Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

안녕히가세요

안녕

سلام اونی ها،تونگ سنگ ها،چینگو ها و هوووووهای خوشملم

بچه ها یه هفته ای یا 2هفته ای نیستم ولی قول میدم زود زود برگردم.

گلا بیاید وبم و نظراتون و یا درخواستاتون و بدید وقتی اومدم حتما میخونمشون و درخواستاتونم میذارم

به سلامتی دارم فارغ التحصیل میشم دیگه باید به کارای پایانی دانشگاه و مدرک و مراحل پایانی پروزم برسم.

بچه ها خیلی خیلی دوستون دارم امیدوارم که همتون موفق و سربلند باشید

قول قول میدم که زودی برگردم... یاکسوک

구맙습니다

안녕히가세요

نظرات 49 + ارسال نظر
من جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 03:14 http://www.seool.blogfa.com

یه خواهش از کلیپ جومونگ تو ایران که ازش مصاحبه می کنند را می گذاری

پریسا جون دوستان قبلا این کلیپ ها رو گذاشتن برو به وبلاگاشون مراجعه کن میبینی گلم.
وبلاگ مهسا و نگین تو لینکای روزانم.

سارا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 11:26 http://ghatipati1.persianblog.ir

سلام فرزانه آپم سر بهم بزنی خوشحال میشم

مهتاب جمعه 23 تیر 1391 ساعت 00:36

اونی بیا دیگه،مگه قول ندادی زود برگردی؟بیا که کلی باهات کاردارممنتظرم

شقایق پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 23:40 http://princess-tales2.mihanblog.com/

عزیزم من آپم اونم خیلییییییییییی خوشحال میشم به همه ی پستام سر بزنیو نظرتو بگی آخه وقت نکردم خبرت کنم شرمنده

فرناز پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 22:39 http://mf7175.blogfa.com/

دیگه صبرم تمومید بیا اونی جون

مریم پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 10:51

سلام اونی ها.من تازه حرفای اون بیشعور بی مغز ...هر چی هم بهش بگی کمه..رو خوندم
از دعای گربه ی سیاه بارون نمیاد مگه نه اونی های خودم؟؟؟
سونگی جونم بهترینه کسایی مثل همین ناشناس و رهگذر ترسو هستن که بهش حسودی میکنن عقده ای هستن و میخوان اینجوری خودشونو خالی کنن
بی فرهنگ عوضی بی شخصیت من آدم پست تر از اون ندیده بودم واقعا براش متاسفم
ما تا آخر عمرمون پشت سونگی جونمون هستیم .. وجود کسانی مثل تو ناشناس نادان فقط باعث میشه عشق سونگی تو قلبمون محکم تر بشه
از هیچ کدومتونم نمیترسیم..اصلا حیف ما که با کسی مثل تو دهن به دهن بشیم اه اه اه..
برو با همون آمریکایی هات که لیاقت تو هموناست..

مریم پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 10:23 http://www.songilgooksarang.blogfa.com

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
زود برگرد فرزانه جون دلم برات تنگ میشه

هدیه چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 20:45 http://korean-magic.persianblog.ir

http://s3.picofile.com/file/7433879030/Raz.pps.html برو به این لینک متنش قشنگه حتما بخونش

دنیا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 10:37 http://donya1378.mihanblog.com

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

میترا دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 16:57 http://www.blogfa.com

آپم

ناهید دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 00:15 http://kbs2.blogfa.com

سلللللام اونی جونم خوبی؟
چه خبر؟
شرمنده یه مدتی نبودم.کارام زیاد بود فقط وقت میکردم بیام سریع آپ کنم.
میبینم که زیاد آپ کردی فدات شم.
دلم برات تنگیده بودددد واااااای.
اونی وب 2oni ما هم فلفلی شد هه هه.
میگم که با پست های زیادی آپم بیااااااااااااااااااا بووس

شقایق یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 22:15 http://princess-tales2.mihanblog.com/

سلام دوکسه گلم خوبی؟بدو بیا که اپم راستی آپمو تا اخر بخون چیزایه جالبیم آخرش گذاشتم[نیشخند]

ღ♥ღرهنماღ♥ღ یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 13:23 http://bahar-dj.blogfa.com







۳ تا آپ کردم تا چند روزم نیستم

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر 1391 ساعت 18:15 http://MF7175.BLOGFA.COM

سلام فرزانه جون چرا نمیای
دلم برات تنگیده

مهسا شنبه 17 تیر 1391 ساعت 14:48 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون کجایی پس چرا نمیایی.اونی تاکسی شو را با زیرنویس دیدم اونجایی بود که گفتم حس میکنم داره واسه man sea حرف میزنه اشتباه کردم داشت از زنش تشکر میکرد.

مهتاب جمعه 16 تیر 1391 ساعت 18:58

دلم بدجوری برات تنگیده

سارا جمعه 16 تیر 1391 ساعت 18:42 http://ghatipati1.persianblog.ir

سلام فرزانه جون ببخشید مدتی سرنزدم بخاطر امتحانات بود آپ هات خیلی خوشمل بودن

مریم هیون جمعه 16 تیر 1391 ساعت 02:24 http://4koreanstars.blogfa.com

-----------*مهم*----------------*مهم*

سلام.خوب هستین؟

وبلاگ ما که ف.ی.ل.ت.ر شد:www.4koreanstars.mihanblog.com

دوباره وبلاگی درست کردم که خوشحال میشم شما ما رو با آدرس جدید لینکمون کنید و بگین تا لینکتون کنم

+و اگر لوگوی ما را در وبلاگ خود ثبت کردین با لطفا کد جدید لوگو رو به جای اون قرار بدین(با کمی تغییر )


اینم آدرس وبلاگ جدید :www.4koreanstars.blogfa.com

این هم آدرس انجمن(فروم) ما هستش:www.4koreanstars.takbb.com

-------------------------------پس--------

+ما رو با آدرس جدید لینک کنید و بگویید که لینکتون کنم

+لوگوی ما رو آپدیت کنید

+به انجمن ما سری بزندی

با تشکر:مریم هیون[لبخند]

shim جمعه 16 تیر 1391 ساعت 01:51

tiffany چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 18:15 http://k-popstars.blogfa.com

سلام عزیزم اپم یه سر بزن نظر یادت نره [بوسه]
نتایج نظرسنجی رو هم گذاشتم[قلب]

مرضیه چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 15:32

ناشناس خاک تو سر خفت بارت باهمون رهگذر هم هستم البته خیلی مشکوکه امیدوارم به پای هم پیر شید چه قدر هم به هم میاین دو تا منگل عوضی کثافت بی خاصیت حسود که دوتا تون دارین از حسودی میمیرید که حتی به مغز اندازه ی نخودتون هم نمیرسید سونگ این قدر طرفدار داشته باشه تازه خیلی از دوستان خبر ندارن وگرنه میومدن و فحش بارونتون میکردن اقای رهگذر که به خیال خودت خیلی اطلاعات داری و همه چیز سرت میشه اخه اگه میخوای دروغ بگی یک خوبشو بگو چون سونگی همین پارسال جایزه بهترین بازیگر کره رو بهش دادن سال۲۰۱۱ البته اگه بدونی ۲۰۱۱ چه سالیه فکر کنم ۲۰۱۱ برای تو صد سال پیشه اخه نه عقل نداری نمیفهمی چه قدر این پسرا حسودن وقتی بفهمن یک نفر خیلی از خودشون بالا تره میخوان بمیرن انگار ضرفیت فحشتون هم بالاست پس بخورین بی شعور های بی کله بی مغز ایکبیری عقده ای نفهم تازه به دوران رسیده عاشقای سونگ ایل وک اینا ضرفیت فحششون خیلی بالاست هر چه قدر دلتون میخواد بهشون فحش بدید خودشون خیلی دوست دارن فحش بخورن

الهام چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 15:11

انگار دوباره برگشتی ناشناس من میگیم احمقی هی بگو نه نگفتم اگه دوباره بیای این وب باید خیلی احمق باشی دیدی درست گفتم ترسو ی عقده ای حسود بدون سونگ هر چی باشه تو به سایش هم نمیرسی چه برسه که در موردش اظهار نظر بدی بچه برو دو تا کلاس درس بخون مگه نگفتم دیگه هم تو کار بزرگترا دخالت نکن درضمن من که میدونم اون رهگذره خودتی اگر هم نباشی یک دیوونه ی روانیه مثل خودت هر چه قدر هم میخوای بیای این جا زر بزن تا جونت در بره اتفاقن نفرین های منم خیلی میگیره اگه یک روز رفتی زیر ماشین بدون من نفرین کردم بابا خجالت بکش بس نیست این قدر خفت کشیدی وفحش خوردی اخه کی اینجا به غیر تو اون شخص ره گذر که قشنگ ضایست خودتی حرفاتو تاکیید میکنه برو برو مسواکتو بزن بگیر بخواب

shim چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 13:44

خواهشا با این مزاحما دهن به دهن نشید مطمئنم سونگم خوشش نمیاد لطفا ادم حسابشون نکنید بذارید هرچی خواستن زر بزنن!!!

ღ♥ღرهنماღ♥ღ چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 13:14

فرزانه جون زودتر بیا نظرات وبتو تاییدی کن عزیزم
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاسف برای تمامی مزاحمای اینترنتی که فقط یه چیز باعث این کارشون میشه .(حسادت)

فرزانه جون اومدی نظراتو پاک کن.........
ما همه پشتتیم فرزانه جون

طرفدار سونگ جونی چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 09:45

به تو هیچ ربطی نداره رهگذر علاف که سونگ جونی چی برده یا چی نبرده در ضمن الآن داره فیلم جدیدش رو بازی می کنه تا چشت در آد

زهرا چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 00:27

بچه ها سرانجام این قضیه رو متوجه شدین؟ ناشناس و رهگذر از همدیگه خوششون اومده
چوکائه

طرفدارسونگ جونی چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 00:25

سونگ خیلی عاقل وباهوشه،اونایی که خلن وکم دارن ناشناس ورهگذرن!!!!!!زن سونگ وبچه هاش هرچی که هستن،زشت و.......به شما ربطی نداره،سونگ واسه ی هرکاریش دلیلی داره.واون دلیلا به انسان های منگل هیچ ربطی نداره.زندگی خصوصی یه بازیگر هرچی که هست خوب ویابد به خودش ربط داره وشما نباید مساله های زندگیشو به همه بگین،ازطرفدارای سونگ هم میخوام که دیگه با این 2آشغال دهن به دهن نشن.ارزش خودتونوبا حرف زدن با اینا پایین نیارید.ممنون

فرناز سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 22:32 http://mf7175.blogfa.com

واقعا که ادب تربیت هیچی یادت ندادن متاسفم
اینکه گفتی همه نظرشون مثل تو هست باید بگم سخت در اشتباهی چون همه عاشق سونگن فقط تو با اون رهگذر این نظرو دارین که اصلا هم مهم نیست چون عددی نیستین که بخواین برای سونگ نظر بدین مرضیه جونم فاطمه جونم شما اهمیت ندین با این دیوونه ها هم کلام نشید فرهنگ ما به اینا نمیخوره ما باشخصیت تر از حرفا هستیم که بخوایم با اینا صحبت کنیم
فقط اگه وقت کردین بریم تربیت یاد بگیرین

فاطمه سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 22:17

ای فرد ناشناس که جرئت نوشتن اسمتو نداری
اما معلومه خیلی بچه ایی چون فقط بچه ها هستند که وقتی کم میارن دست به دامن ناله و نفرین میشن اما مهم نیست تا دلت میخواد نفرین کن و به این خیال باش که نفرینت میگیره فقط یه چیزی رو بدون اونم اینکه اگر چه خود سونگی نیست تا جوابتو بده اما بدون یکی هست که از همه چیز اگاه تره اونم خودش به وقتش تو رو به سزای همه ی این توهین هایی که به سونگ و خانوادش کردی میرسونه
درضمن بدون همه ی ما پشت ایل گوک هستیم و بر عکس چیزی که گفتی اون خیلی خوشگل و خوشتیپ هس وخیلی هم هوادار داره نه تنها در کره و ایران بلکه در کل جهان

NEGIN سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 22:09 http://negin-song.blogfa.com

واقعا متاسفم برای این مزاحمای عوضی

طرفدار سونگ جونی سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 21:17

آفرین بچه ها منم واقعا واسه ی اونی عوضی بیشءور متأسفم که خودش رو تو هر جایی به زور جا می کنه
شعار همیشگیه ما : ما عین کوه پشت سر سونگیم و تا سر حد مرگ ازش حمایت می کنیم

ღ♥ღرهنماღ♥ღ سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 20:23

واقعا متاسفم

الهام سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 20:04

یک پسر تا چه قدر باید دیوونه و حسود باشه که به خوشکلی و محبوبیتش حسودی میکنی و داری این چیزا رو میگی که دلت خودتو خوشحال کنی اخه جوجه تو حتی جرات نداری اسمتو بگی ببین ما چند نفریم ولی تو فقط یک نفر بابا هر کی هم بود از خجالت اب شده بود به غلط کردن افتاده بود انگار نه تنها شعور نداری بلکه سواد هم نداری که ببینی فرزانه جون رفته برای پایان نامش و زود هم برمیگرده واقعا که ادمی مزخرف تر از تو ندیدم که خیلی راحت به عشق ما تهمت میزنی عوضی الاف شرط میبندم تو از اون عقده ای ها هستی که چون خودشون خشکل نیستن و کسی هم حتی بهشون نگاه نمیکنه به فردی مثل سونگ میگن زشت بابا برو چند کلاس درس بخون که فرق ادم زشت و خوشکل رو بفهمی بعد بیا نظر بده ناشناس حیا کن این وبلاگ رو رها کن اکبیری عقده ای مزخرف اگه یک بار دیگه بیای دو حالت داره یا خیلی پررویی یا خیلی احمقی که من فکر میکنم باید احمق باشی

مهتاب سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 19:22

اصلا سونگ هرکاری بکنی به شما چه ربطی داره؟حتما دلیل های خودشو داره.آره حسودی میکنی آخه سونگ خیلی خوشگل وخوش تیپه واسه ی همین داری میمیری؟نه؟

مرضیه سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 18:17

هی کثافت عوضی بی شعور بی کله من میخواستم محترمانه باهات حرف بزنم انگار نباید با کسی مثل تو این جوری حرف میزدم چون تو فهم و شعور درست حرف زدن یا بد حرف زدن رو نداری باید همون اول میپیچیدمت فحش ادم مزخرف معلوم شد پسری از اون پسر بی فرهنگ های بی خاصیت حتما اصلا قیافه نداری که به سونگ ایل گوک حسودیت میشه همه ی دنیا بهش میگن خشکل و براش میمیرن کسی هم به حرف تو نفله گوش نمیده من اگه جای تو بودم این قدر خودمو خفت نمیدادم چون تو تنهایی ولی ببین چه قدر علیه تو حرف زدن و بهت فحش دادن فرزانه هم میاد خودش جوابت رو میده مثل همه ی ما عاشقان سونگ حسابتو میزاره کف دستت بد قیافه ی زشت برو همون فیلم های امریکاییت رو ببین و صحنه های سکسی شو نگاه کن انگار تو با اونا خیلی حال میکنی واقعا برات متاسفم بد قیافه بی خاصیت بی شعور ببینم تا کی دوست داری همین جور فحش بخوری ها ها ها

طرفدار سونگ جونی سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 17:49

این قدر زر بزنید تا جونتون در بیاد

طرفدار سونگ جونی سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 13:41

در ضمن چیزی هم که گفتی حقیقت نداره من تمام فیلم های سونگ رو دیدم جز یه صحنه ی بوس چیزی دیگه ای نداره پس زر مفت نزن که هرچه قدر هم فک بزنی ما هنوزم دوسش داریم وتا سر حد مرگ ازش طرفداری می کنیم وتو این قدر ذهنت خرابه که فک می کنی سونگ همچین آدمیه تو که میگی ازش بدت می یاد پس چه طور نشستی فیلم هاش رو نگاه کردی که میگی صحنه داره؟ تو همون برو بشین فیلم های صحنه دار ببین و به این کارا هم کاری نداشته باش وبه امثال تو هم هیچ مربوط نیس که ما کیو رو دوس داریم پس برو گمشو و پات هم از گلیمت دراز تر نکن

طرفدار سونگ جونی سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 13:22

در ضمن هیچ کس هیچ حقی نداره که به علایق دیگران توهین کنه این رو گفتم ولی اگه تو مغز پوکتون فرو بره

طرفدار سونگ جونی سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 13:20

هوووووووووووی آدم بی تربیت بی شؤر مراقب حرف زدنت باش با تو هم هستم رهگذر نکبت یک بار دیگه ببینم به سونگ یا وب بهترین دوستم توهین کنید هرچه از دم و دهنم که در میاد بهت می گم مگه کورید؟ مگه نمی بینید که توی وبش نوشته من تا دو هفته دیگه بر می گردم خدا یه عقلی به شما دو تا ....... بده و یه صبری هم به ما که از دست وراج ها خسته شدیم

مهتاب سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 01:17

ناشناسه بی فرهنگ،این جای محترم که جمعی ازدوستای گل ومهربون باهم به گفت وگو میپردازن،جای افراد بی فرهنگ که ازهیچی سردر نمیارن نیست،لطفا وب دوست عزیز وگل مارو آلوده نکندوست عزیزما همیشه به وبش سرمیزنه وهمه ازآپ های قشنگش لذت میبرن،الان کار داره ولی به زودی برمیگرده،لطفا هرچه زودتربرو تا باهات جور دیگه ای برخوردنشده

شقایق سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 00:01 http://princess-tales2.mihanblog.com/

سلام دوست گلم خوبی؟بدو بیا که آپ کردم اونم از دوران کودکی افراد مشهور کره [نیشخند]

طرفدار سونگ جونی دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 19:28

اصلا به تو ربطی نداره که ما طرفدار کی هستیم ناشناس
ما عاشق سونگیم و تا سر حد مرگ ازش طرفداری می کنیم و به امثال و طرفدارای بیچاره تر از خودت ربطی نداره برو پی کارات بچه کوچولو ما که طرفدار سونگ هستیم تو و امثال تو رو ریز می بینیم
خردی حالا برو پی کارت
این از طرف من به اون فرد ناشناس که هم به سونگ جون و هم به این وب که مال بهترین دوستم

دنیا دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 19:23 http://donya1378.mihanblog.com

سلام فرزانه جون به سلامتی
امیدوارم زود تر کارات تموم بشه و زود تر برگردی
می دوستمت گلم
بوووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس

مرضیه دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 14:08

اون شخصی که نوشته ناشناس که نمیدونم دختر یا پسر ولی اینو خوب فهمیدم که خیلی بی فرهنگه هر کی که هستی خودت از همه بی کار تری که میای و به سلیقه های دیگران اهانت میکنی ما همگی عاشق سونگیم واین اصلا به تو و امثال تو مربوط نمیشه هیچ وقت هم بهت اجازه نمیدم به دوستم توهین کنی ادم بی کلاس بی فرهنگ دیگه هم به وبلاگ دوستم نیا چون ادم های مهربون و فهمیده میان اینجا نه شخصی مثل تو که نمیدونه چه طور با دیگران معاشرت کنه

tiffany دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 08:37 http://k-popstars.blogfa.com

سلام اونی جون اپم یه سر بیا نظر یادت نره[بوسه]

شقایق دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 00:30 http://princess-tales2.mihanblog.com/

سلام جیگمیلم خوبی؟این آدرس جدیدمه ممنون میشم لینک کنی و در ضمن آپ هم هستم

هدیه یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 15:52 http://korean-magic.persianblog.ir

زودی بیا نیلو جونم منتظرتم.موفق باشی

مهتاب شنبه 10 تیر 1391 ساعت 19:32

وای2هفته؟؟؟؟من خیلی دلم برلت تنگ میشهامیدوارم همیشه موفق باشی فرزانه گلمبهترین هاروبرات آرزومندم

مهسا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 11:16 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون زود برگرد که دلم برات میشه باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد