Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

ترجمه کلیپ TvN Taxi

سلام بچه ها به لطف دوست گلم مهسا جون 12دقیقه از اون کلیپ TvN Taxi رو که توسط سایت جنتل براش زیر نویس انگلیسی گذاشتن رو براتون میذارم که این 12 دقیقه شامل یه بخش هایی از این کلیپ میشه و متاسفانه همش نیست.

کسایی هستن که خوندن زیر نویس انگلیسی براشون سخته و همچنین به علت اینکه بعضی از قسمتها ترجمش خیلی نامفهومه و ممکنه بعضی ها رو دچار سوءتفاهم کنه.من براتون به فارسی ترجمش کردم متن ترجمه شدش رو میتونین تو ادامه مطلب بخونین.

(((ادامه ترجمه اضافه شد دوستان)))

اینم از کلیپش:

دانلود کلیپ



یه سری سوال در مورد واقعیت ها و سوءتفاهم ها  در مورد سونگ ایل گوک وجود داره که اینجا پرسیده میشه.

سونگ میتونه هم راست بگه و هم دروغ.

ت:میدونی که شایعه ای درباره ازدواجت وجود داره؟درسته؟ازدواج فقط برای راحتی!!!

س:میدونم که خیلی از مردم براشون تو این مورد سوء تفاهم ایجاد شده.

ت:چرا عقیده داری که همچین سوء تفاهمی میتونه برای مردم ایجاد بشه.

س:ممکنه به خاطر خانواده و یا شغل همسرم این سوءتفاهم ها ایجاد شده باشه حدس میزنم.

ت:اون یه قاضیه دیگه درسته؟

س:بله و این( شایعات) منصفانه نیست.

ت:چه فکری کردی وقتی برای اولین بار در مورد این سوءتفاهم شنیدی؟به نظرت اومد لازم که حتما یه چیز هایی رو روشن کنی؟

س:من بعد از اینکه عاشق همسرم شدم باهش ازدواج کردم.

اینجا نفهمیدم منظورش ازreporter  خبر نگاره یا تهیه کننده.که این شخص برای سونگ یه تصمیم گرفته بوده.

س:اون به من گفت که تعداد زیادی زن رو به من معرفی میکنه تا این که من بتونم در آخر بانوی خودم رو ببینم.اون موقعی بود که من جومونگ رو بازی میکردم. به همین سادگی. من فقط احساس کردم که دوست دارم کسی رو ملاقات بکنم .من در این مورد بهش(reporter)گفتم و اون گفت که این کار رو برای من انجام میده.و اینطوری بود که من همسرم رو ملاقات کردم.

اول من شروع کردم به صحبت کردن با اون  و واقعا دوست داشتم که باهاش صحبت کنم.ما با هم صحبت کردیم که تقریبا ساعت 11.30شب شده بود و مغازه ها بسته بودن و من هم اون رو به خونشون رسوندم.

ت:با اولین نگاه عاشقش شدی؟

س:بله

زمانی که در مورد خانواده صحبت میکرد من به صحبت هاش توجه میکردم.

وقتی که یک شخصی که به همراه مادر تنها وسالخوردش زندگی میکنه و مادش هم امید به زندگی داره معمولا اون فرد سالخورده توی یه اتاق کوچیک زندگی میکنه و زوجین تو اتاقی که اصطلاحا master bed room بهش میگن زندگی میکنن.ولی  پدربزرگ همسرش پدر مادرش که تنهاست توی master bed room زندگی میکنه نه توی یه اتاق کوچیک.وقتی اون میره خونه اولین کاری که قبل از هر چیزی انجام میده میره پیش مادربزرگش و ادای احترام میکنه.این مثل اینکه برای سونگ خیلی مهم بوده .(من فقط اینو نفهمیدم تو متن که در مورد پدر بزرگش صحبت کرد که تنهاست وبا این ها زندگی میکنه پس چرا الان میگه مادر بزرگش احتمالا اشتباه ترجمس حالا یا با پدر بزرگش زندگی میکنن یا با مادر بزرگش مهم نیست.

ت:چه چیزی به غیر از داشتن تحصیلات خوب خودش وخانوادش تو رو جذب کرد؟

س:نمیخوام بگم که خیلی زیباست ولی قیافه دوست داشتنی(بانمکی)دارهاگه این رو بگم  که خیلی زیباست ممکنه که باز سوءتفاهم ایجاد بشه که به خاطر زیباییش باهاش ازدواج کردم.اون واقعا  فرد جذابیه و توجهش به مردم و ...من با نگاه اول عاشقش شدم.موقعی که من جومونگ رو بازی میکردم معمولا نمیتونستم 2روز پیاپی مرخصی بگیرم اما بعضی موقع ها این مورد اتفاق می افتاد.که روز بعدش میرفتم به ایلسان برای دیدنش.

ت:اون باید تو رو خیلی دوست داشته باشه؟  الان هیچ کسی وجود نداره که سونگ ایل گوک رو دوست نداشته باشهمخصوصا بین زنها.حتی مادر بزرگ 80ساله هم ممکنه که عاشق سونگ ایل گوک باشه.

س:دیدار در روزهای بعد از اولین ملاقاتمون و ادامه دادن مکالماتمون رابطمون رو حفظ کرد حدود1سال و نیم به طول انجامید.(همون دوران نامزدیه خودمونه دیگه)

ت:ما مطمئنیم که تو تو سئول هم اون رو ملاقات میکردی.کجا ملاقاتش کردی؟

س:من واقعا متاسفم ولی ما برای این که همدیگرو ملاقات کنیم از پارکینگ اکادمی قانون همسرم استفاده میکردیم.(تو پارکینگ همدیگرو میدیدن)و اطراف رودخانه هان.موقعی که من جومونگ و بازی کردم خیلی از مردم منو میشناختن.ما نمیتونستیم جایی بریم.

من میخواستم با  از یه راه عالی بهش پیشنهاد ازدواج بدم.و من این کارو میخواستم  شب کریسمس توی یه رستوران در برج نامسان به انجام برسونم.

ت:یعنی کل رستوران رو اجاره کردی؟

س:نه کاملا ولی اون ها اونجا رو ساعتی اجاره میدادن و من یه سری شروط رو فهرست کردم و یه قسمتی رو برای کل بعدازظهر اجاره کردم.اون روز نزدیک بود و من میخواستم  که برنامه هام  تحقق پیدا بکنه. که اون روز اون جا موج میلیونی از مردم وجود داشت.روزهای دیگه من میتونم مصاحبه بکنم با مصاحبه گرا  و با مردم صحبت بکنم و یا بعضی چیزای دیگه ولی نه اون روز.(دوست نداشته اون روز این کار هارو انجام بده).من توی هیچ حسی نبودم(منظورش اینه که از حس جومونگ خارج شده بوده)در حالی که هنوز توی فیلم برداری جومونگ بودم و فیلمبرداریش ادامه داشت.

من قبلا برای این روز پرداخت کرده بودم و به خاطر همین مجبور شدم به خواهرم و شوهرخواهرم پیشنهاد بدم که برن.ما هیچ جا نتونستیم بریم بنابراین من پیشنهاد دادم که توی ماشین بشینیم (حرف بزنیم و این شب رو بگذرونیم)که واقعا شرم آور بود.من برای این کار یه رستوران و ... رزرو کرده بودم درسته؟(حالت تمسخر)

من یه چیزی رو میخواستم بهش نشون بدم یه تم مستند از عشق بود.و بعد از اون میخواستم بهش بگم من شبیه اون شخصیت نیستم ولی عاشق تو خواهم ماند.

من واقعا احساسی هستم نه مثل همسرم همسر من خیلی منطقیه احتمالا به خاطر رشته تحصیلاتیشه که حقوقه.

من این ویدئو رو از هان هیه جین قرض گرفته بودم که وای هنوز بهش برنگردوندم. اما...من چرا درمورد این موضوع صحبت کردم؟از موضوع خارج شدم...در مورد چی صحبت میکردم؟

ت:در مورد احساسی بودن و منطقی بودن صحبت میکردی.واقعا که سونگ خیلی بانمکه.

س: من اون ویدئو رو دوباره دیدم اون واقعا داستان غم انگیزی داشت.اگرچه من قبلا هم این ویدئو رو دیده بودم.ما درست مثه شما نشسته بودیم و من خیلی تلاش میکردم که اون گریه هام واشک هام رو نبینه و بهش نشون ندم که دارم اشک میریزم.ولی اون فقط دست به سینه نشسته بود و فیلم رو تا اخر کامل نگاه کرد.

ت:منظورت اینه که خیلی سرد نگاه میکرد؟

س:بله خیلی سرد.اون فقط متعجب بود که چرا من این فیلم رو دارم بهش نشون میدم؟

ت:خوب پس درحالی که داشتی گریه میکردی بهش پیشنهادتو دادی؟

س:بله من وقتی داشتم اشکهامو و ابریزش بینیمو پاک میکردم بهش گفتم شاید من مثه اون شخصیت توی فیلم نباشم ولی تو رو دوست خواهم داشت و عاشقت خواهم ماند و بعد حلقه رو توی انگشتش قرار دادم.


پارت بعدی:

ت:تو هیچ عکسی از بچه هات نگرفتی هنوز؟

س:چرا دارم توی گوشیم هست.

ت:چقدر بانمکن.تو که 3تاداری من نمیتونم یکیشونو داشته باشم؟  دیوونه شدی؟

پدرشون که خیلی خوش هیکله.

اسم بچه هات dae-han, min-kook , man-se هست.

س:ما قبلا این اسم ها رو انتخاب کرده بودیم و برنامه ریزی کردیم که بعدا تصمیم گیری کنیم که من هنوز این کارو نکردم.

ت:میخوام باهات رو راست باشم من فکر میکنم dae-han, min-kook خوب هستن ولی man-se ...


پارت بعدی:

س:من برای بازیگری درخواست داده بودم و فقط امتحانش کردم.بعد از گذروندن مرحله ورودی با یکی از مصاحبه کننده ها تو مراسم تشیع جنازه روبه رو شدم که به من گفت قبولم کردن بدون اینکه من از نفوذ و اعتبار مادرم استفاده بکنم.

اون موقع اشخاص زیادی بودن که توی این کار پشتیبانی برای خودشون داشتن ولی من هیچ پشتیبانی نداشتم.

واقعیتش مادرم در مورد من خیلی نگران بود و میدونست که من دیوونه وار نمی خوام که بازیگر بشم,می دونست که چقدر سخته که بخوای در بازیگری حرفه ای بشی و من واقعا برای این کار به دنیا نیومده بودم.

ت:مادرت در همون آغاز کارت نتونست از تو یک ستاره بسازه ولی می تونست تو رو با Pd  یا با مسئولان تعیین بازیگران ارتباط بده و آشنات کنه(به عنوان پارتی).درسته؟

س:نه.

ت:یعنی اون هیچ وقت این کارو نکرد؟

س:نه...هرگز

ت:درسته مادرت اصلا از این نوع افراد نیست.

س:مادم به خوبی می دونست که از اون افراد نمی تونه هیچ کمکی برای من بگیره,در هر حال مادرم هیچ درخواستی به نفع من نکرد.در این مورد هیچ لطفی به من نکرد.

ت:قبل از این که تو یه ستاره بشی مردم هیچی در مورد سختی هایی که کشیدی نمی دونستن تا این که توی برنامه Talk show بلاخره آشکار کردی وگفتی.

ت:در مورد گذشته بگو.

س:من اون دوره ها رو بدون هیچ شهرتی گذروندم.درام رئیس بزرگ رو به یاد دارید؟

ت:آره...آره

س: in-pyo chaقهرمان فیلم بود و hoon lee نقش پدربزرگ واقعی مادریم رو بازی میکرد.

 Seo jin leeو من پشت صحنه نشسته بودیم و من از اول تا آخر هیچ کلمه ای حرف نزدم تمام کاری که کردم نشستن به حالت دست به سینه بود.

ت: Seo jin leeانتظار اینو داشت که تو مشهور بشی؟

س:خوب اون موقع ما همدیگرو نمیشناختیم.

ت:قبل از این که به خاطر جومونگ مشهور و محبوب بشی از مادرت هیچ انتظاری داشتی که بخواد کمکت کنه؟

س:اگه بگم نه نداشتم...این دروغه

ت:ولی صریح هم نمیتونی بگی نه؟

س:بله ,چون از طرفیم تو این مدت هیچ کمکی به من نکرد.

ت:مادرت این کارو تا الانم انجام نداده.تو در این مورد باید خیلی خوب باهاش بر خورد کرده بوده باشی.


پارت بعدی:

ت:از زمانی که هر دو تون در اختیار ما قرار دیدین خیلی ممنونیم.

ت:من  احساس می کنم که بعضی موقع ها احتیاج دارم که ببینمت Jang hoon

ج:به من یک شانس بدید که به عنوان کاراکتر اصلی تو برنامتون شرکت کنم.

ت:بله قول میدیم که حتما این کارو کنیم.

ج:خوبه اما این دومین باره که منو اینجوری دعوت میکنین.یه بار هم با park kyung-rim منظورم اینه

ت:اگه قول بدی یه چیزایی از خودت تو برنامه تاکسی نشون بدی حتما این کارو میکنیم.

ج:میدونم منظورتون صدامه ولی پس اجازه بدید بعد از اینکه آلبومم به پایان رسید.

ت:ما واقعا امیدواریم که رابطه دوستانه بین سونگ و جانگ باقی بمونه یه رابطه عمیق دوستانه.  

خیلی خیلی ازتون متشکریم

ت:فریاد بزنید...

dae-han, min-kook , man-se



نظرات 44 + ارسال نظر
مریم هیون شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 17:32 http://4koreanstars.mihanblog.com

ممنون

خواهش اونی جونم

فرناز پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 20:32 http://mf7175.blogfa.com

ممنونم اونی جون
خیلی عالی بود

خواهش عزیزم فداتبوس بوس

bahar پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 18:14 http://bahar-dj.blogfa.com

سلام واو چقدر آپ کردی اونی چرا خبر ندادی ؟
خیلی خوشمل بودن مرسی

سلام عزیزم .بهار جونم خوبی من که آپ نکردم که خبرت کنم گلم این مال 2 هفته پیشه که خبرتم کردم

Kimia پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 14:02 http://hyunjoong-kimia.blogfa.com

آپــــــــــــــــــــــــــــღـــــــــــــــــــــــــم..![قلب][قلب][گل]

mmm چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 21:24

وای مرسی اونی جون خیلی خوشحالم کردی از خدا میخوام هر چی تو دلته بهت بده اشکالی نداره فقط چه قدر طول میکشه؟

میدونی به ناهیدتو وب 2oni گفتم میشناسیش؟کار ترجمه هم انجام میدن.هنوز جوابم و نداده.من که انقدرا کره ایم خوب نیست برات ترجمه کنم ولی ایشالا تا آخر سال بهتر میشه.
فک کنم برای تابستون یا یکم دیرتر آماده بشه نمیدوم دقیق.ولی احتمال هم داره که قبول نکنه اونی آخه 2تا دیگه هم قبلا بهش دادم.ولی هنوز ترجمش نکرده.

mmm چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 20:33

مرسی اونی جون که بقیه ترجمه رو گذاشتی یک دنیا ممنون راستی اونی میشه فیلم کامل برنامه ای که همه ی بازیگران جومونگ توش هستند رو با زیر نویس فارسی بزاری همونی که سوسانو لباس سفید پوشیده و سونگی هم کت نقره ایی تنشه اونی اگه بزاری واقعا ممنونت میشم امیدوارم به هر چی خواستی برسی خواهش میکنم اونی خواهش میکنم

مرضیه جون کلیپ کاملشو دارم ولی زیرنویس انگلیسی نداره که بخوام ترجمه کنم و با زیر نویس فارسی بذارم.ولی اگه صبر کنی میتونم بدم به یکی از دوستام که کره ایش خوبه ترجمش کنه.فقط یکم طول میکشه چون درخواستی زیاد داره زود نمیتونه ترجمه کنه.

NEGIN چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 14:20 http://negin-song.blogfa.com

مرسی اونی فرزانه جونم

منم اپم

قربونت عزیزم اومدم

مهسا چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 13:29 http://www.justforsong.blogfa.com

مرسی فرزانه جون که ترجمه کردی خیلی خیلی متشکرم

فدات مهسا جونم خواهش کاری نکردم

مهسا چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 12:43 http://www.justforsong.blogfa.com

اونی فرزانه کجایی چرا دو روزه پیدات نیست.حتما درس و امتحانات زیاده که نمیتونی بیایی.گفتم بیام نظر بدم نگی چه دوستای بی معرفتی دارم که اصلا سراغی از من نمیگیرن.موفق باشی.

آی آی مهسا جون دقیق زدی به هدف اونیبلاخره امتحانای نیم ترمم تموم شد.حالا باید بشینم واسه ترم درست و حسابی بخونم چون واسه نیم ترم زیاد نتلاشیدم.با تقلب یه جوری سر هم بندی کردمهه هه هه چقدر من پر رو ام
این چه حرفیه گلم من هیچ وقت بهت همچین حرفی نمیزنم گلم.
تو هم همین طور

مهسا سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 14:41 http://www.justforsong.blogfa.com

اونی دو تا عکس دیگه از سونگی تو افریقا گذاشتم خواستی بیا یه نگاه بنداز.

همین الان میام عزیزاومدم

مهتاب دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 21:57

آره فرزانه جون من خودم توکلیپ عروسی هان گا این دیدم که به شوهرش گفت اوبا.بهت ایمیل دادم،برات اومده؟

مهتاب جون نمیدونم من فقط به گفته معلمم بهت گفتم.ولی اگه این جوری در نظر بگیریم به هر کسی بزرگتر از خودت که میشناسیش میتونی بگی اوبا.پس به شوهرت نامزدت دوست پسرت همسایه همکلاسی ...میتونی بگی اوبا.اون ایمیلی که میگی در مورد عروسیه هان گا این نه من همچین ایمیلی نگرفتم.

mmm دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 20:57

اونی جون اگه زحمتی نیست میشه زود تر تیکه اخرشو ترجمه کنی خیلی دلم میخواد بدونم چی میگه راستی اون مردی که اخرش میاد کیه ؟

باشه مرضیه جون امشب میذارم اگه تونستم ولی اگه نشد فردا شب آخه فردا امتحان دارم. ببخش عزیز.
اونی هم که آخرش میاد یکی از خوانندگان کره ای به نام کیم جانگ هون هست که اگه یادت باشه یه راهپیماییی به چین بود که خبرشم گذاشتیم سونگ به همراه چند تا دانشجو رفته بود به چین ایشونم به همراه سونگ به این راهپیمایی رفته بود.حالا تو این برنامه در آخر دعوتش میکنن میاد یکم صحبت میکنه.

مهسا دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 10:10 http://www.justforsong.blogfa.com

ببخش یادم رفت بپرسم منظورت از کلیپ سونگ و اون دختره چه کلیپیه همین که خودتم داری بهم بگو تا متوجه بشم منظورت چه کلیپیه؟

آره مهسا جون منظورم همون بود ببخش اون جوری نوشتم عزیز.
راستی در مورد همه چی ممنون عزیز خیلی خیلی ماهی خیلی بهم کمک کردیبوس بوس بوس

نازیلا دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 09:59

سلام فرفری جون خوبی؟وای چقدر آپت عالی بود عزیزم محشر بود دستت درد نکنه ممنون
فرزانه خانوم میتونستم بهت زنگ بزنم ما ولی میخواستم تعداد نظرات و ببرم بالا ببین چقدر خوبمقدرم و بدون خانوم خانوما.
شنیدم که کنکور قبول نشدی آخی اشکال نداره سال بعد ایشالا.
سال بعد ایشالا باهم ارشد شرکت میکنیم.یه وقت فکر نکنی من خوشحال شدما ولی واقعیتش خوشحال شدم چون اگه قبول میشدی یه سال ازم جلو می افتادی.شوخی کردم.
خوب احتمال زیاد اینو خودت حذفش میکنی.نه؟پس فک نکم به زیاد شدن نظرات کمک کرده باشم.
فرزانه اون 3 جلسه که نبودم همه چیز و میخوام صدای استاد و نوشته هات و باشه برام جلسه بعد بیار.

اولا سلام دوما فرزانه نه فرفرییعنی فقط به خاطر ازدیاد نظرم اومدی؟عجبا...نازیلا جون دستت درد نکنه ممنون خیلی ماهی گلم
اینم تشکر من ببین چقدر خوبم
اوه اوه نازیلا باز یادم انداختی میدونی چقدر اعصابم به هم ریخته داقونم.گرچه با اون وضع خوندنمم هر کی بود وضعش همین بود ولی خیلیه با رتبه 6000مرحله دوم هیچ گرایشی نتونی شرکت کنی.وای سال بعد چیه من همین امسال میخواستم بخونم اه ...اگه تو دعا کرده باشی که حسابت پیش من جداس فقط ببینمتشوخیدم نترس بابا خدا هم مونده بود تو دعا کنی اونوقت منو قبول نکنه.
نه خیر حذفش نمی کنم.
باشه درخواست دیگه ای باشه؟ امر دیگه ای ندارید؟ یادت باشه هفته بعد کلاس نداریما.

مهسا یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 14:33 http://www.justforsong.blogfa.com

تو وب میترا خوندم که مادرت خیاطه.حتما اونم مثل من عاشق خیاطیه درسته من که بزرگترین آرزوم طراح لباس شدنه یعنی اوایل طراح سایت شدن بود واسه همین اون رشته را انتخاب کردم ولی بعد نظرم عوض شد و ادامه ندادم اگه هم چندسال دیگه خواستم کنکور بدم همین رشته طراحی دوخت میرم.
اونی من تو این دوتا سایت مدل لباس میبینم بچه های کلاس ما که ژورنال من را دوست دارن و میگن مدل های خوبی داره.اگه از مدل های کره ای خوشت میاد برو تو این دوتا سایت
http://www.koreanjapanclothing.com/
http://www.yscowholesale.com/wholesale-korean-dress-

امیدوارم که موفق بشی گلم.
دستت درد نکنه مهسا جون خیلی ماهی عزیز
خیلی دوست دارم

گوگولی شرمنده یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 13:55

سلام بازم مزاحم شدم
یه چند هفته ای رفتم تا ازشرم راحت شین
ولی حالا اومدم تا بابت همه ی اپاتون تشکر کنم فرزانه جونمخیلی زحمت می کشی اجی گلم
اون کیلیپ های رقصی که تو اپای قبیلیتون بودن عالـــــــــــــــی بودش واقعا کیف کردم خیلی زیبا بودن میسی عسیسم
بازم از اینا بزارین من خیلی خوشم ااومدش البتهاگه بودش و وقتتون هم ازاد بودخیلی می دوسمتمت اونی فرزانه ماهمببخش 2باره وقتتو گرفتم عسلم
بای جیجرم

سلام گوگولی جونم عزیزم دیگه این حرف و نزن تو هیچ وقت مزاحم نیستی گلم
خواهش عززیزم فدات.باشه حتما میذارم گلم.
منم خیلی میدوستمت اونی
بوس بوس بوس

مهسا یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 13:42 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون تو وب کیمیا نظرت را خوندم واقعا معلمتون از اینکه کره ایها را میشناسین تعجب کرد؟نظرش را در مورد سونگ بپرس ببین چی میگه.

آر ه خیلی هم تعجب کرد.به اندازه ما از فیلما و سریالا و خواننده ها خبر نداشت و خودمون تو ایرانم همین طوریم من خودم همه بازیگرا رو نمیشناسم طبیعی بود.
این یعنی علاقه شدید مون به کره.که خودشم فهمید.براش جالب بود ولی میگه زیاد اهل این چیزا نباشین.

فرناز یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 12:55 http://mf7175.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
مگه میشه فراموشت بکنم
راستی کلی حالیدم با این اپت ممنونم از ترجمه
دیگه درباره چی ازش پرسیدن
اگه تونستی همه این برنامه ترجمه کن ممنون میشم

قربونت گلم ممنون
هیچی تو اون 3 دقیقه آخر در مورد بازیگر شدنش میصحبته که من منتظرم کلیپ ترجمه کاملش بیاد اون موقع میذارم عزیز.خبرتم میکنم.

bahar یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 11:53 http://bahar-dj.blogfa.com

سلااااااااااااااااام فرزانه جونم دلم برات تنگیده بود عزیزم شرمنده که نبودم چون حالم خوب نبود و کلی هم امتحان داشتم
وای آپت عالی بود اونی فداتـــــــــــــــــــــــــــــــ

وای بهار جونم دل من خیلی بیشتر تنگیده بود عزیز
وای الهی نبینم حالت بد باشه گلموای وای وای این امتحانا...تموم میشه نگران نباش.
خیلی خیلی ممنون که اومدی عزیزمممنون فدات

مهتاب یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 11:38

من دیدم،که به شوهرشون یا نامزدشونم اوبا میگن،چون یه کلیپ ازهان گااین دیدم که پیش شوهرش نشسته بود داشت درباره شوهرش حرف میزدبعد بهش میگفت اوبا،یا توسریال پرندگان خارزاردیدم که دختره به نامزدشم گفت اوبا.بستگی داره طرف مقابل کی باشه وچه نسبتی باهم داشته باشن.اوبا کلا توتمام این حرفا وموضوع ها بزرگتره.ولی توجشنواره ها هیشکی چیزی ازدوست پسرش نمیگه،یا درباره خانوادشون یا دست اندرکاران تشکرمیکنن ومیگن دوستشون دارن.فرزانه جون،اوبا گا یعنی چی؟یعنی:اوبای من؟

مهتاب گا یعنی این 가 وقی در ادامه کلمه ای بیاد اونو فاعل میکنه.معنی هم نداره. 우빠가 همون معنای 우빠 رو میده فقط از نظر دستوری تو جمله نقش فاعل داره.
در مورد اوبا هم معلممون گفت به هر کسی که از شما بزرگتره و شما اونو میشناسید میگید فقط به غریبه نمیشه گفت به اون یه چیز دیگه میگن.بهمون گفت که همسر رو با کلمات چاگی یوبو و تانگشین صدا میزنن.حتما اوبا هم میشه دیگه چون همون طور که گفتم به هر کسی بزرگتر از خودت که میشناسیش ولی در مورد همسر معلممون چیزی نگفت که به اونم اوبا میگن یا نه.
اینم لینکش خودت گوش کن.

http://www.4shared.com/rar/F5h81MWx/Audio.html

مهسا یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 06:13 http://www.justforsong.blogfa.com

اونی جون اونطور که من فهمیرم اوبا بهnear brother میگن.کسی که مثل برادر بهشون نزدیکه درسته.آخرش هم گفت به دوست پسرشون هم اوبا میگن.درست گرفتم یا IQ زیر صفره.

اره عزیزم درسته به هر کسی که از تو بزرگتره و مثه برادر بزرگترت میمونه.

مهسا شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 21:17 http://www.justforsong.blogfa.com

اونی آپــــــــــــــــــــم.وقت کردی سر بزن.

وقت کردی چیه حتما میام

2oni شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 15:32 http://2oni.blogfa.com/

سلام گلم خوبی؟
اونی جونم سعی میکنم در اسرع وقت برات زیرنویس کنم باشه؟

وای اونی یه دنیا ممنون نمیدونی چقدر خوشحالم کردی
خیلی دوست دارم عزیزامیدوارم بتونم جبران کنم.

هدیه شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 14:10 http://www.mylife24.blogfa.com

سلام فرزانه جونم خوبی عزیزم؟
وااااااااااای اونی خیلی خوشحالم کردی همش دنبال ترجمه این کلیپ واقعا ممنونم عزیزم که گذاشتی فدای دستت عزیزمراستی اونی جونم شرمنده که دیر اومدم ببخشید امتحان ریاضی داشتم ببخشید
بازم ممنونم گلم خیلی خوشحالم کردی عزیزم ممنونم که خبرم کردی خانومی

سلام هدیه جونم ممنون عزیز خوبم
تو خیلی خوشحالم کردی که اومدی اونی.فدات من که کاری نکردم مهسا این کلیپ و بهم داد در اصل باید از اون تشکر کنیم.
دشمنت شرمنده اونی این چه حرفیه این ماه معلومه همه مشغولن کسی نباید از کسی توقع داشته باشه.
امیدوارم که امتحاناتو خوب بدی عزیزم.فدات اونی بوس

kimia شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 13:37 http://hyunjoong-kimia.blogfa.com

آپـــــــــــــــــــــــــم اونی..آهنگ رو هم برات گذاشتم..

آخ جون اونی اومدم

NEGIN شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 10:40 http://negin-song.blogfa.com

upam

NaZaNiN شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 10:30 http://www.t-ara-kpop.blogfa.com

salam onni joonam:x are baba qarer 9 nafar beshan!!
moondam chi kam daran k bayad 2 nafar beheshun ezafe she?!!!!!

یه جا خونده بودم sndn ناراحتن که نمیتونن هر کدومشون یه چند ثانیه بیشتر تک خونی بکنن چون تعدادشون خیلی زیاده.فکر کنم در آنده برای اینا هم همچین مشکلی پیش بیاد.9 نفر کمم نیست!!

NaZaNiN شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 10:06 http://www.t-ara-kpop.blogfa.com

salam onni joonam chetori?:x upam bodo biya:x

برنا جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 19:10

مرسی عزیزم....

خواهش عزیزم

مهسا جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 16:53 http://www.justforsong.blogfa.com

اونی خودت یه پارت دیگه از برنامه را پیدا کردی با زیرنویس؟تابستون واسمون ترجمه میکنی دیگه؟کلیپ که بهت دادم نفهمیدی چی گفت؟منتظر باشم از ترم بالاترها بپرسی؟

واسه خودم خوشبختانه زیرنویس داره ولی نه اون پارت اول با زیرنویس و هنوز دان نکردم.تابستون حتما اونی ترجمش میکنم.
نه اونی درست متوجه نشدم ولی فردا میبرم نشونشون میدم میپرسم.
ای خدا کی میشه منم مثه اونا خوب کره ای یاد بگیرم و حرف بزنم اون وقت انقدر واسه فهمیدن کلیپا و فیلم ها دردسر نکشم.الان من تازه سال اولم 3سال دیگه مونده

mmm جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 15:39

مرسی انی جون قربونش برم الهی چه زن بی احساسی داره به جای این که اشکای عشقشو پاک کنه همین طور دست به سینه نشسته بوده ولی اگه میشه ازش ترجمه بیشتری بزاراونی جیگر

بنده خدا احتمالا تو شوک بوده.ای کاش خودم اونجا بودم خودم اشکاشو پاک میکردم
باشه اونی جون تیکه بعدی شو چند وقت دیگه میذارم.گرچه سر همین یه تیکه یه بلوایی شد که نزدیک بود قسم بخورم که دیگه هیچ متن دیگه ای رو ترجمه نکنم.

NEGIN جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 11:32 http://negin-song.blogfa.com

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم[قلب][گل]

نگین پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 19:43 http://mylove-jungyonghwa.blogfa.com

سلام عزیزم
دست درد نکنه گلم خیلی خوب بــــــــــود

سلام نگین جونم خوبی؟
خواهش عزیزم فدات بشم.ممنون

sahar پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 15:37 http://www.love2ss501.mihanblog.com

NaZaNiN پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 14:12 http://www.t-ara-kpop.blogfa.com

salam onni joonam upam bodo biya:x:x

غزال پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 13:13

سلام هانی خوبی؟
کجایی بابا دلمون برات تنگ شده بود چند وقتی بود که نبودیا
عزیزم موفق باشی خیلی ماه بود داره دان میشه هانی

سلام غزال جون ممنون خوبمگفتم که عزیز این چند وقت و تک و توک میام زیاد وقت نمیکنم.
تو کاملشو ندیدی؟اگه خواستی با کیفیت بهتر آدرس کلیپ کاملا رو بهت بدم.
فدات عزیزم تو هم همینطور گلمممنون

kimia پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 13:06 http://hyunjoong-kimia.blogfa.com

مرسی اونی فرزانه جونم عالی بود..!

خواهش عزیزم

سحر پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 12:28

وای فرزانه جون مرسی خیلی باحال بود
فداش بشم که این قدر احساساتیه
درست مثل من.منم خیلی آدم احساساتی هستم.
فدات گلم

قربونت برم عزیزم خواهش اونی جون احساساتی
بوس بوس بوس

setare پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 12:01 http://lovemeanskorea.blogfa.com

سلام به اونی گلم!
مرسی!
واقعا فوق العاده ای!
بوس بوس!

کامساهامنیداتو بیشتر اونی
بوس بوس

ღ♥ღرهنماღ♥ღ پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 11:25 http://bahar-dj.blogfa.com

________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

NEGIN پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 10:14 http://negin-song.blogfa.com

اپم عزیزم

NEGIN پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 09:53 http://negin-song.blogfa.com

مرسی فرزانه جونم خسته نباشی

فدات عزیزم ممنون

مهسا پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 07:48 http://www.justforsong.blogfa.com

با یه کلیپ خوشمل آپــــــــــــــــــــــــم

نازیلا پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 05:55

فرزانه این کیه؟چه بحثی با هم راه انداختینجای من خالی بودهاینم دوستته؟یه دفه از سونگ زده شده یا اصلا طرفدارش نیست؟
خودت ترجمه کردی؟ ایول من بخوام یه چیزی ترجمه بکنم چون لغت به لغت میشه ترجمش خیلی داغون میشهولی تو خیلی قشنگ ترجمش کردی.داستان خواستگاریش خیلی باحال بود آخی دلم براش سوخت.همیشه بازیگرا همچین مشکلاتی دارن.
راستی شنبه میخوام بیام کلاس به سلامتی هر چی رو که گفته بود نبودم بهم بگو.چیزایی هم که ضبط کردی بیار خوب.

سلام خوبی گلم
آره دوستمه مهتاب. چرا طرفداره سونگه یکم فقط با مشکل مواجه شدیم.
که نمیدونم اسمشو بذارم سوءتفاهم یا ...
بگذریم آره خودم از روی ترجمه انگلیسیش ترجمه کردم.جدی میگی؟ممنون عزیزم.آره دل منم براش سوخت ولی آدم وقتی بازیگر میشه دیگه باید مشکلاتشم قبول کنه دیگه.
راست میگی باشه حتما میارم.پس تا شنبه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد