Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپی از سونگ ایل گوک

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبین؟

با یه کلیپ دیگه از سونگ جونیم اومدم که خیلی باحاله...حتما دانلودش کنید و ببینیدش.فوق العادس بچه ها.کارای سونگ تو این کلیپ خیلی دیدنیه

این کلیپ مهتاب جونه و ازش به خاطر این کلیپ خیلی ممنونم.

حالا برید کلیپ و دانلود کنید...برید دیگه

دانلود کلیپ

نظرات 28 + ارسال نظر
عشق لی مین هوو جمعه 7 مهر 1391 ساعت 17:58 http://www.seool.blogfa.com

لینکت کردم

لطف کردی اونی جونم

عشق لی مین هوو جمعه 7 مهر 1391 ساعت 15:43 http://www.seool.blogfa.com

ووووای نه نباید کشته می شد همین اخر سر ماسک عروس برنده می شه
ممنونم که دانلود می کنی فرزانه سونگ
می گم این کره ای ها چه اسم های خنده داری دارن هان!!!! سونگ !!!!!گانگ!!!!!لییی

به قول مامانم همیشه اون جوری که ما فکر میکنیم پیش نمیره...
اونی سونگ اسم کوچیکش نیست اسم کوچیکش ایل گوکه...سونگ فامیلیشه.
لی کانگ تو هم =لی فامیلیشه و کانگ تو اسم کوچیکشه

laleh& bahareh چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 10:48 http://popinkorea.blogfa.com/

سلام اجی جونم مرسی که اومدی!

سلام عزیزم خواهش میکنم وظیفه بود

مهتاب چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 02:42

وبت فل فل شده؟

آره اونیدوباره شروع کردن به فلفلی کردن وبلاگا

korea سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 23:23 http://www.seool.blogfa.com

سلام بیا اپم خواستی دانلود کن و. گروه sistar را هم بخوان خیلی جالبه خبرش بزودی فیلمش را هم می گذارم

اومددددددددددددددم

پریسا سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 16:48 http://www.nafasaaaam.blogfa.com

در یک روز خزان پاییزی پرستویی را در حال مهاجرت دیدم به او گفتم:

چون به دیار یارم میروی به او بگو دوستش دارم ومنتظرش می مانم.

بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد.

و گفت:

دوستـــــش بدار ولی منتظــــــــرش نمـــــــــان.

اونی خیلی قشنگ بود ولی دلمو بدجوری خالی کرد اونی

korea سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 11:50 http://www.seool.blogfa.com

میدونی چرا گفتم تعجب می کنی اخه منم این قسمت ماسک عروس را برای خلاصه گذاشته بودم
راستی قبلا بهت گفته بودم من از قسمت 5 نگاهش کردم یه سواال مسخره چرا گانگ تو با ژاپنی ها هم کار می کنه
یه عکسش بود خود گانگ تو به برادرش که بردیل ماسک بود اسلحه گرفته بود چرا گامگ تو با ژاپنی ها بود
راستی بله فرکانسش را می خواهم
اگه هم ندادی کار داشتی اشکال ندارد
اون چی بود که گفتی دانلود کنم برای اپلود
راستی من سان ایل گوک تو فیلم قدیمی که ریش و موی بلند می زارند را خیلی دوست دارم باحال می شه

آره یه کوچولو تعجب کردم اونی
اینا رو همه رو میام تو وبت جواب میدم اونی
نه من سونگی رو با ریش دوست ندارم

مهتاب دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 20:21

خوبه؟بهترازاین نمیشهوای قربونت برم اونی،آره واسم یه راهی بی زحمت پیداکن فرزانه ممنونم،تو بهترین اونی دنیا هستی
فل فل خودت چیه؟من ساکس دارم
بازم ممنونم،فرزانه ی عزیزم
درس داری که سرت شلوغه؟ اگه اینطوریه بگو کمتربیام وهی نظربدم

مهتاب جون خیلی خلیلی ببخش که انقدر دیر جوابتو دادم خیلی خیلی معذرتشرمنده.اونی الان راهشو برات میل میکنم.
آره منم از ساکس استفاده میکنم اونی.
نه گلم بیا خوشحال میشم وقتی نظراتو میبینم

فرناز دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 20:02 http://mf7175.blogfa.com

نه اونی جون اصلا ناراحت نشدم من هیچ وقت از دوستام ناراحت نمیشم عزیزم حدس زدم یه مشکلی پیش اومد
حالا برای چی ترکت کردن تو که خیلی خوبی واقعا ناراحت شدم

ممنون گلم...به هر حال ببخشید دیگه منظوری نداشتم.
اونی ولش کن ازش بگذریم

مهتاب دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:54

منم آدرس کلیپ رو وارد میکنم ولی اینو مینویسه:
Invalid video URL!please input a valid video URL.
آدرس کلیپ مشکلی نداره من این آدرس رو وارد میکنم:
www.youtube.com/watch?v=aB5eMaRZwec&feature=relmfu
نمیدونم چشه؟

وقتی سرعت پایین باشه این ارور رو میده.اشکال نداره راه دیگه برات پیدا میکنم که احتیاج به فیل شکنم نداشته باشی.خوبه؟
یکم فقط صبر کن.باید از کسی بپرسم.

korea دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:53 http://www.seool.blogfa.com

اهان نظراتم را خوندم ممنونم ولی ببخشید فرزانه جان کجاست دانلود کنم برای اپ
راستی از اون نوشته ها بازم دارم می خوای

گفتم که برو به این آدرس :
http://farisun.blogsky.com/1391/01/28/post-62/
اینجا همه چیو توضیح دادم.
بله البته اگه آهنگشو داشته باشم به دردم میخوره.

مهتاب دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:40

باشه اونی مشکلی نیست،هروقت تونستی.

ممنون اونی که درکم میکنی

عاشق سونگ ایل گوک دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:32 http://www.smjdg.blogfa.com

سلام اونی فرزانه جونم.خوبی گلم؟اونی جون یه سوالی ازت داشتم.من یه چند روزه تو انجمن جنرال عضو شدم.توی بخش تالار طرفداران سونگ ایل گوک توی قسمت کلیپهای سونگ ایل گوک صفحه دوم یه کلیپی گذاشتن نوشته کلیپ نوزادی سونگ ایل گوک.اونی تو میدونی کلیپش درباره چیه؟من هر کاری کردم نتونستم دانش کنم.تو کلیپش رو نداری اونی؟اگه تونستی کلیپش رو پیدا کن و بذارش.اگه واقعا کلیپ بچگی هاش باشه خیلی دوست دارم ببینمش هرچند که گفتی تا ۵ شنبه سرت شلوغه ولی هرموقع که وقت کردی.قفونت برم اونی ماهممیدوستمت بای

اونی من هنوز نرفتم نمیدونم چرا برام باز نمیشه.با اینکه عضوم بازم نمیذاره
هر وقت دیدم اگه داشتم میذارم گرچه شک دارم اونی همچین کلیپی باشه.احتمالا چیزه دیگه ایه.
فدات

مهتاب دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:00

فرزانه جون،چطوری با این برنامه: 4u DOWNLOAD YOUTube Video 4.9.2 از یوتیوب دان کنم؟چی باید واردکنم؟کمک....

اونی اول از همه باید فیل شکنی داشته باشی که سرعتت رو زیاد پایین نیاره.بعد آدرس کلیپی که میخوایو تو قسمت بالا...که کاملا مشخصه. وارد میکنی.بعد فرمت دلخواهتو انتخواب میکنی که معمولا خودش با بهترین فرمت میذاره.شروع میکنه به دان کردن.

مریم دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 18:47 http://www.songilgooksarang.blogfa.com

اونی جون آپم

مهتاب دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 18:25

سلام اونی،کجا بودی؟

biyane oni.chumal biyane

korea دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:51 http://www.seool.blogfa.com

یه خبررررررررر خوش خوش
اهنگ ماسک عروس که برای دانلود گذاشتی خودتم گوش دادی
راستی توkbs hd نام هایشان را می نویسد این اهنگ که برای دانلود گذاشتی رو اصلاتوkbs world نگذاشته چراااااااااااا
خبر خوش این که اهنگ ماسک عروس نوشته اش را پیدا کردم که کره ای که به انگلیسی نوشته تونستم باهاش بخونم خیلی باحال بود
بیابرات گذاشتم



Haruharunan tto nun-mul samgigo
Gaseumane nimoseub ji-umyeo sara
Nae-mameul da ju-eodo bujokhan sarang
Mo-gi meyeo deoneun bureuji mothae
Mame sang-cheo-ga deo keojyeoman ga-go
Ji-uryeogo aesseodo ji-ul sun eop-seo
Keuri-un ni moseubi eonjena mae-mdo-ra
Naye dununso-gen ni-ga beyeo jakkuman chaolla
Kusba-i de-i sarangi kaneyo
Uri hamkke bonaen chu-eongmajeo da kajyeo-ganeyo
Kusba-i de-i shi-gana meomchwojyo
Keudael bonaen-mami jwehdweheo deo apeuji anhke
Sarang-haneun sarama
Ni-ga saengganna neul gaseumeun ttwiigo
Mameun beol-sseo ne-gero tallyeo-ganeunde
Keuri-un niyeol-ku-reun eonjena mae-mdo-ra
Naye dununso-gen ni-ga beyeo jakkuman chaolla
Kusba-i de-i sarangi kaneyo
Uri hamkke bonaen chu-eongmajeo da kajyeo-ganeyo
Kusba-i de-i shi-gana meomchwojyo
Keudael bonaen-mami jwehdweheo deo apeuji anhke
Nae-ga sarangi mojalla keudael bonaeko u-reoyo
Gaseum apeun sarang tashineun geudae hajimarayo
Nun-mu-ri nae apeul karigo keudael bonaen mami jwehdweheo deo apeu-go apeunnal
Kusba-i de-i sarangi kaneyo
Uri hamkke bonaen chu-eongmajeo da kajyeo-ganeyo
Sarang-haneun sarama
Uri ibyeorhaneun nal
Translation Credits: pop!gasa
Romanizations by: kpoplyrics.net

تو مطمئنی که نیست؟مگه میشه؟
خبرت عالی بود چون من عاشق این آهنگم اونی
منم باهاش خوندم خیلی بامزه شد حال کردم
یه دنیا ممنون

korea دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 14:54 http://www.seool.blogfa.com

I love You

اپم بیا

باااااااااااااااااااااشه اومدم

korea دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 14:45 http://www.seool.blogfa.com

سلام بیا تو این یکی وبلاگم خیلی تعجب می کنی اخه ....... فقط بیا ببین
راستی بردیل چی شد قسمت چندم تو روخدا خلاصه اش را بگو فرکانس کی بی اس وورد عوض شده ونداریمش داری فرکانسش را ؟
اسمم یاسی دیگهههههه واقعی نه هان هه جی
اون قسمت 20 را تکرارش را دیدم پارا زیت نداشت ولی الان اصلا ندارم

باشه الان میام
من الان تا قسمت 26 دان کردم و دیدم کدوم قسمت و میخوای؟
راستی من تا پنج شنبه سرم شلوغه نه از آپ کردن خبریه نه از خلاصه کردن
ببخشید بعد پنج شنبه قول میدم تا اخرش بهت بگم چی میشه باشه؟
فرکانسش عوض نشده همون قبلیه اس من الان امتحان کردم
یاسی جون فرکانس قبلی رو دارم من همونو میخوای بدم؟

مرضیه دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 11:49

سلام اونی جون خوبی اول این که چون چند روز نبودم اول از همه تولدتو تبریک میگم امیدوارم هزاران سال زنده باشی بعد اپ هات هم عالی بود ولی یک سوال دارم وبلاگ اونی بهار و رهنما فیلتر شده ؟چرا؟؟؟خیلی ناراحت شدم ادرس جدیدی ندارن؟

ممنون اونی جونم
نظر لطفته
متاسفانه بله فیل شده...نمیدونم چرا
رهنما داره تو اون انجمنی که تو لینکای روزانمه برو اونجا میتونی باهاش در ارتباط باشی.
بهار ه نه فعلا.

مهتاب یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 14:55

کلیپه رو دیدی؟خوب بود؟

اونی جونم به نظرم قبلا گذاشته بودمش یادم نیست ولی داشتمش
جزء کلیپ هاییم بود که تو وب گذاشتم نمیدونم شاید اشتباه میکنم.
در هر صورت میذارمش به نام خودت چون زحمت پیدا کردنش با تو بود گلم

laleh& bahareh یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 11:55 http://popinkorea.blogfa.com/

سلام اونی خیلی وقته که دیگه به ما نمیسری!کجایی؟![نیشخند][تشویش]
اپیما بیا!!

خ خ خ خ خ خ خ خ ببخشید اونی ها باشه میام سر میزنم

عاشق سونگ ایل گوک شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 17:56 http://www.smjdg.blogfa.com

به به سلام اونی فرزانه جونم.رسیدن بخیر اونی گلم.خوش گذشت سفر؟دلم واست حسابی تنگولیدممنون از کلیپی که گذاشتیدست اونی مهتابم درد نکنهخیلی کلیپ باحالی بود.الهی قفون سونگی برم با این شیطونی هاشخیلی بامزه بود مررررررررررسی اونی هاراستی فرزانه جون من این روزا هرچی کی بی اس وورد رو گرفتم اون جشنواره رو نشون نداد.البته کی بی اس وورد همیشه برنامه هاش عقب تر از کی بی اس اصلیه ولی خوب هیچ جا هم هیچ خبری از جشنواره هه نبودبه هرحال اگه رای گیری رو متوقف نمیکردن ما میتونستیم رتبه کیمچی رو خیلی بالاتر از این حرفا ببریم.خیلی نامردیه مگه نه؟بازم ممنون اونی مهتاب و فرزانه جونبوس بوس بای بای

سلام اونی
ممنونم گلم
نه منم چک کردم تو نت همچین برنامه ای پخش نشده.متاسفانه
درست میگی اونی ارزش بازی سونگ بیشتر از ایناس
فدات ممنون

مهتاب شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 14:38

سللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام
چطوری؟
سفرخوش گذشت؟
ممممنون به خاطر اینکه کلیپ روگذاشتی

سلام مهتاب جون
آره عزیز خیلی خوش گذشت ممنون.
خواهش کاری نکردم.

bahar شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 13:20

سلام فرزانه جونم خوبی ؟ من همیشه به یادت هستم

سلام فدای تو بشممنم همیشه یادتم اونیممنون که میای بهم سر میزنی

دنیا شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 11:19 http://donya1378.mihanblog.com

فکر کنننننننننننننم اول شدم درسته؟؟؟؟؟؟

نه اونی جونم دوم شدیدومم خوبه

دنیا شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 11:18 http://donya1378.mihanblog.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام فرزانه جونم خوبی؟؟؟؟
ممنون که این آپ به این خشملی رو گذاشتی منم دان کردم خیلی باحال بود
گوماءوووووووووووووووووو اونی فرزانه جونم

آره منم خیلی دوسش دارم خیلی سونگ توش شیطونی میکنه
خواهش میکنم فدات

korea شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 11:12 http://www.pink580.blogfa.com

وااااااااااااااااای نههههههههههههههه این پارازیت هامنو کشته وسط فیلم اون فرمانده از قصد بن بقل کرد که ببینه اون بردیل چی کار می کنه که پارازیت گرفت واااااااااااااااااااااای تو رو خدا اگه می شه خلا صه اش رابنویس وچند تا عکس بگذار ممنون می شم دو ستی اهان راستی اسمم یاس منگولاست امید وارم بدونی اسمم چیه ؟ راستی از کجافهمید اونه

سلام دوست عزیز.فکر کنم قسمت 20 رو میگی درسته؟
باشه یه خلاصه هایی ازش میذارم.
حالا چرا این اسمو گذاشتی؟
کی از کجا فهمید اونه؟سوالتو واضح تر میپرسی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد