Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Song il gook Pic

من با این عکسش خیلی عشق میکنم شما چطور؟

1935646331_sh2uznea_04_4.jpg

نظرات 18 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 13:56 http://www.justforsong.blogfa.com

اونی فرزانه چطوری؟؟امیدوارم که حالت خوبه خوب باشه که حتما همینطوره سفر خوش گذشت دلم برات تنگ شده بود خیلی مواظب خودت و سونگ جونی که بودی؟؟چه خبر؟؟؟

سلام فدای تو بشمدلم خیلی برات تنگ شده بود گلم
بله که بودم مگه میشه نباشم
خبرا پیش شماس خانومی .خوش گذشت؟

ღ♥ღرهنماღ♥ღ شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 21:18

سلام بکابم فایده ای نداشت وب کلا از بلاگفا حذف شد

خدا ازشون نگذره

راستی فرزانه جونم من و بهی میخوایم یه وب جدید بزنیم البته از مهر به بعده چون الان واقعا بهی خسته است

چون مطالب کلی میخوایم باشه(فقط سونگ نیست) به چند تا نویسنده احتیاج داریم

اگر وب راه اندازی شد کمکمون می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

البته مهر به بعد.........

فداااااااااااااااااااااات

چه خوب اونی حتما منم میام کمکتون میکنم.
از وقتی وبتون فیل شده حالم بدجور گرفته شده.ممکنه مال منم همین روزا فیل بشه.احتمالش هست.مثه این که دوباره فل فلی رو شروع کردن
باشه رو کمک من میتونین حساب کنی

ღ♥ღرهنماღ♥ღ شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 10:34

سلام فرزانه جونم فدااااااااااااااااااااااااااااات

رهی جونم با بهار بازم وب بزنید.ای کاش یه بک آپ از وبتون گرفته بودین

NEGIN شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 10:09 http://negin-song.blogfa.com

upammmm

فرناز جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 21:41 http://mf7175.blogfa.com

سلام فری جون تو چت هستی کارت دارم

هدیه جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 20:51 http://latin-magic.persianblog.ir

سلام عزیزم اگه میشه عنوان لینکمو تغییر بده بکنش:×بهترین های لاتین×
آدرس رو هم اگه نکردی latin-magic.persianblog.ir درستش کن.
مرسی

باشه الان درستش میکنم.

ღ♥ღرهنماღ♥ღ جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 16:40

لطفا اطلاع رسانی شود:

فعلا پل ارتباطی من با دوستای گلم انجمن زیر میباشد:

انجمن جنرال بخش تالار طرفداران سونگ ایل گوک

http://generaleshop.com/forum/forumdisplay.php?fid=69

اول عضو انجمن بشید تا تایپیک مربوطه باز شود

با پیام خصوصی یا نوشته های پروفایل میتوانیم با هم در ارتباط باشیم

هر پست جدیدی هم در این قسمت قرار میگیرد

با تشکر ღ♥ღرهنماღ♥ღ

فرناز پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 22:43 http://mf7175.blogfa.com

اونی جون کاره مهم دارم اگه هستی زود بیا منتظرتم

فرناز پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 22:37 http://mf7175.blogfa.com

سلام اونی جون میتونی بیای تو چت؟

دنیا پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 19:36 http://donya1378.mihanblog.com

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤



راستی اونی فرزانه جونم تفلدت هم با تاخیر مبارک شرمنده نتونستم به وبت بسرم
ناملد چرا بهمون نگفتی که برات جشن بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی خوب اشکالی نداره با این حال من بازم تفلدت رو بهت تبریک میگم و اینم از کادوی من:
آرزوی بهترین ها رو برات می کنم و امیدوارم به همه ی آرزوهات برسی و در زندگیت سربلند و پیروز باشی
فایتینگگگگگگگگگگ
راستی ببخشید که کادوم کم بود
حتما بهم بسر

فدات عزیزم ممنونم.
گفتم که نمیخواستم به زحمت بیفتید.
مممممممممممممممممممممممممممممممممنون
چشم میام

ღ♥ღرهنماღ♥ღ پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 18:14 http://bahar-dj.blogfa.com

با فیت شدن وبلاگ و رفتن بهار جون با تمامی دوستای گلم خداحافظی میکنم.

امیدوارم همیشه موفق باشد.

خداحافظ همگی

وای رهی جون این جوری نگو اونی.
نمیشه برید پیگیری کنین دوباره بازش کنن.شما که مطلب خاصی نداشتید.
جان من برید پی گیری کنین.
من خداحافظی نمیکنم

شقایق پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 00:02 http://princess-tales2.mihanblog.com/

سلام اونی بدو بیا که آپم اونم 3 تا از cn blue-tara-2ne1 زودی بیا چندتا خبر داغه داغ غ غ غ تو هر 3تاش نظر نذاری من میدونم و توووووووو[نیشخند]

هدیه چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 14:31 http://latin-magic.persianblog.ir

یه آپ خیلی باحال کردم

آمدم اونی

مریم چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 10:05 http://www.songilgooksarang.blogfa.com

ماشاءالله هزار ماشاءالله خییییییییییییییییییییییلی خوشتیپ شده(بزنیم به تخته!)
راستی اونی اون جشنواره ای که مال فیلم ها بود و میرفتیم به خانواده کیمچی رای میدادیم و قرار بود ۹ شهریور از kbs world پخش بشه....یعنی فردا پخش میشه؟؟؟در جریان هستی؟؟؟آخه من ندیدم تبلیغی ازش توی شبکه بکنه

بله سونگی دیگه...
اونی فکر کنم با تاخیر نشونش بده تو کی بی اس ورد نمیدونم دقیق شایدم همون روز نشون داده.من که نبودم سفر بودم خبر ندارم.

مهتاب چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 01:38

فرزانه جون،دوست پسرت به کره ای چی میشه؟دوست پسرم به کره ای چی میشه؟بعدعزیزم،یادمیدم یا همون آموزش میدم،به کره ای چی میشه؟هدیه گرفتن وهدیه دادن به کره ای چی میشه؟

دوست پسر تو :네 남자 친구 (نا نامجا چینگو)یا مودبانه ترش:당신의 남자 친구(تانگشینی نمجا چینگو)
جای 남자 친구 اوبا هم میتونی بگی.
دوست پسر من :(نه نمجا چینگو)내 남자 친구 اما اگه اوبا به کار ببری میشه اوری اوبا
عزیزم:친애하는 (چینه هانین) که محترمانه اس و 친애 (چینه) عامیانه تر 여보(یو بو) معمولا زن و شوهر ها به هم میگن.
یادگیری رو میدونم چی میشه ولی یاد دادن و نه.یادگیری میشه 수학 suhag
هدیه دادن و هدیه گرفتن رو هم نمیدونم چی میشه فقط میدونم هدیه میشه선물 سان مول که بیشتر سون مول میگن.

مهتاب چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 00:18

اونی فرزانه جووووووون،ببخشید انقدرسوال میکنما
ولی چه مدت توسفرهستی؟

شاید تا شنبه.

مهتاب چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 00:12

ماهم عشق میکنیم
وای اونی میری سفر ای بازم دلتنگی........
اقشال نداره،خوش بگذره،فضولی نباشه کجا میرید؟
راستی خوبی؟یعنی از اون شب به بعدکه ایمیل دادیم،چطوری؟
ولی کلا آدم فک میکنه خ خ پاستوریزس ولی این جورنیست،همیشه ظاهرش با درونش فرق میکنه.من خ چیزا ازش فهمیدم که باورم نمیشدولی کلا آدم پیچیده ایه

نه خوب نیستم به خاطر همین با سفر موافقت کردم وگرنه من هفته بعد فاینال و امتحان زبان کره ای دارم.نمیخواستم برم ولی الان احتیاج دارم که برم.
ولی اونی من خداییش هر جوری فکر میکنم،بازم همون قدر بهش علاقه دارم تو رو نمیدونم ولی من از علاقم بهش یه ذره هم کم نشده.خیلی دوسش دارم.کاراش برام عجیب نیست برام بیشتر جالبهتا پیچیده و عجیب.البته به غیر از اون مورد نشون ندادن عکس زنش.
راستی دیروز بیوگرافی برد پیت و دیدی؟میگفت بابت عکس هر کدوم از بچه هاش (منظورش اون دوقلوهایی که از آنجلینا داره)1000دلار از مطبوعاطی ها گرفته که همه رو هم صرف خیریه کرده بوده.جالبه.نه؟

عاشق سونگ ایل گوک سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 23:52 http://www.smjdg.blogfa.com

دوباره سلام اونی جون جونی خودمایول اونی عجب عکسی گذاشتی هااااااادلم میخواد تا صبح بشینم نگاش کنم ولی حیف که مامانم نمیذارهخوبه خوبه همین فردا میرم واسه اتاقم بزرگش میکنم ولی اگه داداشم بفهمه اونم میره همین کارو میکنه.دلم نمیخواد چون همه عکسای در و دیوار اتاقامون همش مثل هم شدههر کاری من میکنم اونم ازم تقلید میکنه.تو رو خدا تو که تجربت تو این کارا از من بیشتره بگو تو این مواقع خطری باید چی کار کنم اونی؟خوبه برم موهاشو بکشم اره؟نه بابا اونقدرا هم بدجنس نیستمراستی اونی دریم کنسرت ۲۰۱۲ رو از کی بی اس وورد دیدی؟چند بار هم تکرارشو داد.من که دیدمش خیلی باحال بود.همش با اهنگاشون میخوندمو میرقصیدم.اخه دارم ازشون یاد میگیرم.باید منو میدیدی اونی عین دیوونه ها شده بودم.همه اینا از تاثیراته درس خوندن واسه کنکورهخوب دیگه من هر موقع میام اینجا یه کلی واسه تو حرف میزنم اونی نمیدونم چرا؟خوب معلومه دیگه چون تو رو خیلی میدوستم عسیسمبرو تو وبمون واسه داداشم نظر بده تا یه خرده ادم بشه.بگو اینقدر منو اذیت نکنهراستی امپراطور دریا هم ساعت ۸/۱۵ نه ۸/۴۵ .من حواسم نبودقفونت برررررررم.بوووووووووووووووووووووس همش دارم به این عکسه نیگا میکنم.بای بای

سلام اونی
اونی من اونو نصفه دیدم.هر دو بارشم که نشون داد من از وسطاش دیدم
امیدوارم که موفق باشی و تو کنکور هم رتبه تک رقمی بیاری
فدای تو گلم ممنون منم خیلی میدوستمت
باشه حتما میرم و نظر هم میدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد