Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپهای سونگ ایل گوک

اول سلام چون سلامتی میاره دوم نماز روزه هاتون قبول

یه سری کلیپ قبلا گذاشته بودم که فلفلی شدن.به درخواست دوستان دوباره همشو گذاشتم.ببینید و لذت ببرید.

لطفا نظر هم بدید

بدون نظر نریدا خداییش پدرم در اومد تا همه رو دوباره آپ کنم.

حالا برید ادامه مطلب کلیپ ها رو ببینید







환영합니다

کلیپ اول مربوط به تبلیغ سریال شرایط عشق خیلی قشنگه

دانلود کلیپ


کلیپ دوم مربوط به سریال album of life میشه یه تیکه از سریال و براتون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد خیلی قشنگه. تو این سریال سونگ خیلی جوونه خیلیم خوش تیپه

دانلود کلیپ


کلیپ سوم مربوط میشه به سریال عشق سخت که اگه یادتون باشه Oh Yun Soo یا همون بانو یوها مادر جومونگ در سریال افسانه جومونگ در این سریال نقش مقابل سونگ رو داشت.

دانلود کلیپ


کلیپ چهارم مربوط میشه به فیلم هنر گول زنی که پشت صحنه قسمتیه که سونگ داره دکتر روانشناسشو گول میزنه. اینو حتما ببینید.  

راستی این کلیپ فقط با kmp باز میشه.

دانلود کلیپ


کلیپ پنجم این هم باز مربوط به فیلم هنر گول زنیه که با سونگ ایل گوک و سون یه جین مصاحبه میشه.

دانلود کلیپ


کلیپ ششم مربوط میشه به سریال امپراطور دریا اون سکانسی که یوم جانگ با یه تاجر چینی قمار بازی میکنه و حالشو میگیره. وای من عاشق این سکانسم  تو این قسمت محشره هم چینی حرف زدنش هم همه چیزش. واقعا عشقه

(بچه ها این قسمت تو پخش ایران حذف شده بود)

پارت اول            پارت دوم          پارت سوم


کلیپ هفتم این کلیپ هم مربوط به سریال امپراتور دریا ست که مال سکانسیه که جانگ هوا میخواد خود کشی کنه ولی یوم جانگ سر میرسه و نمیذاره.

دانلود کلیپ


کیپ هشتم هم مال سریال امپراتور دریا ست.که سونگ هی تپق میزنه ولی آخرش موفق میشه دیالوگ و درست بگه.

دانلود کلیپ


کلیپ نهم  تو این کلیپ سونگ ایل گوک و با مادش به یه برنامه ای دعوت شدن که در مورد ماهیگیری که انجام دادن صحبت می کنن.اینم خیلی با حاله حتما ببینید.

پارت اول             پارت دوم


کلیپ دهم این کلیپ مربوط به سریال دایره جنایی میشه که باسونگ مصاحبه میکنن یه دفه وسط صحبت سونگ این دختر کاراگاهه میاد یه چیز میپرونه میره.

بچه ها برای دیدن این کلیپم به KMP احتیاج دارید.من حتی نتونستم ازش عکس بندازم.

دانلود کلیپ


کلیپ یازدهم تو این کلیپ شرکت LG سونگ و دعوت کرده و ازش پرسیده میشه که سفرش به ایران چطور بوده؟که سونگ میگه خوب بوده.و بعد میپرسن در اولین برخورد با ایرانی ها چه چیزی ازشون یاد گرفتی؟که سونگ جونم با اون لحجه ی شیرینش میگه سلام

دانلود کلیپ


کلیپ دوازدهم  کلیپ های تبلیغاتی سونگ ایل گوک که خیلی قدیمیه ولی خ خ خ خ خ خ خ  قشنگهپیشنهاد میکنم دانلود کنین


دانلود کلیپ


نظرات 51 + ارسال نظر
F.A چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 14:53 http://Lexus848.blogfa.com

خییییلی خوب بود.راستی وقتی میخوام کلیپای دیگه روببینم جدوله میتدودرنهایت کلیپ باز نمیشه.راستی ازعکسای سال2012ششم بذار

سلام گلم چرا باز نمیشه؟؟برای من ک شد...یه بار دیگه امتحانش کن
باشه حتما اگه وقت شد میذارم

مهتاب یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 18:18

گرفتم،متشکرم ببخشید ولی فک میکنم از این به بعد بایدرسمی حرف بزنم.

خواهش میکنم.
چرا؟

مهتاب یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 13:46

فرزانه،این کلیپ دوازدهم مشکل داره،هرچی میزنم دانلود نمیشه،میشه درستش کنی؟

الان دوباره یه نگاه میندازم اگه خراب بود درستش میکنم.

sahar پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 04:13

سلام فرزانه جون خوبی؟مرسی از پست هات
میگم این ایل گوک هم خوب بوس میکنه دخترارو دلم آتیش میگیره وای به حال شما که هوادارشیددددد
بازم مرسیییی

ممنونم اونی مرسییییییییییییییییییی
دقیقا حرف دلمو زدی

مهتاب چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 13:53

بله

مهتاب سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 23:27

من ازدست کسی ناراحت نیستم

سلااااااااااام اومدی؟
خوبی؟بهتری؟ کنچانایو اونی؟

شقایق سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 21:21 http://princess-tales2.mihanblog.com/

سلام اونی بدو بیا که آپ کردم اونم از تین تاپ بچه ها تورو خدا آپ میکنین خبر بدین

ببخش اونی ولی وقت خبر کردن و نداشتم.

مهسا سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 19:58 http://www.justforsong.blogfa.com

تو کجایی؟؟دیشب قرار بود بیایی.

ببخش اونی امروز فاینال داشتم.دیروز چون مهمون داشتیم نرسیدم بخونم.دیگه شب کلا نیومدم نشستم اونو خوندم.
بببخشید

NEGIN دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 21:22 http://negin-song.blogfa.com

آپــــــــــــــــــــــم

رژان دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 02:29

نمیدونم.اما فک نمیکنم چون از تو پیشه من خیلی تعریف کرده بود،تورو خیلی دوست داره،نمیدونم چش شدبه من چیزی نگفت.

نظر لطفشه ولی من فکر کنم از دست خودم ناراحته.
اشکال نداره امیدوارم حالش خوب بشه

Kimia یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 23:10 http://hyunjoong-kimia.blogfa.com

واو چقد کلیپ دستت درد نکنه اونی جونم

منم آپـــــــــــــــــــم

فدات اونی خواهش میشه

رژان یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 21:04

سلام،من خواهرمهتابم.مهتاب واست نظرگذاشته بودکه مدتی نمیتونه بیاد،من به جاش نظرمیدم.نمیدونم چرا ثبت نشده.گفته بودکه نه اون حروف کره ای رو نمیتونه بخونه،بلدنیست،مهتاب فقط میتونه یه چیزایی ترجمه کنه،براساس معنی کلمات،گفت اگه نمیتونی بگی واسش ایمیل کن.نمیدونم ازدیروزعصرچش شد،خیلی ناراحت بود،بعد دیگه با بابام رفتن تهران،کار داشتن.

سلام روژان خانوم
چیز خاصی نمیخواستم بهش بگم زیاد مهم نبود. اشکالی نداره.
از دست من ناراحت شده؟

ღ♥ღرهنماღ♥ღ یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 16:49 http://bahar-dj.blogfa.com

آپم من

APAM

NEGIN یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 03:41 http://negin-song.blogfa.com

وای نازی یادش بخیررر
منم آپــــــــــــــــــــــــــــــم[قلب][گل]

من یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 02:58 http://www.seool.blogfa.com

سلام خوبی اشکال ندارد جوابم را بدی
فقطاین سریال ها را گرفتی یا دانلود کردی ویا ضبط توروخدا اینو بگو ولی کلا از سریال ام÷راطور دریا بازم بزار صحنه های جذاب رابزار مثل این

گلم کدوم سریالها رو میگی؟
اون سریالایی که خودت گذاشته بودیو میگی؟من دانلودشون کردم.بعضیاشم از دوستام که خریده بودن گرفتم.
ماسک عروسکی رو هم دارم دان میکنم.البته تو کی بی اس ورد هم داره نشون میده.

مهسا یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 00:00 http://www.justforsong.blogfa.com

راستی کلیپ پنجم کیفیتش را کم کردی؟؟
نمیتونی با حجم اصلی بزاری اگه هم وقت نداری ادرسش را میدی خودم دان کنم.

نه اونی کیفیتشو کم نکردم.همینه ولی اگه با کیفیتشو پیدا کردم بهت آدرسشو میدم.

فرناز شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 20:41 http://mf7175.blogfa.com

سلام اونی جون
فکر کنم دیر رسیدم کلیپ سومی فلفلی شده

نه اونی جون اشتباه میکنی.من الان امتحانش کردم فلیلی نیست.
میتونی دان کنی.

من شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 14:23 http://www.seool.blogfa.com

فرزانه جون می شه بگی چی کار کنم عضو شدنش !
اخه بعضی ها نمی کنند و هیچ کس دانلود نمی کند چی کار کنم
می شه توضیح بدی یعنی کار دیگه ای نمی شه

اونی عضو شدنو فراموش کن گفتم که لینکش پولیه به درد نمیخوره.
من خیلی توش گشتم ولی هیچ راهی به جز پول واریز کردن نداره اونی مگه بخوای آنلاین نگاه کنی که اونم فیل فیلیه.
از لینکای دیگه برای سریالات انتخاب کن.بگرد اونی پیدا میکنی.

من شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 02:41 http://www.seool.blogfa.com

تو رو خدا بگو چی کارکنم مثل خودت بگذارم ممنون میشم فرزانه جان

اونی جون تو این لینکا رو از کجا آوردی؟ نظرم در موردش عوض شد
الان که امتحان کردم با اونی که گفتم فرق داره.
این لینکش پولیه با این که عضوش میشی تازه بهت اجازه میده پول واریز کنی تا بتونی دانلود کنی.همون اولش گفته که فری ها یعنی اونایی که پول واریز نمیکنن نمیتونن دانلود کنن.
در مورد آنلاین فقط میتونی ببینی که اونم فیل فیلیه.

عاشق سونگ ایل گوک شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 01:29 http://www.smjdg.blogfa.com

دوباره سلام اونی فرزانه جون ماهممیگم اونی از دستم که عصبانی نمیشی اینقدر میام نظر میدم؟اخه وب تو با همه وبای دنیا فرق میکنه عسیسمبخصوص با این کلیپایی که میذاری ادم دیگه نمیدونه باید چی بگه اونیاگه سونگی هم اینجا بود از این همه کلیپ باحال باحال دهنش وا میموندواییییییی عجب روز خوبی بشه با این همه کلیپ از سونگی که یه دفعه همشون رو یه جا باهم دان کنیوای راستی اونی میبینی چقدر عشقم بامزه سلام میکنهالهی فداش بشماول فدای ایل گوک بعدم فدای تو اونیقفونت.بابای جیگر

سلاااااااااااااااااااااااااام
نه بابا خوبه گفتم بیان نظر بدین تا خستگیم از تنم بره
فدات عزیزم نظر لطفته ولی اونی های دیگه هم مثه منن فقط ممکنه سرشون بیشتر شلوغ بوده باشه.تازه من در رده آخرم
آره خیلی بامزه میگه سلام تن صداش قشنگه.مدل گفتنشم که یه چیز دیگس
فدات عزیزم ممنون

مهتاب شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 01:10

فرزانه،فرزانه،هی کلیپ میذاری،هی من یه چیزایی تو کلیپا پیدا میکنم،تو هم باید بری ترجمه کنی تو همین کلیپایی که گذاشتی،قبلا فل فل بودن،تویه کلیپ پنجمت،کلی چیزپیدا کردم،خودم یه چیزایی فهمیدم،فردا بهت میگم،کجا روترجمه کنی،یکی یکی میگم. خیلی واضحه،سونگ حرفای رمانتیک میزنه،جدیدا،بعدمرده فک کنم بهش میگه،سونگ سریع یکی رو ملاقات کن،فک کنم گفت،توخیلی خوش حالی،بعد سونگ میگه:الان یکی رو دارم.این جاآخرای 2005.با کیم جانگ نان اشتباه نکنی،اون 2002 باهاش دوست شده بوده،آخرای 2005باهاش اختلاف پیدا کرده بوده،انگاربهم زده بوده ولی هنوز اعلام نکرده بوده(خوندم جایی،که سونگ مارس2006،قبل از عکسبرداری جومونگ رفته بوده آمریکا،ازنمایندش پرسیده بودن،به خاطراختلافش با دوست دخترشه،همون کیم جانگ نان،نمایندشم گفته بوده اون رفته تا جسم وروحش مدتی استراحت کنه وقتی برگشته نوشته بودن،بالاخره عشق سوزان آشکارشد درمارس)،اینی که الان تو این کلیپ میگن،یه نفره جدیده.

اونی جان من دوباره ترجمه نه...وقت دیدن کلیپا رو ندارم فقط میام آپ میکنم و میرم.
تو هر چی متوجه شدی بگو من وقتی یه وقت مناسب پیدا کردم حتما اون تیکه ها رو نگاه میکنم و نظرم و میدم باشه؟برای اینکه بخوام ترجمه کنم خیلی طول میکشه باید آویزون اینو اون بشم.هیچ کسم کمک نمیکنه.

تو این کلیپ هم که من 2سال پیش گرفته بودمش وقتی نگاه میکردم همین نظر و داشتم ولی مطمئن نبودم.اون موقع من اصلا نمیدونستم کی با کیم جانگ به هم زده بود فکر میکردم اونه.ولی بعدا فهمیدم 2005 بهم زدن.
마흐타브 머 게 뫁마 앤 닛팀 팟 치지 네미투님 베김
달 모레데 젠데깃 치지 네미두님

مهتاب شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 00:42

دستت دردنکنه،اونی فرزانه جون من که گفتم توهمیشه بی نظری

خواهش اونیفدات

nastaran پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:54

salam azazam, man kheili dust daram kilip haro dawnload koam vali nemishe , dobare mizarishun? merci

وای اون کلیپ خیلی خیلی قدیمیا رو میگی؟
زیادن ولی بعد آپ های جدیدم حتما میذارمشون باشهآخه درخواست زیاد دارم.باید یه کوچولو صبر کنی.اشکال نداره؟
در ضمن اون کلیپ کنفرانس مطبوعاتی رو دوباره گذاشتم بیا صفحه اصلی دانش کن.
راستی بیا صفحه اصلیم اونجا یه سری کلیپ قشنگ تر هست تا درخواستتو بذارم میتونی فعلا اونا رو دان کنی.
http://farisun.blogsky.com

zeinab چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 01:23

مرسی عزیزم همه رو دانلود کردم
فقط میشه از امپراطور بادها هم کلیپ بذاری؟؟

باشه عزیزم حتما میذارم.

zeinab چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 00:52

همه ی کلیپ ها ف ی ل ت ر ه !!!!!!
میشه درستش کنین؟؟؟؟؟؟

آره عزیز به لطف یه سری منگل دیوونه که نمیدونن دیگه چیو فیل کنن مدیا فایرم فیل شد.
عزیزم اگه وقت کردم باشه حتما میذارم ولی فعلا خیلی سرم شلوغه...خیلی خیلی ببخشیدعزیزم.

H&M سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 15:34 http://sweet-korea.blogfa.com

مــــر30.........

jessicajung دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 16:02 http://www.JessicaJung.mihanblog.com

عالیه گلم امیدوارم توی دانشگاه موفق باشی گلم

خیلی ممنون گلم

setare دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 15:18 http://www.Lovemeanskorea.blogfa.com

ایده خوشملی هست فرزانه جون!
من آهنگای کره ای مخیوام...بیشتر از گروه ss501 و گروه kara!
ممنون میشم عزیزم!
آهنگی خواننده ای به نام inna هم میخوام...
ببخشیدا!

یون جی سو دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 11:15 http://gentlesongillgook.blogfa.com

سلام!
به به !چه کار جالبی کردی من خیلی خوشم اومد!
من اگه یادم اومد حتما بهت میگم واسم بذاری الان اسمش یادم نیست!

ok dear

سحر یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 01:41

وای آب قند بدین فشارم افتاد چقدر کلیپ از سونگی جونعزیزم خیلی ممنون من عاشق سونگی ام.دارم دانلودشون میکنم.دوست دارم فرزانه جونم

سلام عزیزم خوشحالم کردی اومدی.مزاحمت نمیشم به دانلودت ادامه بدهمنم دوست دارم عزیزم

سولماز(love leeminho) شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 23:55 http://loveleeminho.blogfa.com/

سلاممممممممممممممممممممممممم
وای چه عالی دوستش دارم
دانلود کردم
فدات که خبرم کردی
کومائووووووووووووووووووووووو

سلام سولماز جون فدات خوشحالم خوشت اومده

ناهید شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 19:48 http://www.kbs2.blogfa.com

اونی ممنون که اومدی.بهم بگو ناهید.املبته هر طور راحتی

خواهش ناهید جووووووووووووووووووووووووووووون

ღ♥ღرهنماღ♥ღ شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 17:55 http://bahar-dj.blogfa.com

فرزانه جون من کلیپهاتو نداشتم اما بهار جون داره می گرده

من کلا از قتل یه دونه پشت صحنه دارم برای قسمتی که جحو از پشت بام می افته.

اما هنر گولزنی و امپراطوری بادها و دریا زیاد دارم اما اونا نیستن

دستت درد نکنه اون کلیپ و دارم خیلی ممنون که پیگیری کردی خیلی خیلی ممنون.خیلی ماهید اونی های عزیز

b@h@reh شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 17:11 http://korean-acters-pix.blogfa.com/

ســـــــــــــــــــــــــــــلام
خــوبـــی گــلم بــــــدو بیـــــــــــــــــا که اپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

آمدم گلم.

mmm شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 17:05

اره دیدم مرسی خیلی باحال بود از این به بعد میام تو وبلاگت عزیزم بازم از این کلیپ های باحال میزاری برامون ؟

آره چرا که نه عزیزم دستم برسه حتما بازم میذارم.

faezeh شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 16:30 http://ss501andme.mihanblog.com

سلام فرزانه جون مرسی خبرم کردی باحالللللل بود بازم بیااااااااااا

خواهش می کنم عزیزم باشه حتماً میام

b@h@reh شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 15:51

مرسی اونی جون عالی بود
ببخشید که یکم دیر شد

به سلام بهاره خانوم صفا آوردین.خواهش عزیزم اشکال نداره مهم اینه اومدی.

نگین شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 15:41 http://mylove-jungyonghwa.blogfa.com/

سلام گلم
خوبی؟؟؟عالین فرزانه جون...ولی چطوری همه اینا رو بدانلودم...وایییییییییییموردی نداره
دست درد نکنه گلمـــ

خواهش عزیزم نه هیچ موردی نداره عزیزم پاک پاک فقط زیر 15سال نبینه.همین برو دان کن لذتشو ببر

میترا شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 15:32 http://www.korea-mini.blogfa.com

عالی بودحرف نداشت...

سلام میترا جون خوش اومدی. خواهش عزیزم

فرناز شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 15:12 http://mf7175.blogfa.com

وای یعنی بی نظیر بود
کلی حال کردم عزیزم

خواهش عزیزم خوشحالم خوشت اومد.

mmm شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 15:08

مرسی عزیزم یک دنیا ممنون یعنی دیگه دانلود کنم مشکلی نیست ؟ بازم دست گلت درد نکنه

نه عزیز فکر نکنم هیچ مشکلی داشته باشه اگه موفق به دیدنش شدی بخبرم ممنون.از اینکه به وبم اومدی ممنونم

mmm شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 14:48 http://www.marziehmohamadi73@gmail.com

اره همونه که دختر رو میبوسه خواهش میکنم یک کاری کن درست بشه مرسی جیگر

چه شانسی داری الان تونستم به فرمت avi تبدیلش کنم الان میذارم یه 2 دقیقه صبر کن ok عزیزم

mmm شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 14:28

سلام دوست عزیز میشه اون کلیپی که در مورد فیلم هنر گول زدن هست رو دانلود کردم ولی باز نمیشه حتی با kmp میشه راهنمایی کنی چی کار کنم تو رو خدا کمکم کن چون خیلی دوست دارم ببینم اگه میشه با یک فرمت دیگه بزار مرسی

عزیزم 2تاس کدومشو میگی؟فک کنم اولی رو میگی که گفتم فقط باkmp باز میشه اگه همونو میگی من همین الان امتحانش کردم درسته با kmp نشون میده.شاید kmp مشکل داره.میدونی من هر کاری کردم با هر برنامه ای که بگی نتونستم فرمتشو عوض کنم ولی باز سعیمو میکنم فقط ممکنه کیفیتش از اینی که هست بدتر بشه.

bahar شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 13:46 http://bahar-dj.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااام فرزانه جونم خوبی ؟

مرسی از آپت ، این دفعه دیگه ترکوندی همش عالیه

به به بهاره جون بلاخره قدم رنجه فرمودید اصل کاری شما هستید.باعث و بانی وبم تو بودی پس همه آپامو همه این نظرا برمیگرده به خودت عزیزم.خیلی دوست دارمخیلی هم خوشحال شدم که اومدی اونی جونم

ناهید شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 11:33 http://www.kbs2.blogfa.com

سلام اونی جون عالی بود.مرسی.
این جومونگ ایران زمین ما خیلی بامزس.
چومل کومائووووووووووووووووو اونی.
اونییییییییییییییییییییییییی آپممم بدوووووووووووووووو بیا

خواهش اونی جونم ممنون که اومدی بازم سر بزن خیلی خوشحال شدم. الان میام

2oni شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 10:58 http://www.2oni.blogfa.com

ناهید:مرسی گلم.من عاشق سونگ ایل گوکم.میدونی آخه شخصیتش بامزس.قیافشم دل نشینه.
ممنون گلم که خبرم کردی.کومائووووووو

ناهید جون واقعا این نشون میده که آدم خوش سلیقه و فهیمی هستی من به تمام طرفدارای سونگ جونم احترام مذارم .دوست دارم عزیزم

ღ♥ღرهنماღ♥ღ شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 09:46 http://bahar-dj.blogfa.com

با اجازه ات این آپتو می برم انجمن جنرال

من بعضی کلیپها را داشتم اما لینکهای دانلودش همه خراب شده بود

حالا که گذاشتی منم می برم انجمن می ذارم

خواهش میکنم رهنما جون هر کاری دوست داری باهاش بکن.
به یاد اون کلیپای درخواستیه منم باش امیدوارم که داشته باشیشون.

ღ♥ღرهنماღ♥ღ شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 09:43 http://bahar-dj.blogfa.com

.*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…............*….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo

اه انقدر تعداد انیمیشنام که آدم نمیتونه احساساتشو بیان کنه واقعا که

ღ♥ღرهنماღ♥ღ شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 09:42 http://bahar-dj.blogfa.com

ترکوندی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ممنون

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.

ممنون رهنما جون لطف داری گلم

مهسا شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 08:27 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون اصرار نکن خودم فداشم

پس هم تو فداش هم من ولی من بیشتر رو حرف بزرگترتم حرف نزن گلم.did you get it? dear

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد