Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

دانلود سریال کره ای بهار کویری(Oasis)

سلام بچه ها امیدوارم که خوب خوب خوب باشید

همون طوری که گفته بودم میخوام هر روز یه پارت سریال بهار کویری یا Oasis رو براتو بذارم.

این سریال 3 قسمت داره که هر قسمتش و 4 یا 5 پارت کردم که دانلودش براتون راحت تر باشه و همچنین اینکه زیرنویسش انگلیسی هست و فارسییش رو ندارم متاسفانه. کیفیت خوبی هم داره.

حالا برید پارت اول رو دانلود کنید

سریال واقعا قشنگیه 

من خودم از دیدنش لذت بردم اگه در موردش اطلاعاتی هم خواستید

میتونید به وب بهار جونم مراجعه کنید رهنما جون توضیح کامل داده

پارت پایانی از قسمت سوم اضافه شد

ادامه مطلب ...

کلیپ TvN Taxi به همرا زیرنویس انگلیسی

سلام خوبیییییییییییییییییییید خوشگلا

امروز با کلیپ  TvN Taxi  اومدم به همرا زیرنویس انگلیسیش.

3پارتش کردم که راحت تر دانلودش کنین.

پارت اول     50MB

http://www.mediafire.com/?v5i87ioy7iqqs6c

پارت دوم    60MB

http://www.mediafire.com/?dwrflcdyc9hs4h1

پارت سوم  40MB  

http://www.mediafire.com/?tomcr30bntnm45a

اخبار KBS2

امروز تصمیم گرفتم یه کلیپ براتون آپ کنم از یه خبر که از کانال KBS2 کره سال 2011 برای کره ای ها پخش شده در واقع یه گزارش در مورد ایران هست.

بعضی از قسمت هاش خیلی جالبه حتما ببینید.این هم از عکساش.

به نظرم بهتره کلیپ رو دانلود کنین تا بفهمین توش چه خبره چون به خاطر یه سری مسائل نتونستم عکسای بیشتری از این کلیپ بگیرم.وقتی ببینین متوجه میشین.

 تو کلیپ با یه خانومه که عکس ایل گوک جونم و زده به دیوار خونش مصاحبه میکنن

دانلود کلیپ   22MB

راستی گلا میخوام هر شب یه قسمت از سریال بهار کویر و بذارم برای دانلود نظرتون چیه؟

안녕하세요

안녕하세요

 سلااااااااااااااااااااام

وای که چقدر دلم براتون تنگیده بود اصلا حد و اندازه نداره...

خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود خوشگلا.خیلی دوستون دارم

خوب مثه این که من نبودم تو وبم یه جنگ کوچولو رخ داده بوده...خوب راستش من تو این هفته اصلا به نت دسترسی نداشتم و اصلا وقتشم نداشتم که بیام بشینم پشتش حتی میلمم نمیتونستم چک کنم.از این بابت خیلی خیلی متاسفم و واقعا عذر میخوام امیدوارم منو ببخشید دوستان.

در مورد این بحث و جدال هم فقط همین و بگم:رهگذر جان اصلا توقع نداشتم در مورد سونگ این جور قضاوت کنی شما چندوقت پیش هم اومده بودی وبم و نظر خوبی در مورد مطالبم و حتی در مورد سونگ داده بودی حالا چی شده نظرت عوض شده؟من دیگه نیازی نمیبینم چیزی بگم چون فک میکنم دوستای عزیزم جوابای خوبی بهتون داده باشن.

دوستان همه نظرات و انتقاداتتون برام محترمه ولی انتقاد هم برای خودش حدی داره.اگه محترمانه گفته بشه سازگاره اما اگه انقدر از حدش بگذره که کار به توهین برسه....من شرمندم نمیتونم نظری بهش بدم و پاکش میکنم.

خیلی خوب میشد اگه همه به نظرات و سلیقه های هم احترام میذاشتن.اگه قرار بود همه با هم هم سلیقه و هم نظر باشن که دنیا خیلی کسل کننده میشدپس خواهش میکنم به نظرای هم دیگه احترام بذارید هر چقدر هم که مسخره و پیش پا افتاده باشه.

بچه ها واقعا ازتون ممنونم شما نمونه بارز طرفدارای واقعی هستید من دست تک تکتون رو میبوسمامیدوارم که همیشه موفق باشد.

حالا از اینا بگذریم دوستان به سلامتی فارق و التحصیل شدم خیلی خیلی خوش حالم...من: جیغ ،هورا، غش، ضعف،دوباره....

هوررررررررررررررا.........هورررررررررررررررا

امیدوارم همتون به این مرحله برسید ایشالا...خیلی حال میده

حالا از این به بعد کار من شروع میشه.

تو نظرات درخواستی که ندیدم پس اولین آپم  رو به دلخواه خودم میذارم موافقید؟

안녕히가세요

안녕

سلام اونی ها،تونگ سنگ ها،چینگو ها و هوووووهای خوشملم

بچه ها یه هفته ای یا 2هفته ای نیستم ولی قول میدم زود زود برگردم.

گلا بیاید وبم و نظراتون و یا درخواستاتون و بدید وقتی اومدم حتما میخونمشون و درخواستاتونم میذارم

به سلامتی دارم فارغ التحصیل میشم دیگه باید به کارای پایانی دانشگاه و مدرک و مراحل پایانی پروزم برسم.

بچه ها خیلی خیلی دوستون دارم امیدوارم که همتون موفق و سربلند باشید

قول قول میدم که زودی برگردم... یاکسوک

구맙습니다

안녕히가세요

خبر مهم

سللللللللللللللللللللللللللللللللللاااااام دوستای گلم.

ازتون یه خواهش دارم لطفا برین به این سایت و به سریال خانواده کیمچی رای بدین تا در جشنواره بین المللی سئول برنده جایزه بشه.یه رایم یه رایه ها لطفا برید و لایکش کنین

بچه ها خوشبختانه محدودیت رای نداره پس هر چقدر میتونین رای بدین...رای بدین تا میتونین رای بدین.

                                      

Award Ceremony 2012

Date: Thursday, August 30, 2012
Time: to be announced
Program: Announcement of SDA 2012 Winners
Celebrating Performance
(تو KBS WORLD هم پخش میشه آخ جون) Telecast : Live broadcast on KBS TV
Venue : National Theater of Korea

http://www.seouldrama.org/KR/

با تشکر فراوووووووووووون از وب اونی مهسا جونم