Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

زنگ تفریح

سلام گلا خوبید؟

شرط میبندم بیشترتون از دست این امتحانا خلاص شدید و تابستونتون و شروع کردین.نه؟

ولی من متاسفانه تازه تو این منجلاب افتادمدارم روز شماری میکنم.امیدوارم این 19 روز عین جت بگذره

الان داشتم درس میخوندم و از مباحث کتابم فیض میبردم که گفتم به خودم یه استراحت 5 دقیقه ای بدم.میلمو چک کردم یه سری مطالب جالب برام اومده بود که واقعا حالم و عوض کرد.گفتم برای شما هم بیارم  بخونید با هم بخندیم


مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:
-
میتونم بهت اعتماد کنم ؟!

در تاریخ حتی یک مورد هم نوشته نشده که کسی در پاسخ گفته باشد: نه من صلاحیت ندارم و آدم امانت داری نیستم! این را باید بفهمید نه اینکه بپرسید!!!

 

من هیچوقت نفهمیدم چرا آدما زیرِ پتو احساس امنیت میکنن... حالا گیریم یه قاتل اومد توی اتاق خواب بعد حتما ً میگه : الان اومــــــدم بکــــشمـــــــــــت... اَه لعنتی پتو داره نمیشه!

 

زنگ زدم پشتیبانی میگم: چرا سرعت اینترنتم کم شده؟ میگه: چون کندی سرعت دارین! گفتم اجرت با سید الشهدا خیالم راحت شد، یه خانواده از نگرانی در اوردی ! پس دلیلش اینه! البته خودمم شک کرده بودم!

 

مکالمه ای بین فرزند و مادر:

-مامان
-
جونم
-
داشتم ماست می خوردم
-
نوش جونت پسرم
-
ریخت رو فرش
-
کوفتو بخوری نکبت...

 

تو گذشته میگفتن پزشک محرمه ،

کم کم عکاس و فیلم بردار هم محرم شدن ، حالا هم که دى جى و گروه موسیقى محرم شدن ! اینجور که من فهمیدم فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن

 

داداشم داشت نماز میخوند ،
منم داشتم اهنگ گوش میدادم ،
دیدم وسط نماز بلند گفت "الله اکبر" فکر کردم شاید صدای موزیک زیاده ، یکم کمش کردم ،

یک دقیقه بعد دوباره گفت "الله اکبر" فکر کردم شاید بازم حواسشو پرت میکنه ،
کلاً موزیک و قطع کردم ،
نمازش که تموم شد، میگم چرا اینقدر"الله اکبر" میگی،؟ میگه منظورم اینه از این آهنگ خوشم نمیاد ، بزن تِراکِ بعدى

 

گوشیمو تو ماشین بابام جا گذاشتم از خونه براش زنگ زدم بهش میگم:

- گوشیم تو ماشینت جا مونده
-
میدونم
-
زنگ خورد جواب ندیاااا !
-
اخه مگه من بیکارم جواب زنگ گوشی تورو بدم
-
خب حالا چرا عصبانی میشه ، کسی زنگ نزد؟
-
نه فقط نازی اس داد گفت غروب میاد دنبالت برین بیرون گفتم وقت نداری سرت شلوغه
-
واسه چی اینو گفتی ؟
-
چون قبلش به نسترن قول دادم برین خرید

کلیپ خبر گزاری 3قلودار شدن سونگ ایل گوک

سلام امروز با کلیپی اومدم از یه خبرگزاری درمورد سونگ ایل گوک که صاحب 3 قلو شده. با توجه به عکسا فکر کنم متوجه شدید که برای مقدمه سازی یک سری اطلاعاتی در مورد ازدواج و بچه دار شدن بازیگرا بازگو میکنه.اگه نخواستین دان کنین اینم از عکساش.

کیفیت این کلیپ بالاست به همین دلیل حجمش زیاده حدود 54 مگه که ررش کردم شده 38مگ اگه خواستید با حجم کم دانلود کنید بهم بگید براتون بذارم.


دانلود کلیپ با حجم (اصلیه38MB rar  (51MB

حجم کم این کلیپ 11MG

دانلود سریال کره ای بادیگارد

سلام به دوستای گلم.

عزیزایی که درخواست بعضی از سریالای قدیمی سونگ و داده بودین تا تابستون ایشالا درخواستاتون اجرا میشه چون زیاد وقت ندارم نمیتونم زیاد بگردم.فعلا این سریال سونگ و به کمک دوستم سارا جون پیدا کردم براتون میذارم دانش کنید.بقیشم ایشالا پیدا شد حتما میذارم.پس لطفا یکم صبور باشین

نام ها : 보디가드 / Bo-di-ga-du  / Bodyguard

نام فارسی : بادیگارد

کشور : کره جنوبی

سال : ۲۰۰۳

ژانر : درام / اکشن

اپیزود : ۲۲ قسمت

زیرنویس : زیرنویس فارسی

فرمت : نسخه خانگی / قابل پخش در کامپیوتر


بازیگران سریال کره ای بادیگارد با حضور سونگ ایل گوک

Song Il Gook as Han Sun Su

Cha Seung Won as Hong Kyung Tak

Lim Eun Kyeong as Na Young

Han Go Eun as Park Yu Jin

ادامه مطلب ...

کلیپ پشت صحنهfermented family و سفر سونگ به مالزی

سلام خوشملا خوبید؟ خوب امیدوارم خوب باشید و از پس امتحاناتون به خوبی براومده باشیدمن که الان داشتم پروژمو تایپ میکردم یکم خسته شدم اومدم آپ کنم حالم جا بیاد

وقتی از ایل گوک آپ میکنم از این رو به اون رو میشم خستگیم کاملا در میره.

حالا بریم سر آپمامروز با 2تا کلیپ از ایل گوک جونم اومدم

کلیپ اول مربوط به پشت صحنه سریال fermented family(خانواده هیجانی) میشه.کلیپه جالبیه حتما دانش کنیدمن اونجایی که سونگ با دختره سنگ کاغذ قیچی بازی میکنه رو خیلی دوست دارم بازیش یه چیزی شبیه بازیه ماست با یه کوچولو تفاوت.

راستی سنگ کاعذ قیچی به کره ای میشه(가위 바위 보)کاوی باوی بو

دانلود کلیپ 41MB


کلیپ دوم مربوط میشه به سفر سونگ به مالزی

دانلود کلیپ   13MB

سری عکسهای سونگ ایل گوک(لابیست)

********


وای که چقدر دلم برای وبم تنگ شده بود گرچه الانم زیاد نمیتونم بمونم تا هفته دیگه فقط وقت دارم پروژم و تحویل بدم بعدشم که امتحانام شروع میشه و تا...17 تیر من سرم شلوغه

بگذریم بچه ها امروز کلاس زبان کره ای داشتم,بعدازظهر که رفتم کلاس دیدم یه سری دانشجوی کره ای اومدن اونجا بعضیاشون خیلی خوش تیپ و خوش قیافه بودن, 5 تا پسر,1 دختر.رشته شون ادبیات فارسی بود خیلی بامزه فارسی حرف میزدن من که کف کردم2ماهه تازه اومدن ایران و تو دانشگاه تهران ادامه تحصیل میدن.

اومده بون اونجا که با ما دوست بشن تا با هم اطلاعات رد و بدل کنیم هم اونا به ما کمک کنن م ما به اونا.

بچه ها تو دانشگاه استادا نتونستن اسماشونو تلفظ کنن براشون اسم گذاشته بودن میسم و سهیل و الهه و...آخه این اسما اصلا به چشم بادومیا نمیاد.

خلاصه امروز تو کلاس خیلی بهمون خوش گذشت.


آخه تو کلاسمون 3نفر طرفدار هیون داریم به خاطر تولد هیون امروز شیرینی و آبمیوه مهمونمون کردن. بذار روز تولد سونگ بشه...

خوب ببخشید فکر کنم زیادی حرفیدمحالا بریم سراغ آپم.

امروز هوس کردم از ((لابیست)) آپ کنم آخه من عاشق تیپ و قیافه ایل گوک تو این سریالمخیلی جیگرهاین طور نیست؟

 عکسا در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

Invicible youth2

**안녕하세요

خوبید خوشملا؟چه خبر از امتحانا؟امتحانای من هنوز نشروعیده تازه 31 خرداد بدبختی من شروع میشهتا17 تیر ادامه داره. امیدوارم شما امتحاناتونو خوب داده باشید.

خوب برای اینکه حال و هوامون یکم عوض شه امروز از برنامه invicible youth2 کلیپ براتون گذاشتم که فوق العاده خنده دارهاین قسمت برنامه یه مسابقس بین این خواننده هایی که دعوت کردن که 3نفرشون عضو گروه girls generation هستن.

مسابقه 3 راند داره:

راند اول:همون شمع گل پروانه خودمون منتها روی یه سطحی که روش پریدن سخته.حالا ادامشو خودتون ببینید.

دانلود کلیپ



راند دوم:باید این پفک هایی که آویزونه رو گاز بزنن حالا هر جوری که میتونن.

دانلود کلیپ



راند سوم:باید پاهاشونو بکنن توی لباسشون و همین طور که تو عکس میبینید و یه مسافتی رو باید طی کنن.

دانلود کلیپ



اینجا روی زمین چی میبینید؟یه چیزی که مربوط به خانوما میشه (پد حجم دهنده ...) حالا این واسشون مهم میشه که مال کیه و از کی افتاده و تا صاحبشو پیدا نکنن ول نمیکنن.خودتون برید ببینید.

دانلود کلیپ



این قسمت هم بازنده ها همون طور که میبینید باید بشینن و روی سرشون علف میذارن گاو هم باید از روی سر اینا علف بخوره.من بمیرمم همچین کاری نمی کنم.

وای موهاشو ببین آب دهنیه اونم آب دهن گاواه اه حالم به هم خورد

دانلود کلیپ


Star dance

سلام بچه ها ادامه کلیپای Star dance رو میذارم. ببینید و حالشو ببرید.

این قسمت MBLAQ با Best مسابقه میده.خیلی باحاله

ترجمه کلیپ TvN Taxi

سلام بچه ها به لطف دوست گلم مهسا جون 12دقیقه از اون کلیپ TvN Taxi رو که توسط سایت جنتل براش زیر نویس انگلیسی گذاشتن رو براتون میذارم که این 12 دقیقه شامل یه بخش هایی از این کلیپ میشه و متاسفانه همش نیست.

کسایی هستن که خوندن زیر نویس انگلیسی براشون سخته و همچنین به علت اینکه بعضی از قسمتها ترجمش خیلی نامفهومه و ممکنه بعضی ها رو دچار سوءتفاهم کنه.من براتون به فارسی ترجمش کردم متن ترجمه شدش رو میتونین تو ادامه مطلب بخونین.

(((ادامه ترجمه اضافه شد دوستان)))

اینم از کلیپش:

دانلود کلیپ

ادامه مطلب ...

Download YouTube Videos

سلام به درخواست مهرناز جون امروز 2 تا نرم افزار گذاشتم که باهاشون میتونید از سایت یوتیوب ویدئو دانلود کنید.

فقط یه چیزی رو توجه داشته باشید که اصلا این برنامه ها رو up date نکنید چون اون موقع دیگه با این سریالایی که داره کار نمیکنه.موفق باشید


4U Download YouTube Video 4.9.2

Alive YouTube Video Converter 3.0.9.2