Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

سری عکسهای سونگ ایل گوک(لابیست)

********


وای که چقدر دلم برای وبم تنگ شده بود گرچه الانم زیاد نمیتونم بمونم تا هفته دیگه فقط وقت دارم پروژم و تحویل بدم بعدشم که امتحانام شروع میشه و تا...17 تیر من سرم شلوغه

بگذریم بچه ها امروز کلاس زبان کره ای داشتم,بعدازظهر که رفتم کلاس دیدم یه سری دانشجوی کره ای اومدن اونجا بعضیاشون خیلی خوش تیپ و خوش قیافه بودن, 5 تا پسر,1 دختر.رشته شون ادبیات فارسی بود خیلی بامزه فارسی حرف میزدن من که کف کردم2ماهه تازه اومدن ایران و تو دانشگاه تهران ادامه تحصیل میدن.

اومده بون اونجا که با ما دوست بشن تا با هم اطلاعات رد و بدل کنیم هم اونا به ما کمک کنن م ما به اونا.

بچه ها تو دانشگاه استادا نتونستن اسماشونو تلفظ کنن براشون اسم گذاشته بودن میسم و سهیل و الهه و...آخه این اسما اصلا به چشم بادومیا نمیاد.

خلاصه امروز تو کلاس خیلی بهمون خوش گذشت.


آخه تو کلاسمون 3نفر طرفدار هیون داریم به خاطر تولد هیون امروز شیرینی و آبمیوه مهمونمون کردن. بذار روز تولد سونگ بشه...

خوب ببخشید فکر کنم زیادی حرفیدمحالا بریم سراغ آپم.

امروز هوس کردم از ((لابیست)) آپ کنم آخه من عاشق تیپ و قیافه ایل گوک تو این سریالمخیلی جیگرهاین طور نیست؟

 عکسا در ادامه مطلب

نظرات 23 + ارسال نظر
الهه شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 13:23 http://www.nedasalimi@yahoo.com

سلام فرزانه جون خوبی من الهه ام ۱۶ سالمه فرزانه جون حالا الانم اون سه تا دوستات ایرانن؟!

ن گلم ایران نیستن دیگه برگشتن چون طول دوره آموزشیشون اینجا تموم شد.

on line...love پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:47

سلام فرزانه جون! ایول به این عکسا حال کردم باهاشون من تازه وبتو پیداکردم.

سلام گلم.ممنون نظر لطفته پس اگه بیشتر میخوای حال کنی بیا صفحه اصلی

[ بدون نام ] یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 12:10 http://www.nafasaaaam.blogfa.com

سلام وبتون زیباست به وبه منم بیاید
www.nafasaaaam.blogfa.com

نازی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 02:33

منم عاشق سووووونگم خییییییلی خوشمله
منم دلم میخواد کره ای یاد بگیرم ولی استان ما کلاس زبان کره ای نیست

عزیز پس اگه دوسش داری تو این سایت به سریالش رای بده لطفا گلم.
تو کدوم استانی عزیزم؟
من سعی میکنم هر چی رو که درس گرفتم تابستون بذارم تا کسایی که دسرسی به کلاس ندارن استفاده کنن.

NaZaNiN دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 13:26 http://www.t-ara-kpop.blogfa.com

salam onni junam upaam bodo biya:x:x

NaZaNiN پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 10:53 http://www.t-ara-kpop.blogfa.com

onni junam upam bodo biya:x:x

دنیا چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 13:43 http://donya1378.mihanblog.com

سلام فرزانه جونی خوفی؟[:S003: با درسا چی کار میکنی امتحانای من که امروز تموم شد گفتم اولین کاری که بکنم بهت سر بزنم تموم آپای جدیدت رو نیگا کردم مثل همیشه عالیه عزیزم راستی یه سوال هم داشتم البته اگر فضولی نباشهمی خواستم ببینم کجا کلاس کره ای می ری ؟ من خیلی دنبال کلاس گشتم ولی پیدا نکردم می شه بهم بگی کجا کلاس می ری؟اگه خواستی برام نظر خصوصی بذار
بای
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سحر سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 20:55

راس میگی اونی؟برای ما هم میذاری؟
مرسی خیلی عالی میشه.
آره عزیزم رشتم ادبیاته.
تو چی میخونی؟
مرسی تو هم موفق باشی
فدات

آره عزیز حتما میذارم
دانشجوی رم آخر رشته مدیریت جهانگردی
ممنون همچنین

سحر سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 12:44

چه عکسای خوشگلی مرسی اونی
وای خوش به حالت میری کلاس زبان کره ای ...
منم میخوام......
چه باحال پس اون کره ایها با من هم رشته بودن
آخی....
قربونت فرزانه جون

خواهش عزیزم
تابستون هرچی که یاد گرفتم و میذارم اونی طبق کتابم همه چیز و میارم.
اه...رشتت ادبیات فارسیه؟چقدر جالبموفق باشی.
فدات عزیزم

هدیه سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 02:04

سلام فرزانه جونم خوبی عزیزم؟وااای اونی مرسی از اپت گریم گرفت اخه پارسال یکی از طرفداران سونگ که وب داشت اسمش رومینا بود این عکس که سونگی سوار ماشینه را برا وبش گذاشته بود. اونی جونم خیلی اپت نانازی بود سونگ تو لابیست عالی شده بود وااااااای اونی تو اصفهان پر چینی هست مخصوصا تو خیابان جلفا کره ای هم بینشون پیدا میشه. اخه تولد هیون رو جشن گرفته بودن؟نازی من عاشق صدای هیونم خوب اونی جونم خلاصه مرسی از اپت عزیزم خیلی زیبا بود خانمی ممنون راستی سلام منم به کره ای ها برسون فدات فرزانه جونم

سلام هدیه جونمممنون گلم خوبم بدک نیستم.
الهی مگه حالا خدایی نکرده طوریش شده یا دیگه الان وب نداره؟
ممنون عزیزم نظر لطفته
همه همینو میگن من تا حالا 3دفعه اومدم اصفهان.خوش به حالتون چقدر توریست میبینین
باشه حتما هدیه جون اونم یه سلام هدیه ای قربونت برم که انقدر ماهی

زهرا دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 22:35 http://www.lee-min-ho.blogfa.com

واه ... خیلی جیگر شده ... آره توی لابیست واقعا ماهه
کومائو اونی ...
راستی این کلاسی که میری کجا هست؟؟؟

یه چیزی اون ورتر بی نظیره واقعا
فدات عزیزم
توی یه مدرسه کره ای ها.از طریق سفارت کره باهاش آشنا شدم.

shaghayegh دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 21:14 http://shaghayeghtaban.blogfa.com

سلام.وبلاگت خوجله اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن...ممنون میشم.با اسم وبلاگم بلینک و بعد خبرم کن...[قلب][ماچ]

لینک شدی گلم

یون جی سو دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 19:57 http://gentlesongillgook.blogfa.com

سلام خوبی بعد از دیدن عکسات دادرم به زور تایپ میکنم.
نمی گی این عکسارو گذاشتی این دل من چیزی ازش نمی مونه.

دستام شده مثل وبره خداییش خیلی ناناسه تو لابیست.

ممنون اونی!
اولین عشق تا ابد خواهد ماند

آپـــــــــــــــــم.
بیا سر بزن !
تو امتحانات موفق و سربلند باشی.!
مثل جومونگ!

سلام عزیزم. آخی ..الهی درکت میکنم خودمم وقتی داشتم میذاشتمشون قلبم تاپ تاپ میکرد
باهات موافقم اولین عشق تا ابد خواهد ماند
اومدم عزیز
هه هه هه ایشالا ممنون

فرناز دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 14:00 http://mf7175.blogfa.com

وای من عاشق این فیلمم
دستت درد نکنه عزیزم که گذاشتی

تو هم دیدی چه جالب
ممنون گلم فدات

negin دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 00:04 http://happyk-pop.mihanblog.com

سلام عزیزم به ماهم سربزن

[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 18:46 http://ss501andme.mihanblog.com

☺سلام اجی من برگشتم!بدو آپوندم☺
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
└┐▒▒▒▒┌┘[قلب][قلب][قلب]

مهسا یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 16:12 http://www.justforsong.blogfa.com

اونی یکی رفته بود کاشان اونجا کره ای دیده بود که مهمان سفارت بودن باهاشون حرف زده بود که من کره ایها را دوست دارم واسم ازشون عکسم گرفته.خدایی خیلی بانمکن.منم اصفهان زیاد چینی دیدم زشتن.

آخی چه جالبآره به نظر منم اول کره ای ها بعد ژاپنی ها بعدش تازه چینی ها.
اصفهانم که دیگه تابستون شهر گردشگرا میشه خوش به حالتون چه حالی میکنید با این توریستاها

سشتشی یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 15:03 http://sajadtakpar.blogfa.com

سلام .وبلاگتون خیلی قشنگ بود.

اگه تمایل دارید همدیگه رولینک کنیم لطفا وبلاگ منو با نام "ویرانه ی تک پر" لینک کنید.سپس به وبلاگم بیایید و در قسمت نظرات بنویسید که با چه نامی لینکتون کنم.ممنون.

الهام یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 15:02

وای قربونت بره الهام عزیز جیگرم چه نفسی شده راستی فرزانه جون توی کلاستون راجع به ایل گوک هم از استادت سوال پرسیدی ببینیم نظر اون راجع به این جیگر چیه ؟من نمیدونم هیون کیه وای هر کی هست به پای ایل گوک اصلا نمیرسه به نظر من ادم های خوش سلیقه مثل خودم و خودت ایل گوک رو میپسندن تا کسای دیگه راستی یک چیز دیگه وب دوستانی که گفتی رفتم ولی بهار بیابان رو نذاشتن چی کار کنم ؟

اره پرسیدم مگه میشه نپرسم.فقط سریالای تاریخیشو دیده مخصوصا از جومونگ خیلی خوشش میومد.سریال دیگه ای ازش ندیده بود ولی نظرش عین نظر خودمه میگه خیلی خوب فیلم بازی میکنه و کارشو بلده ولی الهام جون معلم ما زیاد اهل درام نیست زیاد در مورد بازیگرا اطلاعات نداره میگه فقط فیلما و سریالا رو نگاه میکنه دقت نمیکنه کی توش بازی کرده یا خوش قیافه هست یا نه.
به ما ها هم میگه انقدر سمت این جور چیزا نرین مانع موفقیتتون میشه.
هیون جونگ خواننده ست قبلا عضو گروه دابل اس بوده بازیگر هم هست برو وب کیمیا جون که نظر هم داده میشناسیش.
به کیمیا جون برنخوره ولی هیچ وقت به پای سونگ نمیرسه.
الهام جون الان چند وقته به خاطر قانون کپی رایت چند تا سایت اصلی فیلم و سریال و بستن ربطی به ایران نداره.این قانون کلی هستش که به خاطر همین تمام فیلما و سریالا پاک شدن من به چند تا از دوستام گفتم دارن دنبال سایتای دیگه میگردن که بسته نشدن فقط یکم وقت میبره.پیدا کردن حتما میذارم.

مرضیه یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 14:47

مرسی اونی جون خیلی نازو خشکل شده الهی قریونش برم راستی اونی مگه هیون کیه ؟ بازیگره؟

فدات اونی جون
هیون جونگ و میگم هم خوانندس هم بازیگر قبلا عضو گروه دابل اس بوده.
برو وب کیمیا جون که نظر هم داده میفهمی کیو میگم
تو سریال 4پسر فراتر از گل رو هم بازی کرده.

Kimia یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 14:43 http://hyunjoong-kimia.blogfa.com

هه هه چه باحال!
من کره ای ندیدم از نزدیک ولی تو اصفهان پره چینیه
آخی چرا نمیتونست اسمشونو تلفظ کنه آخه
من عاشق لابیستم..مرسی

آپـــــــــــــــــم

کیمیا جون جات خالی بود اونی
همشون شبه همن به نظر من فقط کره ای ها یکم خوشگل ترن نسبت به چینی ها . منم تو تجریش و ولیعصر چندتا چینی دیدم ولی به اینا نمیرسن.
خواهش اونی
اومدم

مهسا یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 13:07 http://www.justforsong.blogfa.com

مرسی از آپ خوشملت

دومیییییییییییییییییییییی
فدات مهسا جون
ممنون گلم

NEGIN یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 12:41 http://negin-song.blogfa.com

وای الهی فداش خیلی گوگولی تو این عکسا

من عاشق لابیستممممرسی اونی هوو جون

راستی الان نظر میذارم برای اون کلیپه

آره واقعا خیلی جیگره
منم خیلی لابیست و دوست دارم ولی بین سریالاش از مقام سومه
فدات نگین جونمراستی اول شدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد