Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

سریال جدید Bridal Mask

سلام بچه ها امروز در مورد یه سریال کره ای Bridal Mask آپ کردم که من عاشق موزیکاشم.این سریال الان در حال پخشه و منم تا حدودی تو KBS دنبالش میکنم.

سری جدید عکس ها اضافه شد


مشخصات
عنوان : 각시탈 / Gaksital / Bridal Mask
عنوان چینی :新娘面具
ژانر :Action
تعداد قسمتها : 24
شبکه ی پخش :KBS2
تاریخ پخش :2012-May-30 to 2012-Aug-16
زمان پخش : Wednesday & Thursday 21:55

خلاصه ی داستان

این درام در سال 1930درباره ی قهرمانی به نام"لی کانگ تو" کسی که درهنرهای رزمی ماهر بوده و در مبارزه علیه ژاپنی ها در زمان استعمار ژاپن وجود داشته ، میباشد.او همچنین با نام" Gaksital" نیز شناخته می شود چون که او همیشه برای مخفی نگه داشتن صورت خود از ماسک استفاده میکرده."لی کانگ تو" اگرچه انسان معروفی به نظر نمی آید اما در زمان جنبش علیه استقلال رژیم امیریالیستی ژاپن در تاریک ترین دوره های تاریخ کره آدم معروف و مهمی بوده است.

این آهنگش فوق العادس اینو حتما دانلود کنین و از گوش دادن بهش لذت ببرید

각시탈 OST

عکسا در ادامه مطلب هست تشریف ببرید ببینید

اگه دوست داشتید هم در مورد این موضوع این سریال و این که برای دان بذارمش یا نه هم میتونید نظر بدید

سریالش الان به جاهای خیلی جالبی رسیده به نظر من دانلود کنید و ببینید.


نظرات 40 + ارسال نظر

سلام ،خوبی امیدوارم موفق باشی ونتونستم دانلودکنم ولی بت قول میدم دانلودکنم


دوست دارم.
사랑해

سا- رانگ- ها ِ

یعنی منظورت اینه که با لینکش مشکل داری؟
اونی فقط 2تا پارتش با 4شارده ها اون 3تا آخری همه با مدیاست.
امیدوارم بتونی دانلود کنی چون کلیپش فوق العادس
نا دو سارانگ هه اونی

من جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 22:44 http://www.seoul58.blogfa.com

به این سایتم بیا خواهش می کنم خواهش می کنم یکی دانلود کن و بگو دانلود می شه یانه ممنونم

اونی جونم اومدم ولی باید تو اون لینکایی که برای دانلود گذاشتی عضو بشم تا بتونم دانلودش بکنم.کاری نداره یه سرتیتر بزن بنویس توی این لینک عضو بشید و بعد سریالا رو دان کنید.عضو شدنش کاری نداره.راحته

من جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 03:03 http://www.seool.blogfa.com

تا اون جایی دیدم که به پدر بن می گه بن در خطر و فرمانده می فهمه زندانی بازجویی می کند

اونی میام وبت میگم

من جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 02:59 http://www.seool.blogfa.com

سلام تو رو خدا برام خلاصه قسمت اول را بنویس من از قسمت۵ نگاهش کردم من از کی بی اس وورد می بینم نه از کی بی اس اچ دیاخر سر به اون دختر بن قیافه اش را نشان می ده این عکس ها مال چه قسمتی تو رو خدا بهم بگو امروز قسمت ۱۰ گذاشت

اونی پس از هیچی خبر نداری.5قسمت اول خیلی مهم بود.
پسره که از اول کاکشی تل نبود منظورم همون ماسک عروسکیه.اولش برای ژاپنیها خدمت میکرد.برادرش کاگشی تل بود.که خودش میکشدش.
این عکسایی که گذاشتم مال قسمت 18 الان تا 19 پخش شده.کی بی اس ورد هم تا 13 نشون داده.

عاشق سونگ ایل گوک جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 00:51 http://www.smjdg.blogfa.com

دوباره سلام اونی فرزانه.وای عزیزم از لطفت ممنونم گلمبا حرفات بهم ارامش دادیخوبه حالا میتونم زمانه بخش برنامه هاش رو بفهمماخه قبلا همیشه به اخراشون میرسیدمولی نمیدونم چرا همش به موقع سر اخباراش میرسم راستی پیروزی های ایرانم تو المپیک بهتون تبریک میگمچون سونگی هم عاشق ورزشه اگه اینجا بود حتما باید بهمون تبریک میگفت ها. راستی اونی نمیدونی کره چندتا مدال گرفته؟من که از اخباراش هیچی متوجه نمیشمای کاش سونگی هم رفته بود لندن تا با هان هی جین هر دو شون باهم میبودن اونوقت خیلی باحال میشد نه؟خوب اونی جیگر من دیگه باید برم.دوست دارم یه عالمه/ هرچی بگم بازم کمه

سلام اونی
خواهش میکنم.
آره دقیقا منم همیشه به اخبارش خیلی خوب میرسم ولی به برنامه های دیگش نه
من مال ایرانشو نمیدونم چندتا تا الان گرفتیم چه برسه به کره
هان که الان برگشته دیگه.
همچنین

مهسا پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 19:33 http://www.justforsong.blogfa.com

آپـــــــــــــــــم فرزانه جون

من پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 17:20 http://www.seool.blogfa.com

بازم ازش عکس می زاری

네 언니
میگردم بازم عکسی بود میذارم

عاشق سونگ ایل گوک پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 16:41 http://www.smjdg.blogfa.com

سلام اجی فرزانه گل گلاباسم جدیدم قشنگه یا همون دنی الوز بهتر بود؟اخه چون پسرونه بود گفتم عوضش کنم.امان از دست این داداش های این دوره زمونه که همش میخوان واسه ادم تصمیم گیری کننراستی عزیزم ببخشید که با اون خبرم ناراحتت کردممیگم اونی اختلاف ساعت ایران با کره چقدره؟انگار ۴-۵ ساعته اره؟ چون میخوام زمان دقیقه برنامه های کی بی اس رو بدونم.راستی اونی اومدم که ازت یه خواهشی هم بکنم.راستش من مامانم زیاد حالش خوب نیست و مشکل قلبی خیلی حاد داره و ممکنه بخوایم فردا ببریمش بیمارستان. منم خیلی ناراحتماومدم ازت بخوام که توی این شبای مقدس و عزیز واسش دعا کنی تا حالش هرچی زودتر خوب بشهچون من پدرم سالها پیش فوت شده و به جز مامانم دیگه کسی رو ندارم راستی خودمم دو ساله دیگه کنکور دارم واسه منم دعا کن که پزشکی قبول شمخیلی ازت ممنونم اونی خوبم.خیلی دوست دارم عزیزم.فعلا بوس بوس.بابای

سلام عزیز.هر دوش قشنگه گلم.به اوبات بگو زیاد تو کارات دخالت نکنه اسم یه چیز شخصیه
ایران با کره 5 ساعت و نیم فاصله داره.
حتما گلم ایشالا... که مادرت حالش خوب خوب بشهنگران نباش.خدا پدرتم بیامرزه ایشالا...
کنکورم رتبه تک رقمی میاری به امیدخدا
منم دوست دارم گلمفدات

مهتاب پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 15:01

سلللللللللللللللللللللللللللللللللللام،خوبی؟یه چیزی بگم؟دلم برات خیلی تنگ شده بود!!! راستی،لینک کلیپ هایی که بهت دادم رو دیدی؟اشکالی نداره اگه وقت نکردی گلم

مهتاب جونم سلام منم دلم برات تنگ شده بود.
اونی اون اولیه به نظرم لینکش اشتباه بود چون چیزی نبود تو اون صفحه.
دومیه رو هم هنوز موفق نشدم اونی.
به لینک یوتیوب نبودن اگه هم بخوام نمیتون دانشون کنم چون برنامه هاشونو ندارم.من فقط برنامه یوتیوب و دارم.

فرناز پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 13:10 http://mf7175.blogfa.com

اومد اونی جون
خبرم کن

هنوز نیومده اونی.

NEGIN پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 02:58 http://negin-song.blogfa.com

آپــــــــــــــــــــــــــــم[قلب][گل]

ati چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 23:17 http://lovelysungilguk.blogfa.com

این همین سریاله س که از کی بی اس ورلد میداد اتفاقا خیلی دوس داشتم نیگاش کنم بالاخره ا بین برنامه های چرت و پرت این شبکه هه یه چیز به درد بوخور پیدا کردم!!!آخه من هر وقت میزنم همش اخباره!!!!
ببخش دیر اومدم آخه اینترنتم گیگیلی شده بود!!
راستی اینم واسه اینکه خبرم کردی

بله همونه.
اونی برنامه های جالب زیاد نشون میده فقط باید ساعتشون دستت بیاد.
روزهای جمعه برنامه هاش خیلی جالبه.شنبه ها و 1شنبه ها هم.
راستی این که همش سریال نشون میده تو چجوری نمیبینی واخباراشو فقط میبینی؟

مهتاب چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 17:26

بازکجایی،خوشگل خانوم

مهتاب ببخش گلم یه 2روز نبودم .رفته بودم جایی
حالا اومدم

فرناز چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 15:36 http://mf7175.blogfa.com

سلام اونی جون ایمیلی که فرستادم خوندی؟

اونی باور کن نیومده.

الهام چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 10:14

فرزانه جون اون کلیپی که گفتی از مایکل و ویوین هست رو رفتم وبلاگ نگین دیدم چه قدر این دختر پررو هست حالا اگه دیدی بزار بازم راستی فرزانه جون اگه زحمتی نیست میشه قسمت های اول و دوم و پنجم و چهاردهم سریال مردی رو واسه دانلود بزاری البته هر موقع وقت کردی اخه من از یک فروشگاه گرفته بودم ولی سانسورش کرده بود خیلی ضد حال بود اگه میتونی میزاری واسه دانلود ؟

اونی آپلودش خیلی سخته حجمش خیییییلی زیاده. صبر کن شاید دوباره با لینکای دیگه گذاشتنش اون موقع خبرت میکنم برو دانشون کن.

عاشق سونگ ایل گوک سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 21:31 http://www.smjdg.blogfa.com

سلام اونی فرزانه جون.چطمولی؟اومدم یه خبر خوب و یه خبر بد بهت بگم و برمحالا اول خبر خوبه رو بگم یا بده رو؟خوب اول خوبه رو میگم که حالت گرفته نشه.امروز بالاخره تونستم عضو فورشیردمن بشم و کلی از کلیپهات رو که نتونسته بودم دان کنم رو دانلود کردم.خیلی خوشحالم.بهم تبریک بگوو حالا خبر بدهمیدونی امروز کی بی اس رو گرفتم ببینم چی داره بعد دیدم داره تو اخبارش نشون میده که امروز مثل اینکه توی خیابون تهران که تو سئوله یه رستوران یا یه همچین جایی اتیش گرفته و حسابی سوخته.چند نفر هم کشته شدن که اونطور که فهمیدم چند نفرشون کره ای بودن و دو سه نفرشون هم ایرانی بودناخه تو خیابون تهران مثل اینکه بیشترشون ایرانین.خیلی صحنه های ناراحت کننده ای داشت.حتی جسدهای سوخته شده رو هم نشون میدادمن که دلم داشت واسشون کباب میشد.حتما اگه سونگی هم خبر رو دیده باشه خیلی خیلی ناراحت شده.خیلی خوب دیگه خستت نمیکنم گلم.ببخشید اگه زیاد حرفیدم یا ناراحتت کردمخیلی دوستت دارم.قربونت برم نازنینمیه عالمه بوووووووووووووووووس واسه توبای.

ممنون خوبم.
به خاطر اینکه بلاخره عضو شدی بهت تبریک میگم.
اونی راست میگی؟وای چقدر بد
امیدوارم دیگه همچین اتفاقی نیفته.
فدات ممنون به خاطر خبراتگرچه یکی حالمو گرفت.

مهتاب سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 16:24

خیلی با حالی خب خداروشکر که خوشت اومدآخ جون،من خیلی منتظربودم ادامه هپی تو گدر رو بذاری راستی یه کلیپ خوشمل دیگه،پیدا کردم،اونم خوبه،من خوشم اومد.

مهتاب سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 15:42

راستی،اون کلیپی که بهت گفتمو وقت کردی ببینی؟نظرخصوصی.

네 언니
خیلی باحال بوووووووووووود
ولی فیل شکنم تمو شد تایمش باید دوباره بگیرم وقتی گرفتمش دانش میکنم.با فیل شکن معمولی دیدمش
اونی امروز 3پارت بعدی هپی رو میذارم

مهتاب سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 15:39

چرا؟!.................... اگسمیدا....

چون چ چسبیده به را ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

الهام سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 13:49

فرزانه جون اپهات خیلی قشنگ بودن مخصوصا سریال مردی به نام خدا خیلی قشنگ بود تاحالا ندیده بودم فرزانه از پشت صحنه هاش مخصوصا اونجاهایی که سکانس عشقی هست بزار خیلی دوست دارم عکس العمل اونها رو وقتی این سکانس ها رو بازی میکنن بدونم راستی با عرض شرمندگی اگه میشه سکانس عاشقانه از سریال البوم زندگی هم بزار ببخش که این قدر درخواست میدم چون تو خیلی گلی خیلی باهات راحتم راستی منم موافقم بیاین تولد سونگ ایل گوک بترکونیم

اونی به غیر اونی که با ویوین بود و نگین جون گذاشته بود دیگه سکانس دیگه ای در مورد این موضوع نبود من گشتم.ولی باز هم میگردم پیدا کردم حتما میذارم.
متاسفانه چون این سریال و نه برای دان گذاشتن و نه برای فروش کسی دقیق نمیدونه هر قسمت درباره چیه؟به خاطر همین طول میکشه این درخواستت چون اول باید تیکه هایی از سریالو بگیریم بعد از توشون اگه همچین سکانسایی بود جدا کنیم.میدونی دیگه بالای 120قسمته.خیلی زیاده.
فدات تو خودت گلی که همه رو گل میبینی.
بلللللللللللللللله که باید بترکونیم.

پریسا سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 10:25

سلام من پریسا(وبلاگ رازگل سرخ که تبادل لینک کردیم)یه وبه برای برای کره ساختم بیاببین وکمکم کن،اونجا اسمم روگذاشتم هان دونگ یو ،چون به کره ای این میشه


مرسی
http://mylove-seool-foryou.blogfa.com/

مبارکه پریسا جون
حتما اگه بتونم کمکت میکنم اونی این وبتم لینک شد گلم.

NEGIN سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 03:58 http://negin-song.blogfa.com

آپــــــــــــــــــــــــــــم

من سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 00:50 http://www.seool.blogfa.com

سلام این فیلم را دیدم همین بردیل ماسک عزیزم کره ای فیلمش

بله اونی میدونم سریالش کره ایه.ولی در مورد مسائل بین کره و ژاپن هستش.

من سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 00:47 http://www.seool.blogfa.com

سلام وا ی ی ی سان ایل گوک را در کی بی اس وورد نشون داده بود پس چرا من نمی دونستم قسمت هایش را می خواهم روی دانلود می زنم ولی دانلود نمی شه یه صفحه باز می شه چه طوری دانلود کنم به وبم بیا

سلام عزیزم ممنون که به وبم اومدی
بله این کلیپ رو تو کی بی اس نشون داده بود برنامه هپی توگدر که نام دیگش many more laugh هم هست.
ببخش چون من پارت پارت گذاشته بودمش به کل یادم رفته بود یه چند پارتشو نذاشتم امروز میذارم بیا بقیشو دان کن.

دنی الوز دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 18:49 http://www.smjdg.blogfa.com

سلام اونی فرزانه جون.جدا دختره اون نیست؟اخه خیلی شبیهش بودالبته که سونگی با هر زنی که بازی کرده از همشون سرتره اونی جونراستی بهم بگو اونی نه اوپااین اسم دنی الوز رو داداشم واسم انتخاب کرده.اخه میگه اسم یه فوتبالیسته.میدونی که پسرا عاشق فوتبالنمیگم اونی جون تو جدی جدی میری کلاس زبان کره ای؟خوشبحالت اونی.تو شهر مسخره ی ما که از این کلاسا نیستاین که قبلا گفته بودی واسه تولد سونگی میترکونی همین کار رو بکن ایولمن که هیچ خواهری ندارم واسه همینم تو رو مثل اجی خودم میدونم گلم باور کن ارزش یه همچین دوستای خوبی مثل تو خیلی بالاست عزیزمیه عالمه بوووووووووووووووووووووووس تقدیم به تو که اینقدر دوست و اونی خوبی هستیقفونت.بای بای.

نه عزیز اون نیست اون کیم جانگ نان هستش که اصلا اسمش توی لیست این بازیگرا نبود.حتما اشتباه کردی چون من که ندیدم همچین کسی که شبیهش باشه.
باشه اونی دنی جون از این به بعد اونی صدات میکنم
آره میدونم نه تونگ سنگ منم خیلی فوتبال دوست داره.
باشه البته قراره همه طرفدارا همگی با هم بترکونیم.
ممنون فدات شم خیلی گلی عزیز.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مهتاب دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 18:16

آفرین،آفرین فرزانه نه اون کیم جانگ نان اصلا قیافش جالب نیست،با سونگ هم هم سنه.تو جشنواره2008کابی اس هم بود،اصلا قشنگ نیست.راستی اون کلیپه که از هان گا این وسونگ گذاشته بودی،واسه ی جشنواره2004کابی اس بود،جایزه زوج هنری میگیرن،من دومین کلیپی که ازش گذاشته بودی روندیده بود،امروزگرفتم،همون کلیپی که به هان هی جینم جایزه میدن،سونگ بهش جایزه میده،کیف کردم

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
مهتاب از دست تو

دنی الوز دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 16:01 http://www.smjdg.blogfa.com

دوباره سلام فرزانه خانوم گلممنونم که میخوای درخواستمو بذاری.تازه هر طور که راحتی واسه من اصلا مشکلی ندارهراستی یادم رفت بهت بگم قالب جدید وبت مبارکبه به به عجب اونی خوش سلیقه ای داریم مایه چیز دیگه منم هر موقع که وقت میکنم این سریاله رو میبینم.سریال خوبیه ولی چون سونگی توش نیست زیاد حال نمیدهبخصوص لباسایی که خانوماشون میپوشن بعضی وقتا واقعا خوشگلنراستی یه زنی هم توش هست من نفهمیدم تو فیلم کی هست ولی خیلی شبیه اون دخترست که با سونگی تو البوم زندگی بازی میکرد و میگفتن چند سال باهاش دوست بوده بعد باهم بهم زدن[:S012:]خواستم ببینم خودشه یا من اشتباه میکنم اونی.ولی خیلی نازه اگه خودش باشه ای کاش سونگی باهاش میموند و ازدواج میکردخوب دیگه خیلی حرفیدم با عرض معذرت.میدوستمت.بووووووووووس.بای.

فدات خواهش میکنم دنی جون
آره سونگ توش نیست حال نمیده.ولی وقتمونو که پر میکنه تو این ماه رمضونی اونی نه؟ راستی اونی یا اوبا؟
آره لباساشونو دقت کردم خوشگلن
نه نه اون نیست اون تو این فیلم بازی نکرده.نه اونی من ترجیح میدادم با کس دیگه ای ازدواج کنه سونگ خیلی از اون سرتره
منم میدوستمت فعلا

مهتاب دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 14:48

آره،دیدم چجوری بغض کرد،آخی،خیلی بامزس قیافش

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

مرضیه دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 14:35

وای اونی جون مرسی خیلی کلیپ های مردی به نام خدا قشنگ بود واقعا مرسی تو بهترین اونی دنیایی اگه از این کلیپ های باحال بیشتر ارش بزاری خیلی ممنون میشم جیگر

فدات خواهش میکنم
پیدا کردم چشم بازم حتما میذارم

مهسا دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 13:58 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون میشه کد قالب وبت را برام بفرستی.میخوام ببینم چقدر با کدهای بلاگفا فرق میکنه.

باشه اونی الان میام وبت بهت میدم

Kimia دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 13:57 http://hyunjoong-kimia.blogfa.com

قالب نو مبارک اونی جون
آره منم اینو می بینم ولی بازیگراش زیاد جالب نیستن بعد من نفهمیدم اینا اسماشون ژاپنیه دیگه آره!!

منم آپم

ممنون اونی
چرا نقش اصلی به همرا نقش مقابلش که خوبه که
البته نه خیلی چون منم از اول زیاد خوشم نیومد الان که وسطاشم تازه خوشم اومده.
نه فقط یکیشون اسمش ژاپنیه.تو عکسا اون دختر دومیه. ک ک ک ک ک
اسماشونو بلد نیستم.(راستی صدای ک توی کره به معنای خندس)میدونستی؟اونا تو مسیجشون وقتی یه چیزی براشون خنده داره جای he he he میزنن ㅋㅋㅋㅋㅋ
به نظر من که خیلی بامزس.

NEGIN دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 01:52 http://negin-song.blogfa.com

راستی مرسی از اپت سریال جالبی بنظر میاد

اوایلش زیاد جالب نیست من از 1/4 به بعدشو خیلی دوست دارم.
اونی آهنشو حتما دانلود کن خیلی قشنگه
فدات خواهش میکنم

دنی الوز دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 01:18 http://sfdg.blogfa.com

سلام اونی فرزانه جون.خوبی اجی گلم؟وای ببخشید اونی من یه چند روزی نبودم نتونستم بیام و اپای خوشملت رو ببینمولی همشون مثل همیشه بی نظیر بودن عزیزمراستی چقدر تو و اونی مهسا جون هنرمندین هایه ذره از این هنرها به ما هم یاد بدین راستی اونی یه خواهشی هم ازت داشتم.میشه اون کلیپه خانواده هیجانی رو که گفتی توش سونگی با اون دختر کوچولوهه سنگ کاغذ قیچی بازی میکنه رو واسم بذاری.خودت که میدونی چرا نمیتونم دانش کنمتو رو خدا ببخشید که باعث زحمتت میشمتو تکی تو دنیا درست مثل سونگی که تکهقفونت برم.فعلا بووووووووووس.بای بای.

ممنون عزیز بله خوبم
ممنون نظر لطفته گلم
فدات ممنونم ولی از چه جهت میگی ما هنرمندیم
باشه دنی جون میذارم ولی برو تو همون آپم اونجا میذارمش دیگه براش یه آپ دیگه نمیذارم.باشه؟
زحمتی نیست وظیفه اس.
ممنووووووووووووووووووون دنی جون

فرناز یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 23:59 http://mf7175.blogfa.com

فرزانه جون خوندی؟
راستی الان میتونی بیای چت؟

بله فرناز جون پیامتو گرفتم.
فرناز جون ببخشید من تا 1 بیرون بودم.نبودم بیام چت
از این به بعد بهم تایم بده اون موقع میام
راستی این دفه حروف صدا دارو میگم آماده باش.

مهتاب یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 23:54

آهان اونی فهمیدم این پسره کیه،همون پسرس که تو جشنواره کا بی اس 2011مجری بود(همون جشنواره ای که هان هم مجریش بود،جشنواره سریالاشون).داشتم جشنواره رو میدیدم یه دفعه دیدم این پسره چقدرآشناس،فک کنم خودشه.حالا منو بگو چه گیری دادم به این پسره

من یادم نبود اونی الان که گفتی رفتم دیدم.آره خودشه
از اون آدم احساساتیا هم هست چون برو ببین وقتی جایزه میگیره چه بغضی میکنه و یه کوچولو هم اشکش درمیاد.
آخه وقتی یه چیزی بیفته تو ذهن آدم مثه خوره میمونه تا به جواب نرسی نمیشه

NEGIN یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 21:09 http://negin-song.blogfa.com

اونی اسانایی آپیده

فدای جفتتون گلا الان میام

مهسا یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 17:44 http://www.justforsong.blogfa.com

نظر خوبیه امتحان میکنم فدای اسمش بشم.مرسی که گفتی
یه بچه ها یکی درست کرده بود بیرون کیف صورتی داخلش مشکی فوق العاده بود خیلی ناز بود ولی از من بیرونش سبز و داخلش صورتیه خیلی بامزه شده.

خواهش میکنم.
وای خیلی بامزه میشه.وخصوصا وقتی اسمشو روش هک کنی
پس باید دیدنی باشه واقعا

مهسا یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 16:35 http://www.justforsong.blogfa.com

باشه فرزانه جون کامل شد نشونت میدم ولی اسم سونگ را نشد بزنم خیلی سخته در اوردن اسمش به کره ای.

میییییییییییییییییسی مهسا جون
راستی پسرخالم سفارش داده بود یه دستبند چرم و با اسمش به 3 زبون فارسی انگلیسی و چینی روش مثه حالت سوختگی حک کرده بودن خیلی با مزه بود.
تو هم میتونی با یه فلز داغ یا مثلا هویه روی چرم اسمشو حک کنی .نه؟

مهتاب یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 15:46

وای خدای من،آهنگش محشربود راستی یه نظربهت میخواستم بدم،ولی نظراتت هی قاط میزد دیگه ایمیل دادم

ببخش اونی بعضی موقع ها قاط میزنه دیگه
راست میگی؟دیدی گفتم

مهتاب یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 15:12

مرررسی راستی این پسره(لی کانگ تو) همونی نیست که تویه the thorn birdsهم بود؟موضوع عشقی داره؟تا حالا که دیدی قشنگ بوده؟اگه قشنگه،حتما بذارگلم

خواهش میشه اونی جونم
نه نه اون نیست اسمش الان یادم رفته ولی مطمئنم که اون نیست.
من تو کی بی اس تا الان دست و پا شکسته دیدم الان خودمم دارم دان میکنم چون اونجا به همراه زیرنویس انگلیسی دیدم بعضی جاهاشو نفهمیدم چی شد.
آره هم عشقیه هم اکشن.به نظرم جالبه ولی اگه زیاد محتوای اکشن و نظامی دوست نداری دانش نکن.این دو تا شخصیتی که ازشون عکس گذاشتم جفتشون عاشق یه دختر میشن.ولی اینکه چرا و...داستان داره.
باشه الان واسه دان میذارمش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد