Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Star dance

بازم سلاماینم پارت سوم از برنامه Star dance امیدوارم تا اینجای برنامه جذب شده باشید.

اگه جذب نشدید یا اگه تا حالا دانشون نکردید.این یه پارت و جان من دانلود کنید و ببینید.چون واقعا خنده دارهاگه نبینیدش واقعا ضرر کردید

پس حتما دانش کنید.خوب...

توی این قسمت IU با گروه Orange Caramel که این دفعه اعضاش از گروه های INFINITE * ZE:A* U-kiss هستن که من دقیقا اسمشونو نمیدونم رقابت میکنه.امیدوارم که خوشتون بیاد و لذت ببرید.

اینجا به اونی که پیرهن نارنجی پوشیده میگن که خیلی شبیه han ga in  شده.که به نظر منم خیلی شبیهشهاگه میخواید شباهت و ببینید عکس han ga in تو آپ پایین هست میتونید تو عکسایی که از شرایط عشق گذاشتم ببینیدش.

جدا که این دو تا از پشت هم هیکل دخترونه دارن!!!!!

دانلود کلیپ  پارت سوم  16MB

Star dance

سلام با قسمت دوم از برنامه Star dance اومدم

تو این قسمت دو گروه 4minute و After school با هم رقابت میکنن

ولی نتیجش تو پارت بعدی مشخص میشه

دانلود کلیپ   پارت دوم   23MB

star dance

سلااااااااااااااااااااااااااام دوستای گلم امیدوارم که خوب باشید

آپ امروزم از برنامه star dance سال 2010

برنامه فوق العاده بامزه و جالبیه بهتون پیشنهاد میکنم که حتما ببینیدش

کلا 5پارت هست که هرشب یه پارتشو براتون میذارم

پارت اول مربوط به رقابت دو گروه Miss A و Secret میشه که گروه secret میبره.

Woo00o000ooo   این دیگه آخر انعطاف پذیریه

دانلود کلیپ  پارت اول  27MB

سونگ ایل گوک * 2PM * SHINEE

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به دوستای خیلی خیلی عزیز و ماهم.

امروز سازم کوکه کوکههه...هه...هه

آخه امروز یه سری از کارام راه افتاد.همچین یه کوچولو جلو افتادم

به همین مناسبت امروز یعنی امشبمیخوام آپ کنم.

آپ امروزم مربوط به سونگ جونم و 2تا گروه 2PM و SHINEE هستش.

خوب حالا بریم سر آپها


بچه ها دلم میخواست امروز از سریال شرایط عشق آپ کنم چون خیلی این سریال و دوست دارم بنابراین چند تا عکس از سکانسای مورد علاقم براتون میذارمببینید و لذت ببرید.



امروز که اتفاقی یه سر به KBS WORLD زدم برنامه Star date رو نشون میداد که این بار با 2PM مصاحبه می کردن.خیلی جالب و خنده دار بود

گفتم برای شما هم بذارم ببینید و بخندید.

دانلود کلیپ  12MB



این 2تا کلیپ هم مربوط به گروه SHINEE میشه که تو برنامه Entertainment weekly باهاشون مصاحبه کردن.تو کل مصاحبه و برنامه من از این 2تا تیکش فقط خوشم اومد که واستون گذاشتم.

اینجا از یه نفر میخوان که بیاد یه کار عجیب انجام بده بعد این دختره میاد دستشو 360 درجه می چرخونه.واقعا کار غیر ممکنیه

دانلود کلیپ  2.58MB

تو این کلیپ هم از یکی میخوان بیاد که با یکی از اعضا یه بازیه کوچولو انجام بده

دانلود کلیپ   2.56MB

 این عکسم از آخر مصاحبه هست که همشون روی شیشه امضا میکنن بعد هم با لبهای رژلبی مهر بوسه به شیشه میزنن

تو رو خدا فقط قیافه هارو نگا کنین...



هویجوری

سلام اووووووووووه دوباره بعد قرنی اومدم ولی چیزی آپ نکردم  ببخشید...

آخه تو این روزا اصلا وقت نت اومدنم ندارم چه برسه به آپ کردن

سرم خیلی شلوغه ولی قول میدم تابستون بترکونم

امروز یکی از دوستام منو بدجوری یاد دوران دبیرستانم انداختطوری که برای یه لحظه برگشتم به اون دورانواییی چه دورانی بود هم لحظات مزخرف و هم به یاد موندنی...

ولی با چه سختی اون 4 سال و گذروندم خدایا هیچ وقت دلم نمیخواد دوباره برگردم به اون دوران گرچه  دوران دانشگاهمم همچین بهتر از اون موقع نبوده و نیست.اون موقع همچین میگفتن دانشگاه دانشگاه که ما خودمونو کشتیم بریم حالا که اومدیم میبینیم خبری نیستتازه بدتر هم هست چون درسا رو باید خودت بخونی.

میدونین چرا؟

چون میگن دانش آموز یعنی کسی که باید بهش دانش آموزش داده بشه ولی دانشجو یعنی کسی که باید بره دنبال دانش.

استادای از خداخواسته هم که...

من تو دبیرستانی درس خوندم که همه ی کارکنانش به غیر از معلم شیمی و بینش همه پیر دختر بودن و با کامل کردن دین به قول مینا جون از طریق ازدواج تا حدودی مخالف بودن البته من فکر میکنم که مخالف نبودن در واقع کسی اونا رو نمیگرفت

یادش به خیر مدیر دبیرستانمون هیچ وقت اعصاب نداشت.هروقت تو راهروها میدوییدیم پشت بلنگو میگفت چیه ثم هاتونو تازه عوض کردینیا فصل توت که میشد همه آویزون درختای توت میشدیم و میرفتیم بالا یکم توت بخوریم میگفت...ولش کن این دیگه بدآموزی میشه.

یادش به خیر بادکنک و پر آب میکردیم بعد تو حیاط پینت بال بازی میکردیم.بعدش موش آبکشیده میرفتیم دفتر تعهد میدادیم دیگه تکرار نشه بعد دوباره هفته بعد...

ما تو راهروی اصلی یه دیوار داشتیم که توش یه آکواریوم در آورده بودن خیلی بزرگ بود مدیرمونم هر چی پول ازمون میگرفت به نظرم هی ماهی میخرید میریخت اون تو اونم چه ماهی هایی همش کله تو کله بودن و دائما در حال عشق بازی...توش 2 تا قورباغه هم داشت که یه دفه بعد از درس زیست که معلممون تو آزمایشگاه برامون قورباغه تشریح کرد منم با چند تا از دوستام برای اینکه درس و بهتر بفهمیم رفتیم یکی از اون قورباغه هارو بگیریم تشریح کنیم که از شانس بده من از دستم در رفت و بعدشم نفهمیدیم کجا رفت.مدیرمون یه هفته تو کف این بود که اون چجوری در رفتههیچوقت فکرشو نمیکرد که کسی جرات داشته باشه بهش دست بزنه که بخواد بگیرتش برای همین کسی رو باز خواست نکرد خدا رو شکر.ولی چقدر ترسیده بودیم

وای جیم شدنمون تو مراسم هایی که برای مناسبتا میذاشتن که همش مجبور بودیم زیر آفتاب بشینیم یکی بیاد نصیحت و داستانای مزخرف و چرت و پرت بگه بره.من که تا ساندیس و کیکمو میگرفتم جیم میشدم میرفتم تو سایت.

تمام خوشی های ما رقصیدنای یواشکی تو زنگ تفریحا و فوتبال و وسطی و زو تو زنگاییی که معلم نداشتیم و سر خوردن از نرده راه پله ها و نمایش هایی که براش جایزه میذاشتن و ادای معلما رو درآوردن و ...خیلی چیزای دیگه بود.البته اونام نامردی نکردن پیش دانشگاهی کلاسمونو انداختن بیخ دفتر مدیریت.هیچکاری نمیتونستیم بکنیم .خیلی نامردی کردن.

ولی یادم میاد موقع امتحانات قلمچی که میشد همچین میشدیم گلای مدرسه و بهترینای مدرسه و ...تا براشون رتبه بیاریم.

دبیرستان ما تو یه مجتمعی بود که توش پر از مدرسه بود از اثتثنایی گرفته تا ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان.که 2تا دبیرستان دخترونه و 2 تا هم پسرونه داشت.

ما4تا موقع امتحانات دائما با هم رقابت میکردیم.اون دخترونه که هیچی ما اصلا اونا رو به حساب  نمیآوردیم ولی به خاطر اون 2تای دیگه ما موقع امتحانات خودمونو میکشتیم تا رتبه بالاتری بگیریم.و همیشه هم اون از ما بهتر میشدن.

دقت کردین خداییش هوش پسرا تو درس و کار از دخترا بیشتر نیس؟

ولی اینو زیاد جدی نگیرین

بیشترین زمان درس خوندن من به همون زمان تخصص داشت.

راستش هیچ معلمی به غیر از معلم بینشمون که مسلط به 3زبان عربی انگلیسی و ژاپنی بود که من خیلی دوسش داشتم 4 سالم درس بینش و عربیم با اون بود. نمیتونست ما رو درک کنه.همش میگفتن در شان یه دختر نیست که این کارا رو انجام بده.لطفا خانومانه رفتار کنین.شما الان فقط باید درس بخونین.

وا...پس کی این کارا رو میکردیم مال همون موقع بود دیگه تازه درسم همیشه هست هیچ وقت خدا هم ما رو ول نمیکنهنمیشه که همش درس خوند آدم به تفریحم احتیاج داره

خلاصه دوران دبیرستان منم اینجوری تموم شدولی تموم شد

امیدوارم شما هم این دوران رو با خوشی و با موفقیت کامل به پایان برسونین و هر وقت ازش یاد کنین خاطرات خوبش و موفقیت هاتون به ذهنتون بیاد

خوشملا واسه منم دعا کنینخیلی میدوستمتونفعلا...نرفتما هستم




عکس 3 قلوهای سونگ ایل گوک

سلام بچه ها دلم نیومد در مورد این عکس آپ نکنم.

بلاخره سونگ جونم عکس بچه هاشو نشون داد

وایییییییییییی...خیلی جیگرن مثل اینکه غیر همسان هم هستن چون هیچکدوم شبیه هم نیستنبه نظر من اینجوری بهتر شد

فداشون بشم چقدر پاپییون بهشون میادخیلی جیگر شدن

خیلی بامزه و خوشملن...خیلی خیلی

امیدوارم که هر 3 تاشون در آینده مثل باباشون تو زندگی به اوج موفقیت برسن


با تشکر فراوووووون از اونی مهسا جونم

سری کامل عکسا تو وب مهسا جون برید حتما ببینید