Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ مطبوعاتی امپراطوری بادها

سلام این دفعه با یه کلیپ اومدم از امپراطوری بادها

این کلیپ یه کلیپ مطبوعاتی هست و کلیپ جالبیه پیشنهاد میکنم که ببینیدش.

دانلود کلیپ

پشت صحنه لابیست

با یه کلیپ اومدم از پشت صحنه لابیست

تو این کلیپ خیلی دلم براش سوخت کاملا معلومه که سر این سریال خیلی سختی کشیده

حتما دانلودش کنید و ببینین

دانلود کلیپ   حجم 6:78

خلاصه قسمت 19 سریال Bridal Mask

امروز به درخواست پریسا جونم عکسهایی از قسمت 19ام سریال

Bridal Mask به همراه یه کوچولو خلاصه گذاشتم.

ببینید ولذت ببرید.

ادامه مطلب ...

کلیپ جانگ گیون سوک

سلام امروز به درخواست مهشید جون از جانگ گیون سوک آپ کردم که چند وقت پیش هم تولدش بوده.تولدش مبارک

کلیپش ساب انگلیسی هم داره

http://www.mediafire.com/?p9a02169ierrtij


کلیپ امپراطوری بادها

با یه کلیپ اومدم امپراطور بادها

تو این کلیپ سونگ نامه یکی از طرفداراشو میخونه و هدیه ها وشرینی شکلاتایی که براش میفرستنو باز میکنه.

کلیپ و حتما ببینید.امیدوارم لذت ببرید

دانلود کلیپ

کلیپهای سونگ ایل گوک

اول سلام چون سلامتی میاره دوم نماز روزه هاتون قبول

یه سری کلیپ قبلا گذاشته بودم که فلفلی شدن.به درخواست دوستان دوباره همشو گذاشتم.ببینید و لذت ببرید.

لطفا نظر هم بدید

بدون نظر نریدا خداییش پدرم در اومد تا همه رو دوباره آپ کنم.

حالا برید ادامه مطلب کلیپ ها رو ببینید




ادامه مطلب ...

کلیپی از سونگ ایل گوک

안녕

امروز با یک کلیپ اومدم که زحمتش پای دوستم مهتاب جونه.در واقع این آپ به مهتاب جون تعلق داره پس ببینیدش و نظرتونو به خودش بگید     کلیپ خیلی بامزه ایه حتما ببینید

دانلود کلیپ   31 مگ

سریال جدید Bridal Mask

سلام بچه ها امروز در مورد یه سریال کره ای Bridal Mask آپ کردم که من عاشق موزیکاشم.این سریال الان در حال پخشه و منم تا حدودی تو KBS دنبالش میکنم.

سری جدید عکس ها اضافه شد


مشخصات
عنوان : 각시탈 / Gaksital / Bridal Mask
عنوان چینی :新娘面具
ژانر :Action
تعداد قسمتها : 24
شبکه ی پخش :KBS2
تاریخ پخش :2012-May-30 to 2012-Aug-16
زمان پخش : Wednesday & Thursday 21:55

خلاصه ی داستان

این درام در سال 1930درباره ی قهرمانی به نام"لی کانگ تو" کسی که درهنرهای رزمی ماهر بوده و در مبارزه علیه ژاپنی ها در زمان استعمار ژاپن وجود داشته ، میباشد.او همچنین با نام" Gaksital" نیز شناخته می شود چون که او همیشه برای مخفی نگه داشتن صورت خود از ماسک استفاده میکرده."لی کانگ تو" اگرچه انسان معروفی به نظر نمی آید اما در زمان جنبش علیه استقلال رژیم امیریالیستی ژاپن در تاریک ترین دوره های تاریخ کره آدم معروف و مهمی بوده است.

این آهنگش فوق العادس اینو حتما دانلود کنین و از گوش دادن بهش لذت ببرید

각시탈 OST

عکسا در ادامه مطلب هست تشریف ببرید ببینید

اگه دوست داشتید هم در مورد این موضوع این سریال و این که برای دان بذارمش یا نه هم میتونید نظر بدید

سریالش الان به جاهای خیلی جالبی رسیده به نظر من دانلود کنید و ببینید.

ادامه مطلب ...

HAPPY TOGETHER

سلام

به درخواست دوستان این دفعه سری کامل برنامه HAPPY TOGETHER رو  که قبلا فقط یه قسمت هاییش رو براتون گذاشته بودم میذارم منتهی براتون پارت بندیش کردم چون حجمش خیلی بالاست مجبور شدم هم از کیفیتش کم کنم هم چند پارتیش کنم.

ولی خیلی برنامه جالبیه حتما دانلود کنید و ببینیدش.

3پارت بعدی اضافه شد

دانلود پارت اول                                            دانلود پارت دوم

دانلود پارت سوم                                         دانلود پارت چهارم

دانلود پارت پنجم                                          دانلود پارت ششم

کلیپهایی از سریال A man called god

سلام به درخواست مرضیه جون که خواسته بودن از سریال A man called god آپ کنم امروز با 2 تا کلیپ اومدم کلیپهای جالبی هستن امیدوارم ببینید و لذت ببرید

کلیپ اول کلیپ عکس برداری بازیگرا برای سریال A man called god

دانلود کلیپ

کلیپ دوم هم توش یه تیکه مجدد عکس برداریشونو نشون میده و هم یه مصاحبه باهاشون میکنن.

اینو حتما ببینید خیلی جالبه.

مجریه میاد عضلات سونگ و لمس میکنه ببینه عضلات سونگ واقعیه یا نه

دانلود کلیپ


Man Star 試_衣服

یه کلیپ از  Man Star  試_衣服 سونگ ایل گوک.

خیلی خوش تیپه.نه؟

نگاه کنید و از تیپش لذت ببرید

دانلود کلیپ

برنامه Crime Squad * Yeo Yoo Man Man

سلام دوستان

این سری با یه کلیپ کامل از برنامه (Yeo Yoo Man Man (여유만만 که بازیگرای سریال Crime Squad رو دعوت کرده بودن و یه مصاحبه خیلی خیلی جالب باهاشون داشتن اومدم.تو این کلیپ یه سری پشت صحنه و یه تیکه عکس برداریشون رو هم نشون میده.

حجم و زمان این کلیپ هم زیاد بود برای اینکه بتونید راحت تر دانلودش کنین براتون کم حجم و با پارت بندی گذاشتم.کلا 5 پارته.

اینجا در مورد بازی های قبلیه هر کدومشون صحبت میکنن که این سریال و قبل از دایره جنایی ایشون بازی کردن

نه به دلقک بازی هاش تو این سریال و نه به جدیتش تو دایره جنایی

این فیلم هم که دیگه گفتن نداره...شاهکاره جی هیو خانومه دیگه

با این شاهکارشون تو کره مثه این که معروف تر شدن.بیشتر از جومونگ براش نفع داشته.

اینجا خیلی باحاله ایل گوک با ذوق و شوق میاد به بچه ها سلام میده بعد میگه منو میشناسید؟

اونا هم خیلی بامزه میگن نه تو کی هستی؟

بعد قیافه سونگ واقعا دیدنیه خیلی بامزه ضایع میشه.ناراحت میشه و  و بعدش میره.

http://www.mediafire.com/?d809xfcr3d283p0

اینجا سونگ یه خاطره تعریف میکنه که خیلی بامزس مربوط به زمانیه که یکی از شبکه های رادیویی سونگ و دعوت میکنن.خاطره رو تو ادامه مطلب گفتم میتونید برید اونجا بخونین.

پارت اول             پارت دوم           پارت سوم    

 پارت چهارم              پارت پنجم

ادامه مطلب ...

کلیپ مطبوعاتی خانواده کیمچی

سلام دوستای عزیزم خوبید؟

به درخواست مهتاب جون کلیپی که قبلا گذاشتم ولی فلفلی شده رو دوباره براتون میذارم.

مربوط به خانواده کیمچی میشه.به همراه زیرنویس انگلیسی.

دانلود کلیپ

کلیپ سونگ در تئاتر I am U

سلام خوشگلا

امروز این کلیپ و به درخواست نجمه جونم میذارم که قبلا دوستان گذاشته بودن ولی لینکش خراب شده.اونایی که ندیدن دانلودش کنن، ببینن و لذتشو ببرن.

راستی نظرا تعدادش خیلی کم شده ها نبینم طرفدارای ایل گوک بی نظر از این وب برن.شما با نظراتون به من ژول ژول انرژی میدین منم برای ادامه کار به انرژی نیاز دارم

دانلود کلیپ

کلیپ عکس برداری سونگ

سلام خوشگلا

امروز با یه کلیپ از ایل گوک جونم اومدممن خودم عاشق این کلیپم توصیه میکنم حتما دانلودش کنید.توش یه کوچولو در مورد زمانی که به ایران اومده بود حرف میزنه.


http://www.4shared.com/video/X6oEHQeq/Song_Il-Kook_-_Amarni_PhotoSho.html

http://www.mediafire.com/?pgjtjzf5tzb7szx