Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپی از سونگ ایل گوک

안녕

امروز با یک کلیپ اومدم که زحمتش پای دوستم مهتاب جونه.در واقع این آپ به مهتاب جون تعلق داره پس ببینیدش و نظرتونو به خودش بگید     کلیپ خیلی بامزه ایه حتما ببینید

دانلود کلیپ   31 مگ

نظرات 18 + ارسال نظر
مهشید شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 23:16

آخه همیشه کلیپ معروفا رو می زاری دیگه ! مخصوصا اینکه با ساب هستن و کیفیتشون در مقایسه با حجمشون خوبه فک کردم بزاری ! سوکی وسونگی نداره که ! بزار دیگه !

آره مردادیه :)) هر چند من مردادیا رو دوست ندارم اما جانگ کیون سوک دوست دارم !

آیا...آیا...آی...کی گفته سوکی سونگی ندارهسونگ با همه فرق داره همتاشو نمیتونی پیدا کنی از هر نظر.یکم بهش فکر کنی متوجه میشی.سونگ اصلا به این تازه به دوران رسیده های کره ای نیست که فرق دختر پسری رو نمیدونن.رفتار اجتماعیش خیلی با کره ای های دیگه فرق داره.از همه نظر اوله.اینو فقط به خاطر این که طرفدارشم نمیگم.این یه واقعیته.
باشه اونی جونم اگه کلیپ جالبی ازش پیدا کردم چشم از سوکی جون تو هم آپ میکنم.چرا که نه؟

مرضیه شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 15:06

اونی جون دست تو ومهتاب جون درد نکنه خیلی باحالید کلی حال کردم مرسی

فدات خواهش میکنم کاری نکردم زحمت اون یه کلیپ هم مال مهتاب جون بود.

مهشید شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 06:51

سلام
تشکر برای کلیپ های خوشگلت
چند وقت پیش تولد جانگ گیون سوک بود احتمال دادم کلیپ گذاشته باشی ازش اما نذاشتی میشه بذاری؟

سلام ممنون.
برای چی احتمال دادی ازش کلیپ میذارم؟
عزیزم وب های زیادی هستن که ازش آپ میکنن هر کلیپی ازش بیاد برای دان میذارن.من تاحالا ازش آپ نکردم.بازیگر و خواننده خوبیه.تو سریال جدیدشم با یونا خوب بازی کرده بود.
باشه اگه کلیپ جالبی ازش پیدا کردم میذارم
راستی تولدشم مبارک

مهسا شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 06:36 http://www.justforsong.blogfa.com

خیالم راحت شد فرزانه جون این پست خداحافظی چی بود گذاشته بودی داشتم دق میکردم خوشحال شدم منصرف شدی.

نه اونی جون اون یه شوخی بود که داداشم باهام کرد منم براش دارم.
نه حالا حالا ها هستم خوشگلم
ببخش که نگرانت کردم اونی جونم

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 23:30

چشم آره،کلیپه خیلی باحال بود،دیدی سونگ چیکارمیکرد؟ راستی،میتونی حرفای قبل ازاسم سوسانوروترجمه کنی؟(همون سواله مرده،وجواب هیوپ که توش یوجا ونامجا داشت)خب بعداسم سوسانو خیلی واضح حرف نمیزدن،یواش بود،آدم نمیفهمه

چشمت بی بلا اونی
آره خیلی با مزه بو اونی خیلی خندیدم وقتی دیدم اون حرکاتشو
اونی الان سرم خیلی شلوغه یه آپ خیلی گنده دارم که وقتمو گرفته اونو گذاشتم به این فکر میکنم گرچه فکر نمیکنم به جایی برسم

عاشق سونگ ایل گوک جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 22:33 http://www.smjdg.blogfa.com

سلام اونی فرزانه نازنینمعزیزم یه برنامه ای تو کی بی اس هست که اسمش اینترتیمنت ویکلی هستش(چه فارسیش خنده دار نوشته میشه)تو نمیدونی ساعت دقیق پخشش کی میشه؟چه روزایی میدتش؟هر چند که سونگی رو کم توش نشون میدنراستی اونی مگه سونگی با زنش تو زندگیشون چه مشکلایی دارن؟دیگه مثل قبلا عاشق دختره نیست؟اگه چیزی در مورد زندگیه خصوصیشون میدونی به منم بگو خیلی دلم میخواد بدونم.اونی راستی مامانمم که بردیم بیمارستان زود مرخصش کردن دکترم بهمون گفت که فعلا مشکلش حل شده و خدارو شکر حالش خوبهخیلی خوشحالمخیلی ماهی اونی گلمقد سونگی میدوستمتبای.

سلام اونی جونم.من یادم رفته آخه خیلی وقته نمیبینم.یادم میاد جمعه ها نشون میداد همینو فقط یادمه اونی
من از چیزی خبر ندارم اونی مگه چیزی شنیدی که اینو میگی؟
خدا رو شکر به سلامتی ایشالا که خوب خوب خوب میشه.نگران نباش
منم خیلی میدوستمت گلم بوووووووووس بای

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 22:15

گلم،من وقتی این نظرا رو دادم،تو هنوز بهم جواب نداده بودی،دیگه همین جوری نظرمیدادم،ببخشید،وگرنه،من انقدرگیرنمیدم الان اومدم،تازه جوابتوخوندم.من هنوز جوابتونمیدونستم که انقدربهت میگفتم.دیگه معذرت آخه بایدکلی بگم،تا بهت ثابت شه،ببخشید حالا ولش کن بابا اون نظر زیادارو پاک کن.ما کلا خیلی باهم بحث میکنیم،تا قاطی میکنیم


خواهش اشکال نداره بعضی موقع ها بحث کردن و دوست دارم
نه خیر نمی خواد زیاد بگی یه بار بگی کافیه
اگه درست باشه خودم همون اول قبول میکنم.
اونی دانش کردم معرکه بود خیلی باحال بود فردا پس فردا میذارمش

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 19:54

فرزانه جون،من یه فرهنگ لغت کره ای به فارسی دارم،الان رفتم دیدم،نوشته بودزن:یوجا yoja کره ایشو چطوری واست بنویسم؟همون یوجا خونده میشه،چون تو تلفظ فارسیشم نوشته،یوجا.مسلما تویه اون کلیپ زن معنی میده.توجشنواره هاشونم،میخوان به زنا جایزه بدن،میگن یوجا......

بله مهتاب جون منم منظورم همینه ولی تو فارسی ما یکم از نظر صداها نضص داریم چون اون موقع اگه لیمو رو هم بخوایم فارسی بنویسیم میشه یوجا.
ولش کن بگذریم

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 19:35

پس زن چی میشه؟من خودم تو سریالاشون وقتی اسم یوجا رو میارن،توزیرنویس میبینم نوشته:زن

میدونی اونی تلفظ حروف کره ای با اینی که میگن فرق داره مثلا مینویسن
먹어요 ماگایو اما میخونن موقایو منم خیلی اشتباه میکنم به خاطر این تلفظاشون.
نمیتونم خیلی از موقع ها بفهمم چی میگن.باورت میشه خودشونم قاطی میکنن.اینو خودم علنا متوجه شدم
اینجا هم آ رو o میخونن yoja
ولی تو برام yuja نوشته بودی فکر کردم منظورت او هست با او معنیه لیمو میده.حالا میفهمی سر کلاس چی میکشیم اونی
درسته معنیش میشه زن.ولی اونی من اصلا این چیزا رو نمیشنوما نمجا نمیگه اصلا.

laleh& bahareh جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 18:44 http://popinkorea.blogfa.com/

سلام اونی جون خوبی؟
من برگشتم[قلب] و با دوستم یه وب تازه زدیم خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی!
وب خودمم به زودیبه روز خواهد شد[قلب] حتما بهت خبر میدم میسی اونی جون![قلب][نیشخند][قلب]

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 18:29

فرزانه،میتونیم این کلیپ ورزشیه رو بدیم به سایت آموزش زبان کره ای بگیم همون اون حرفایی که مد نظرمونه رو واسمون ترجمه کنه؟شایدیه چیزایی فهمید بهش بگم؟

اونی من به دوستام تو سایتای دیگه قبلا میگفتم ولی قبول نکردن.حالا اگه خیلی برات ضروریه بگو شاید قبول کردن.

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 18:18

گلم،هیوپ تو جواب سواله مرده،نمیدونم چی میگفت من نامجا رو شنیدم،(من تنها چیزی که تونستم ترجمه کنم،توحرف هیوپ، تنها نامجا ویوجا روتونستم ترجمه کنم)یوجا هم شنیدم،نامجا یعنی:مرد یوجا یعنی:زن. کله حرفای هیوپ نمیدونم چی بود.

آهان منظورت 여자 هست این اینجوری خونده میشه آ نه او
yuja که گفتی معنیش میشه لیمو 유자

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 17:26

قربونننننننننننننننننننننننت خوشگلم تو خیلی گلی واقعا این خیلی خوبه،که همه طرفدارای سونگ جونی ،انقدرباهم صمیمی وخوبن

خواهش اونی
بایدم اینجوری باشه

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 17:15

فرزانه جووووووووووووونم،منم میخواستم بپرسم که تویه اون کلیپی که مهسا تو وبش گذاشته اون جا درباره سوسانوچی گفتن؟از دقیقه:3:45ببین،مرده یه سوال میکنه،بعد هیوپ جواب میده،تو جوابش:نامجا ویوجا میشنوم،بعدگزارشگره میگه:سوسانو.که هیوپ برمیگرده به سونگ نگاه میکنه.بایدبدونیم مرده چی پرسید؟هیوپ چی جواب داد؟تا بفهمیم اون سوسانو اون چه معنی داره؟ اون جمله ای که تو ترجمه کردی تو زیرنویس بود،اون برداشت از اون حرفا بود واسه ی همین نامفهومه،بایدحرفای خودشونو ترجمه کرد.

نامجا 남자 یعنی مرد(مذکر) فکر نمیکنم اینو گفته باشه.یوجا رو نمیدونم یعنی چی.
من که انقدر گوش دادم ولی چیزی متوجه نشدم مخم داغید.نگران نباش میفهمیم باید بیشتر دقت کنیم.

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 16:59

خواهش میکنم چشم،اگه اونی فرزانه جون،خواست حتما براتون میذاریم اونی فرزانه جووون،همه کلا راحت درباره زندگیشون حرف میزنن،هیچ چیزشون جای سوال نیست،ولی خب وقتی مشکلی باشه،نمیشه راحت حرف زد..........حالا بگذریم،خودت خوبی؟

I agree with U
منم خوبم عزیزم ممنون
راستی چرا که نه من هر کلیپی که بخوایو میتونم بذارم تو وبم اصلا هر کی دوست داشته باشه مطلبی رو بذاره که فکر میکنه جالب بهم بگه به نام خودش مطلبشو میذارم.

NEGIN جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 16:30 http://negin-song.blogfa.com

مرسی
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم[قلب][گل]

عاشق سونگ ایل گوک جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 16:04 http://www.smjdg.blogfa.com

بازم سلام اونی فرزانه جون.اومدم نظرمو درمورد کلیپ اونی مهتاب بگمواییییییییی مهتاب گلی خیلی کلیپت باحال بودخیلی بامزه بود من یه عالمه باهاش حال کردم و خندیدمبخصوص اون تیکه کفشاامان از دست این دخترا و مردم کره با این کاراشون.سونگی هم که دیگه جای خودش رو داره با این کاراشبازم ممنون عزیزمدوباره اگه از این کلیپای باحال داری واسمون حتما بذار.مرررررررررررسیقفون تو و اونی فرزانه.فعلا بابای.

مهتاب جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 15:44

نه بابا،فرزانه جوووووونم،کاری نکردم راستی پارت4هپی توگدرم که داشتم میدیدم،که اون 2تا مردا راجع به اولین بوسشون با زناشون حرف میزدن،چقدرقشنگ و راحت حرف میزدن،هیچ مشکلی نبود،چقدر راحت درباره زناشون حرف میزدن،ای.....

سلام اونی.
آره منم اونجا خیلی تعجب میکردم که انقدر راحت همه چیزو عنوان میکن
جدا که ای...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد