره خیلی خوب بود
عزیز نصبش کن فوقش اگه دیدی به دردت نخورد میتونی uninstall بکنیش.
همیشه برای بدست آوردن هر چیزی باید همه چیز و امتحان کرد تا به اون چیزی که میخوای برسیالبته این نظر منه شاید اشتباه باشه.
منم خیلی میدوستمت گلم

گوگولی متعجب ؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 22:06

راستی اونی جونم شما با کی ام پلییر واردین دیگه؟؟
من تصویر کی امم وتی که جدیدشو نصبیدم کوچیک بود
یعنی اندازش بیشتراز 5 س نمیشد و فیلم اون گوشه نمایش داده میشه و بقیه ی صفحه سیاهه من تصویر رو بزرگ می کنم این طوری کوچیک هم کعه هس این طوریه من نمی تونم کلیپ هامو تمام صفحه ببینم لطفا کمکم کن فرشته ی نجاتم
شرمنده نمی خواستم مزاحمتون بشم فرزانه جونم

به نظرم kmp بسته به کیفیت کلیپ اندازشو تعین میکنه اگه کوچیک نشون میده یعنی کیفیتش بده اگه بزرگ بشه تصویر واضحیت شو از دست میده
فک کنم دقیق نمیدونم گلم
gom پلیر داری به نظرم اونم خوبه واسه دیدن این کلیپا
ببخش که نتونستم خوب کمکت کنم.

گوگولی بسیار بسیار شاد و خوشحال پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 20:51

وای اونی جونم بالا خره موفق شدم!!
ولی اصلاا نمیدونم چه جوری فقط می دونم رفتم تو صفحه ای که تو نگین درخشان کره ی جنوبی بهم ادرس داده بودی و پسورد و ایمیلمو واردیدم بعد بالای صفحه نوشت لیلا گوگولی و...
دویدم و کلیپ هاتونو دان کردم اونی فرزانه ی گل خودم فدات بشم خیلی ماهی همشو مدیون توام عسیسم واقا هزار بار میسی عسیس من خیلی می دوستمت
اونی جونم تو بودی که واسه منه خنگ و نفهم ایمیل و پسورد درست کردی و منو عضو کردی خیلی ماهی اونی فرزانی خیلی ممنونم راستی اونی بعضی از کلیپ هات با مدیاست اما دانلود نذاشته که من بدانلودمشون
ولی فهلا بی خیل من برم سراغ کلیپ های خوشمل تون
راستی کلیپ مصاحبه رو هم دانیدم خیلی ناس بود اونی جونم واقعا دستت ندرده اونی فرزانه

خوشحالم عزیزم که بلاخره موفق شدی عزیزم
اونایی که نتونستی دان کنی با مدیا بود بگو با 4شارد بذارم.
حتما بازم خراب شدن
فدات موفق باشی

گوگولی متعجب ؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 19:41

اونی جون کوشی ؟
ای وای پس من الان با کی به دردو دلم؟

گوگولی جون ببخشید من دیروز اصلا نبیودم
رفته بودم کاشان از طرف یونی

گوگولی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 19:25

سلام اونی فرزانه
من هنوزم نتونستم وارد 4شرد بشم راستی من قبلا ها می تونستم از 4شرد دان کنم حتی با این که عضو نبودم ولی تازگی ها دیگه نمیزاره من دان کنم واسه دوستم هم همین طور شده اون هم اولا هر چی می خواست از 4شرد دان می کرد و مشکلی نداشت ولی الان 4شرد نمیزاره اون دان کنه
می خواستم علتشو از آجی فرزانه م بپرسم
راستی شما منو عضو 4شرد کردین؟ حالا چرا من باید حتما واردش بشم ای بابااااااااااااااا

عزیزم 4شارد این کارو کرده که افرادی که عضوش هستن فقط بتونن از امکاناتش استفاده کنن
باید حتما بشناسدت

گوگولی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 23:58

من رفتم اونی فرزانه فهلا بای
شب به خیل

شب به خیر خوشملمخوابای خوب ببینی.

ای دی اس اله سرعتو نمی دونم چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 23:33

گوگولی
جابه جا شد

اییییییییییییییییییییییییییییول
آخیشخیالم راحت شد.

گوگولی خسته چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 23:17

من خسته شدم این صحفه باز نشد
حالا باید چی کا کنم؟

برو ببین میتونی دانلودش کنی شاید شناخته باشه تو رو.
اگه نشد دیگه بذار برای فردا.
راستی اینترنتت دایالاپه یا ADSL ؟سرعتت چقدره 128 یا 510؟

گوگولی خسته چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 23:14

فک کنم تا فردا صبح هم این صفحه منو تایید نمیکنه
اونی جون حالا وقتی تایید شدم چی مینویسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گوگولی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 22:57

چشم اونی فرزانه میرم ببینم بختم وا میشه یا نه!!!!!!!!!

حسابی واسم به دعا اونی جونم

قربونت برم مگه میخوای کنکور بدی
هیچم پیچیده نیست.باید بتونی و میتونی
حالا ببین میتونی این کلیپ رو دان کنی شاید شناخته باشدت

گوگولی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 22:46

پیدا کردم شکل پرنده رو ولی بغلش نوشته بود ورود من روش زدم ایمیل و پسوردو وارد کردم و بعد اینترو زدم اما یه چیز می خواس بیاد ولی کلی طول کشید تا باز شه منم حوصله نکردم و پنجرخه رو بستم
وقتی ایمیلو پسورو وارد کردم مگه چی میاد
من تنهام کمک کنین خواهش التماس

آره همون بود یکم دیگه صبر میکردی دیگه.
وقتی اون صفه باز شه یعنی تو رو شناخته دیگه نمیخواد بعدا پسوردی وارد کنی.یه بار دیگه برو.
ببخش انقدر بهت دستور میدم

گوگولی=خنگ ترین ادم دنیا چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 22:17

هیچ جا سینگ اپ ننوشته فقط سمت چپ صفحه یه جا واسه ایمیل و پسورد و تکرار پسورد گذاشته همین
داره گریم میگیره

گوگولی جون بالای صفحه سمت راست کوچولو کنار یه سری شکلک که یکیش شبیه پرنده هست f , gهم نوشته اونجا کلمه login هست یه بار دیگه امتحان کن.
آخه اینی که میگی سمت راست صفحه منه.من الان تو صفحه 4شاردم اینایی که میگم توش هست.یه کم دقت کن میبینی.
کسی پیشت نیست کمکت کنه؟

راستی من ناراحت نمیشم آخه برای چی باید ناراحت بشم.باشه دوست نداری نگو.ولی منو بدجوری کنجکاو کردیا!!!
من اونی فرزانه رو دوست دارم فرزانه جونم دوست دارم هر کدوم و دوست داری بگو گوگولی جونم
کارت درست شد بخبرم. باشه؟

گوگولی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 22:09

نه اگه سنمو بگم ناراحت میشین
من دوس دارم صداتون کنم اونی فرزانه خوفه؟ اگه بدتون میاد بگم همون فرزانه جون
راستی رفتم اونجایی که گفتین اما هیچ جا ننوشته بود سیگن اپ لطفا کمکم کنیننننننننننننننننننننننننننننننننننن
من ایمیلو پسوردو وارد کردم ولی وقتی وارد دانلود کلیپ میشم نمیزاره دان کنم یه چیزی مینویسه که توش لوگین و سینگ اپ نوشته و وقتی روی هر کدوم از این دو تا کلیک میکنم یه صفحه واسه ورود یا عضویت میاد البته الان برم نگاه کنم ببینم

عزیز به این آدرس که رفتیhttp://www.4shared.com/ بالا سمت راست نوشته login من مطمئنماونو بزن پسورد و ایمیل تو وارد کن بعد خارج شو.مطمئن باش بعدش میتونی دانلود کنی.

گوگولی خجالتی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 21:57

پس چی صداتون کنم؟؟؟
اگه بگم ناراحت میشین اخه

مگه چی میخوای بگی ...
نه ناراحت نمیشمهرچی دوست داری بگو
حالا موفق شدی گلم یا نه؟

گوگولی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 21:54

راستی من الان بلد نیستم چی کار کنم هر چقدر زور میزنم تا کلیپ مصاحبه با سونگ تو خونش رو دان کنم نمیشه
بالا سمت راست صفحه هم هیچ چیزی ننوشته نه سینگ اپ نوشته و نه لوگین حالا من چه غلطی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچ جا نمینویسهlogin
sing out رو هم حتی نمینویسه اصلا من باید دقیقا کجا برم که اینو نوشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برو http://www.4shared.com/
وارد 4شارد شو ایمیل و پسورد و وارد کن .بعد از اونجا خارج شو بیا وب من حالا دانلود کن.

گوگولی شرمنده چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 21:41

خوندم فرزانه خانوم واقعا بی نهایت از تون ممنونم ولی لطفا فقط پسورد و ایمیلمو پاک کنین بقیشو لازم دارم اخه
ولی واسه چی باید عوضش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایمیلمو میگم
اخه من که بلد نیستم

خواهش خوشملمعزیزم پسوردتو گفتم نه ایمیلتو.
فقط به خاطر این گفتم پسوردت رو عوض کنی که خیالت راحت باشه از این که هیچکس ازش خبر نداره.
اگه برات مشکله خوب فعلا عوضش نکن.ولی بعدا که تو این کارا راه افتادی بهتره عوضش کنی.چیزی بذار که از یادت هیچوقت نره.
راستی گلم مجبور نیستی هی هر سری بگی فرزانه خانوم با من راحت باش
راستی تو چند سالته؟ببخش که میپرسمکنجکاو شدم.
در ضمن گوگولی شرمنده نهدشمنت شرمنده گوگولی خوشحالباشه دوستمدیگه نگی اینو ها...

گوگولی شرمنده چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 21:04

ممنونم چشم میام

کلا توی 2تاش اسمت رو لیلا زدم فامیلیت و گوگولی.با اجازت رفتم به ایمیلت پیامی که از طرف 4شارد اود و گرفتم و قبول کردم.

حالا تو 4شارد بالا سمت راست روی login کلیک کن این ایمیل و پسورد رو وارد کن تا واردش بشی.اسمتم با عنوان لیلا بالا سمت راست میبینی.تا روی کلمه sing out نزنی برای خارج شدن ,برای وارد شدن به 4شارد احتیاجی به دوباره وارد کردن پسورد نداره.یعنی هر وقت صفحه تو باز کنی میشناستت.ولی وقتی sing out رو بزنی برای دوباره وارد شدن باید بازم پسورد وارد کنی.
بعدا هم هر سوالی داشتی در مورد عوض کردن پسوردت یا هر چیز دیگه ای بهم بگو حتما کمکت میکنم.چون اصلا کاری نداره.البته مطمئن باش که من هیچ وقت به ایمیلت فوضولی نمیکنم و نمیرم عزیز.
ولی بهتره عوضش کنی

گوگولی شرمنده چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 20:49

شرمندم کردی فرزانه خانوم گل مرسی خیلی لطف دارین
من الان اومدم و یه دوساعت دیگه هم هستم
با همون اسم گوگولی و اگه لازم شد هم بزارین لیلا گوگولی
میسی فرزانه خانوم حالا من چه جوری عضو 4 شرد شم؟؟؟؟

خودم برات مراحلشو میرم.
2ساعت دیگه بیا بهت همه چیو بگم.

گوگولی شرمنده چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 18:00

فرزانه جونم خواهش می کنم من بهتون اعتماد دارم کسی که سونگ و دوس داره فرد با شخصیت و قابل اعتمادیه لطفا واسم یه ایمیل درس کنین تا من عضو بشم اخه من همش میام این جا و از غصه دق مرگ میشم چون کلیپ هاتون عالیه و من هی حسرت میخورممممممممممممممممم
التمااااااااااااااااااااااااااااااااااااس من تازه واردم از این کارابلد نیستم واسم درست کنین

گوگولی جونم این چه حرفیه باشه حتما عزیز
ممنون که بهم اعتماد داری
الان برات میسازم گلم.فقط بگو چه ساعتی دقیقا میای نت که اون موقع رمزتو بهت بگم تا همون موقع هم زود پاکش کنم.بهم اون زمان و بگو همون موقع که اومدی یه نظر بده که اومدی برات میذارمش.
راستی دوست داری ایمیلت و با چه اسمی بسازم؟

گوگولی غمگین چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 15:05

فرزانه خانوم همهی کلیپ هات از طری 4 شرد دان میشه من اون ادرسی که واسه عضویت بود و وارد کدم تو نوار بالا ی صفحه م ولی تو اون فحه هیچ جا ننوشته بود سیگن اپ
و فقط نوشته بود عضویت و من تو همن عضویت نام و نام خانوادگی مو زدم یه ایمی هم نوشتم و یه پسورد هم گذاشتم و اینتر کردم بعد نوشت یه تاییدیه به ایمیلم فرستاده شده ولی چون ایمیلم واسه خودم نبود نتونستم برم چکش کنم!!!!!!!!!
ولی فک کنم عضو شدم اما وقتی میخوام کلیپ هاتونو دان کنم روی دانلود(بعد از اینکه تو سایت 4شرد رفتم ) کلیک می کنم یه صفحه واسه عضویت واز میشه و من ایمیل و پسوردم و وارد می کنم اما هیچ چیزی نمیاد و همینجور سکته میزنه و هیچ چیزی نمیاد تا من بتونم دانلود کنم
لطفا به دادم برسین به کمکتون خیلی نیاز دارم

عزیزم باید بری تو ایمیلت اون پیام و باز کنی بدون باز کردنش کاملا عضو نیستی.ایمیل هر کسی رو وارد کردی بهش بگو بره او پیام و باز کنه.تا واست فعال شه.
اگه نتونستی خودت یه ایمیل بساز کاری نداره که.
بازم اگه میخوای برای ایمیل ساختن هم کمکت میکنم.
اگه بازم نتونستی اگه بهم اعتماد داری بهم بگو برات بسازم .بعد خودم برات از طریق همون ایمیل عضو 4شارد میکنمت.ولی سعی تو بکن گلم.باشه

zeynab جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 10:47

ok merc farzanejunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.... sarangeeeeeeeeeeee...merc komakam kardi....

خواهش عزیزم کاری نکردم

mina پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 20:20 http://ludicrous.blogfa.com/

ok azizam khoda hefzesh kone
rasti nazar khususi nazar azizan

ok azizam

zeynab پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 17:29

merc bebakhshid esmeto nemidunam...man nemidunam sorate internetam chande...az koja mibinim??? pas khodet dastkarish ke nemikoni are... mizarim haminjuri down kone... masalan in speed limiter chie??? bayad karish kard??/ bebakhshida ziad soal miporsam... mamnun zud zud javab midi...

خواهش عزیز.اسمم فرزانه هست.
اگه ADSL داری خوب از کسی که تو خانوادتون مسئول خریدش بوده بپرس که سرعتش چیه .دیگه اینترنت های دیگرو نمیدونم چطور سرعتشون و میشه فهمید.من خودم ADSLبا سرعت 128 خریدم .
speed limiter همون محدوده سرعتشه دیگه.موقع دانلود نشون میده چقدره.نه نمیخواد کاریش کنی گلم.

zeynab پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 13:23

neveshte sorato ta 500% mibare bala....chejuri???

ببین سرعتش اینجوری میره بالا که تو از هر جایی بخوای چیزی دانلود کنی اون به عنوان مثلا 7نفر وارد اون لینک میشه و شروع به دانلود میکنه حالا هر لینکی برای خودش یه حد مجازی گذاشته مثلا 4شارد تا8نفر هم اجازه دانلود همزمان میده.یا مدیا فایر بیشتر هم شده ...اینو از اون جایی میفهمی که موقع دانلود یه نوار با تعداد قطعات مشخص میاد تو صفحش که هر کدوم واسه خودش پر میشه.هر چی تعداد اون بخش ها بیشتر باشه سرعت دانلود هم بیشتر میشه.
البته این که میگی تا 500 حتما با یه تغیراتی باید به این سرعت برسه.
نمیدونم منظور و. رسوندم یا نه.ببخش اگه بد توضیح میدم.

zeynab پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 11:22

salam merc golam shodesh...miangin soaratesh cheghade??? bad age bekhaiim tu googleam ino neshun bede chikar konim??? mishe soratesho bishtar kard??? merc ke komakam kardi...kumaooooooo

آخه بستگی به سرعت اینترنتتم داره گلم.مثلا برای من که 128 با سرعت 45تا هم شده دانلود کنه که این فوق العادس چون معمولی بخوای دانلود کنی با سرعت 15 نهایتا 20.
اگه سرعتت 510 باشه احتمالا باید با 100تا دان کنه نمیدونم شایدم بیشتر.
من زیاد باهاش ور نرفتم ببینم چه جوری میشه سرعت و تغییر داد ولی به نظرم اینجوری باید تو سرورتم یه تغیراتی بدی.چون این تنظیماتی که خودش داره استاندارد و معمول همه سرورهاس.
بعد منظورت چیه تو گوگل اینو نشون بده.متوجه نمیشم.ببخشید.

mina پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 11:13 http://ludicrous.blogfa.com/

salam
khubi?
are jkolli be un zarib hushi khandidam
chand saleshe?

ممنون گلم خوبمیه ووروجکیه

zeynab پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 00:17

salam merc javab dadi...are down kardam vali be surate file nistesh...be surate file filmie...yani unjuri file nist ke bazesh konam...ya shayad eshtebah download kardam...nemidunam chera insheklie....otoke....dust junam

عزیز من به صورت rar گذاشتم برای دانلود تا حجمش کم بشه.
حالا که دانلودش کردی روش راست کلیک کن بعد گزینه Extrac here رو بزن تا این فایل رو به حالت عادیش تبدیل کنه.بعد از تبدیل تا از فایلت مطمئن نشدی که باز میشه یا نه اون فایل rar رو که دانلود کردی رو پاک نکن.
حالا که تبدیل شد فایل رو باز کن توش 3 تا پوشس.تو یکیش خود برنامس که باید نصبش کنی تو یکیش هم patch.

آنوشا چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 19:23 http://soshi9.mihanblog.com/

سلام.وبلاگت خیلی قشنگه من تمام مطالبت رو خوندم و برگشتم اول تا نظر بدم.اگه موافق هستی باهم تبادل لینک کنیم.

سلام گلم ممنون که به وبم اومدی
البتهکه لینکت میکنم.

zeynab چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 14:16

salam khubi??? ye soal in barname hamunie ke armesh zarde gerde ya ye chize digast???age hamune tarze estefadasho migin??? man aslan file patchi nemibinam...

سلام دوستم ممنون خوبم
ببین این برنامه عکس یه کره زمینه که یه فلش سبز رنگ دورش میچرخه.اگه نمیشناسیش سرچش کن یه اطلاعاتی ازش بگیر ولی به نظر من فوق العادس.سرعت دانلود و خیلی بالا میبره.اینجا هم اکثرا بچه ها با این برنام دانلود میکنن.منتهی اگه از جای دیگه این برنامه رو دانلود کنی بیشتر از 30 روز نمیتونی ازش استفاده کنی .ولی من مستقیم از LORD دارم میگیرم که میتونی بعد دانلود ریجسترش کنی.تا هروقت بخوای ازش استفاده کنی.

در ضمن عزیزم فایل patch و سریالش همه با هم توی فایل برنامه هستن.تو اصلا دانلودش کردی که ببینیش؟

میترا دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 18:21 http://www.korea-mini.blogfa.com

عالییییییییییییییییییییییییییییی بود


ممننننننننننننننننننننننننننننننننونننننننننننننننننننننننننم

mina جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 21:42 http://ludicrous.blogfa.com/

mer30 az inhame tarif
link shodi azizam

تعریف نبود واقعیت بود گلم
ممنون

mina جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 20:45 http://ludicrous.blogfa.com/

salam azizam che ninihaye nazi dare
az webloget kheili khosham umad
bodo bia webloge man age khoshet umad linkam kon o khabaram kon belinkamet

لینک شدی دوست عزیز

bahar جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 12:26 http://bahar-dj.blogfa.com

این مزاحم خل و چل از کجا پیدا شده ؟!؟!!! دیوانه ست
مرسی واسه درسایی که میفرستی فداتــــــــــــــ خیلی ماهی

از بیکاری بهار جونآره جدا
فدات خوشملم حالا به دردت میخوره.چیزی متوجه میشی ؟

مرمر جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 08:08 http://hollykorean.blogfa.com

وای فرزانه جون دستت درد نکنه خیلی عالی شد
واقعا مرسی
مرسی
مرسی
مرسی

خواهش گلم کاری نکردم
فدات

هدیه جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 01:39

سلام فرزانه جون عزیزم مرسی عزیزم از لینکت با افتخار فراوان لینک شدی عزیزم

سلام هدیه جون خیلی ممنون خانومی از این که منو لینک کردی

kimia پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 18:41 http://hyunjoong-kimia.blogfa.com

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد