Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

안녕하세요

안녕하세요

 سلااااااااااااااااااااام

وای که چقدر دلم براتون تنگیده بود اصلا حد و اندازه نداره...

خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود خوشگلا.خیلی دوستون دارم

خوب مثه این که من نبودم تو وبم یه جنگ کوچولو رخ داده بوده...خوب راستش من تو این هفته اصلا به نت دسترسی نداشتم و اصلا وقتشم نداشتم که بیام بشینم پشتش حتی میلمم نمیتونستم چک کنم.از این بابت خیلی خیلی متاسفم و واقعا عذر میخوام امیدوارم منو ببخشید دوستان.

در مورد این بحث و جدال هم فقط همین و بگم:رهگذر جان اصلا توقع نداشتم در مورد سونگ این جور قضاوت کنی شما چندوقت پیش هم اومده بودی وبم و نظر خوبی در مورد مطالبم و حتی در مورد سونگ داده بودی حالا چی شده نظرت عوض شده؟من دیگه نیازی نمیبینم چیزی بگم چون فک میکنم دوستای عزیزم جوابای خوبی بهتون داده باشن.

دوستان همه نظرات و انتقاداتتون برام محترمه ولی انتقاد هم برای خودش حدی داره.اگه محترمانه گفته بشه سازگاره اما اگه انقدر از حدش بگذره که کار به توهین برسه....من شرمندم نمیتونم نظری بهش بدم و پاکش میکنم.

خیلی خوب میشد اگه همه به نظرات و سلیقه های هم احترام میذاشتن.اگه قرار بود همه با هم هم سلیقه و هم نظر باشن که دنیا خیلی کسل کننده میشدپس خواهش میکنم به نظرای هم دیگه احترام بذارید هر چقدر هم که مسخره و پیش پا افتاده باشه.

بچه ها واقعا ازتون ممنونم شما نمونه بارز طرفدارای واقعی هستید من دست تک تکتون رو میبوسمامیدوارم که همیشه موفق باشد.

حالا از اینا بگذریم دوستان به سلامتی فارق و التحصیل شدم خیلی خیلی خوش حالم...من: جیغ ،هورا، غش، ضعف،دوباره....

هوررررررررررررررا.........هورررررررررررررررا

امیدوارم همتون به این مرحله برسید ایشالا...خیلی حال میده

حالا از این به بعد کار من شروع میشه.

تو نظرات درخواستی که ندیدم پس اولین آپم  رو به دلخواه خودم میذارم موافقید؟

نظرات 27 + ارسال نظر
دنی الوز دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 16:12 http://sfdg.blogfa.com

سلامی دوباره. فرزانه جون اگه میتونی میشه کلیپ های قبلیت رو هم با یه برنامه ی دیگه برای دانلود بزاری . مثلا کلیپهای پشت صحنه ی امپراطور بادها . البته اگه میتونی گلم. وبلاگت هم خیلی قشنگه عزیزم. می دوستمت گلم. بوس بای

سلام عزیز
من خیلی دوست دارم این کارو انجام بدم ولی تو یه بار تلاش کن حتما به نتیجه میرسی گلم.
در ضمن باشه از این به بعد با آپلودرای دیگه ای اپلود میکنم البته اگه موفق نشدی
در مورد نظرت هم ممنون نظر لطفته.
بازم مشکلی داشتی خبرم کن حتما کمکت میکنماگه نتونستی خودم بهت کمک میکنم

قالب وبلاگتو چطوری سبز کردی و براش عکس گذاشتی؟؟؟؟


با تشکر

گلم قالبی رو که انتخاب کردم همین جوری بود سبز بود.من تو بلاگ اسکای نمی تونم رو وبلاگم تغیراتی ایجاد کنم.
خواهش

دنی آلوز دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 15:59 http://sfdg.blogfa.com

سلام عزیزم. جون مادر و پدرت و همچنین جون سونگ ایل گوک کلیپ هات رو با یه برنامه ی دیگه برای دانلود بزار چون ما نمی تونیم عضو بشیم.

دنی آلوز جون میتونم کمکت کنم عضو 4شارد شی آخه کاری نداره که تو قسمت سینگ اینش میری یه ایمیل میخواد یه پسوردی که خودت انتخاب میکنی و یه اسم کاربری همین بعد عضو میشی فقط باید ایمیلی رو که برات میفرسته رو باز کنی همین این که دیگه کاری نداره تو تلاشتو بکن حتما موفق میشی منم از دردسر در میاری
آخه میدونی چند تا کلیپه بچه خوب من چه جوری همه رو دوباره با یه لینک دیگه آپ کنم.

مهتاب دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 12:51

فک کنم از10جولای تا 6 آگوست زمان رای گیریش بود.نه من چون فلفل نداشتم،نمیتونستم برم فیس بوک رای بدم.حالا چقدر رای آورد؟برنده میشه؟

اونی با فلفل معمولی هم میتونی بری فیس من باهاش راحت میرم میدونی که کدوما رو میگم؟
تازگیا سر نزدم سرعتم خیلی اومده پایین نمیدونم چرا.خبرت میکنم وقتی رفتم چک کردم

دنیا دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 12:12 http://donya1378.mihanblog.com

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█

اپم
بیا

خوشحال میشم
((با آپ قبلیم فرق داره))

دنیا دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 11:44 http://donya1378.mihanblog.com

¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤
¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤¤
¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤
¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤
_¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤
__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤
______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
_________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤
________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
___________________¤¤عشق به خدا¤¤
______________________¤¤¤¤¤¤¤
_______________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پایدار________¤

,•’``’•,•’``’•,
آپم فرزانه جون بسر

مهتاب دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 09:46

سلام فرزانه جوووووووووووونم خوبی گلم؟اونی تو میتونی توی اون رای گیری که واسه انتخاب بهترین بازیگره مردکره سال 2012هست شرکت کنی؟من نمیتونم

آره من خیلی وقت پیش رای دادم.به نظرم اونی تاریخش تا10جولای بود به خاطر همین نمیتونی رای بدی.

مهسا دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 08:08 http://www.justforsong.blogfa.com

آپـــــــــــــــــــــــــــم

NEGIN دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 03:08 http://negin-song.blogfa.com

mer30 uni
bara soalet j sho nemido0nam miane
upim

فدات عزیزم اشکال نداره.
اومدم

مهسا یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 17:33 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون از وقتی دیدمت احساس میکنم بیشتر از قبل بهت نزدیکم.راستی تاکسی شو را کی ترجمه میکنی بی صبرانه منتظرشم.یه جاهایی را تونستم بفهمم چی میگه مثل اونجا که از زنش تشکر میکرد و ... ولی ادامش که کیم جانگ هون میاد نمیتونستم ترجمه کنم.اونی کلیپی بود که نگین جون از سونگ و کیم جونگ نان گذاشت تو دان کردی؟با زیرنویس بود یا بدون زیرنویس.

مهسا جونی دیگه چی بگم
باشه عزیز ترجمش میکنم ولی فعلا هنوز تو دانش موندم هر سری سر دانلود به وسطاش که میرسه هنگ میکنه دیگه داره میره رو نروم
دارم باهاش ور میرم دان کردم حتما.
اون کلیپ رو هم نه هنوز دانش نکردم.

مهتاب یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 16:32

فرزانه جونم،میشه کلیپ هپی توگدرسونگ رو که زیرنویس انگلیسی داره بذاری؟راستی دیشب ایمیلم برات اومد؟آخه دیشب اصلا سرعت نداشتم نمیدونم اومدیا نه.

قرار بود بذارمش میذارم چشم
بله گلم رسید

مریم یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 12:06 http://www.songilgooksarang.blogfa.com

سلام اونی فرزانه جونم.
خوبی؟چه خبرا؟

سلام مریم جوووووووونم ممنون خوبم تو چطوری؟
من که چند روزه سرم خیلی شلوغه.دائما بیرونمگشت و مشت و خالی کردن هیجان و عقده و انرژی و...

شقایق یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 00:19 http://princess-tales2.mihanblog.com/

سلام دوکس گلم خوبی؟بدو بیا آپم اونم 4 تا یادت نره تو همشون نظرتو بذاریااااااااااااااااا

شقایق شنبه 24 تیر 1391 ساعت 22:43 http://princess-tales2.mihanblog.com/

افرین که فارق التحصیل شدی و همچینی خوبه که اومدی

فدات عزیزم

shima شنبه 24 تیر 1391 ساعت 17:58

فرزانه جتن خوبید ؟
مرسی از آپات و خوشحالم اومدی
راستی بازم ممکنه از نت بری منظورم سفر و .. اخه چند تا درخواست داشتم.البته بیشتر خوانندا کره ای (همونایی که قبلا گذاشتیو9 یه کلیپ سونگیه میتونی؟
راستی این تاکسی تی وی که در موردش شما دوستان عزیزم حرف میزنید همین نیست که نگین جان هم گذاشته بود؟یعنی سری دیگه اش اومده؟

سلام عزیزم خوبی؟
ممنون گلم نظر لطفته
نه دیگه عزیز فعلا خبری از مسافرت و ...نیست راحت باش درخواستات و بده گلم.
این همون کلیپه شیما جون ولی منتها این سری زیرنویس دارش اومده دارم دانش میکنم ولی حجمش خیلی زیاده وقتی دان کردم یکم از حجمش کم میکنم بعد پارت بندیش میکنم براتون میذارمش.

هدیه شنبه 24 تیر 1391 ساعت 17:29 http://korean-magic.persianblog.ir

خودمم آپما!
ღ♥لوگوها و شکلکای رایگان هدیه خانومღ♥
http://lady-hedyeh.persianblog.ir/
اگه کاری داری سفارش بده

وای جیگرتو خوشملالان میام خوشملم
آره عزیز الان میام سفارش دارم

مهتاب شنبه 24 تیر 1391 ساعت 13:49

قربونت برمپس وقتی تاکسی رو گرفتی پارت پارتش کن بذار واسه دانلود تو وبت خیلی ببخشید اگه پررویی کردمخب حالا کار ترجمه:زیرنویس انگلیسی نداره،کره ای حرف میزنن،زیر نویس کره ای هم نداره میتونی ترجمه کنی؟!ولی ازحرف زدناشون کسی که کره ای بلده میتونه ترجمه کنه،چون من یه کوچولوفهمیدم.مممممممممممنون میشم عزیزدلللللللم

باشه عزیزم حتما میذارمش
مهتاب جون خودم هنوز به مرحله ای نرسیدم که تموم حرفا رو متوجه بشم ولی یه سری دوست کره ای دارم که میتونم ازشون کمک بگیرم فقط یکم طول میکشه چون فعلا رفتن شیراز.فقط جان من زیاد نباشه ها.
راستی بهم اعتماد داری دیگه؟بعدا نگی نه اشتباه میکنی.

فرناز شنبه 24 تیر 1391 ساعت 09:23 http://mf7175.blogfa.com/

راستی یادم رفت
تبریک میگم گلمخوش حال شدم

منون عزیزم خیلی ماهی

فرناز شنبه 24 تیر 1391 ساعت 09:19 http://mf7175.blogfa.com/

سلام عزیزم چه عجب برگشتی
خیلیییییییییی خوش حالم که اومدی

فدات فرناز جونم

مرضیه شنبه 24 تیر 1391 ساعت 09:04

سلام اونی جون واقعا دلم برات تنگ شده بود و خوشحالم که برگشتی فارغ تحصیلیتو بهت تبریک میگم ان شاالله همیشه موفق باشی دیدی اونی دو تا پسر بی فرهنگ اومدن و یک مشت چرت وپرت گفتن البته ضایع شدن و رفتن دیگه هم پشت سرشون رو نگاه نکردن ما که حسابی حسابشون رو گذاشتیم کف دستشون حال کردی؟

سلام عزیز منم دلم برات خیلی تنگ شده بود
ممنون گلم
مرضیه جون من اصلا فکر نمیکردم این جوری بشه خیلی خیلی ببخشید.
ولی دستتون درد نکنه حالشونو جا آوردین

مهسا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 22:09 http://www.justforsong.blogfa.com

اونی فرزانه ایمیل داری

بله عزیزم الان میام بهت میدم

مهتاب جمعه 23 تیر 1391 ساعت 21:29

سلام فرزانه جوووووووووووووووونفارغ التحصیلیت مبارررررررک،خسته نباشی گلمتاکسی شو رومنم فل فل نداشتم،نتونستم دانلودکنمچیکارکنیم؟؟؟؟من تو این مدت کلی به این ور واون ورسرزدم،کار ترجمه هم باهات دارم عزیزم

سلام عزیزززززززززززززززززززززم خیلی خیلی ممنون
گلم من چند وقت دیگه دانش میکنم.
باشه عزیز در خدمتم

مریم جمعه 23 تیر 1391 ساعت 20:13 http://www.songilgooksarang.blogfa.com

فاطمه جمعه 23 تیر 1391 ساعت 19:01

سلام فرزانه جون خیلی خوشحالم که برگشتی
راستی فارغ التحصیلیتو تبریک میگم

سلام گلم ممنون خیلی خیلی ممنون

مهسا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 16:41 http://www.justforsong.blogfa.com

آپـــــــــــــــــــــــم.

مهسا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 16:05 http://www.justforsong.blogfa.com

سلام فرزانه جون خوبی.منم دلم برات تنگ شده بود.تبریک میگم خیلی خیلی امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی مثل الان.اونی تاکسی شو را کامل با زیر نویس گذاشتم دان کردی؟؟

سلام مهسا جونم منم برای تو همین آرزو رو دارم
اونی جون نه هنوز دانش نکردم آخه فیل شکن و هنوز اقدام نکردم بگیرم.
رفتم دانش کنم فیل شکن میخواست.

مریم جمعه 23 تیر 1391 ساعت 15:35 http://www.songilgooksarang.blogfa.com

سلام فرزانه جون..دلم برات خیلی تنگ شده بود
راستی فارغ التحصیلیت مبارکه ( چوکاهه)

سلام عزیزم منم دلم خیلی برات تنگ شده بود اونی خیلی
ممنون میسی گلم،گوماسیمنیدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد