Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ فستیوال2011

خوب حالا این کلیپ :تو این کلیپ که مربوط به فستیوال امسالشون بود از این خانم دعوت کردن که بیاد جایزشو بگیره که لباسش میپیچه به پرو بالش و ...

http://www.mediafire.com/?skd1br8pa66sdx8

نظرات 5 + ارسال نظر
korea سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 12:48 http://www.pink580.blogfa.com

هه هه هه خیلی خندیدم ممنونم نظر لطفته که گفتی 2تا دختر دوم راهنمایی هستن که زبان انگلیسیشون خیلی افتضاحه ولی
من دیگه انقدر بدم نیستم ترم5 زبان انگلیسیس ام منظورم این بود تندتند حرف نمی زنم اروم اروم هی فکر می کنم یه ده ساعت بعد می گم
شما ترم چندی
شما دانشجویی نه؟؟
خوب می دونید شما خیلی سطحت از من بالاتر فرزانه جون شما می دونستید من چندمم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجیب که می دونستی خودم گفتم چندمم نه؟؟
خوب دیگه
امیدوارم شماهم به کره بری میای به این وبم اپم گرچه زبان کره ای بلدی ولیی.حالابیا راستی من از روی علاقه یه30کمه ای یاد گرفتم رمزشم 1011 است
بای اونی جون

اونی نه منظورم این نبود که تو هم سطحت مثه اوناس نه.منظورم این بود اونا اومدن.اگه تو هم تو هر سطحی باشی میتونی یه بار امتحان کنی
خوبه ترم 5 خیلی خوبه...هر چیزی یه شروعی داره منم یه روزی تو سطح تو بودم
من هفته بعد ترم جدید و شروع میکنم که UI1= Uper Intermediate
میشه ترم16
من دانشجو بودم اونی امسال فارغ التحصیل شدم.
نه گلم نمیدونم چند سالته.راهنمایی هستی یا دبیرستان؟هر سطحی مشغول به تحصیلی موفق باشی
ممنون گلم ولی اونقدرا هم که فکر میکینی زبانم قوی نیست.تازه سال اولیم
حتما الان میام

korea دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 20:52 http://www.seool.blogfa.com

اخی خوش به حالت فکر کنم وقتی 26 یا 60 سالم شد برم سفارت
نه واقعا می گم مهربونی از نظر دادنتم معلوم خیلی باحال و مهربونی
راستی این پشته صحنه جومونگ هست روی سر هان هه جی یه چیزی مشکی می افته ومی خندند مال 4shard وتا ثبت نام نکنی باز نمی شه منم قبلا ثبت نام کردم گند زد به کامپیوتر
می دونم اپ کردن خیلی سخته ولی نمی شه بگذاریش روی یه سایت دیگه
راستی این عکس ها هست که می گذاری از کجا گیر میاری من اپ کردم یه فیلم ولی عکساشو پیدا نمی کنم
ببخشید من همش سوال می کنم من خیلی کنجکاوم
تو مووی میکر رفتم که تکه تکه عکس بندازه ولی می گه فیلم کوتاه
من عاششششششششششششششششششششششششق کره ام
توروخدا دعاکن یا برم کره یا حداقل برم خطشون رو وزبانشون رو یادبگیرم خدا کنه توهم بری کره
بای دوستی

نه ایشالا... که زود زبان یاد میگیری میری.راستی تو یه بار برو امتحانی شاید قبولت کردن اونی.چون تو کلاس ما 2تا دختر دوم راهنمایی هستن که زبان انگلیسیشون خیلی افتضاحه ولی قبولشون کردن.البته همش از ما میپرسن چی میگه ولی الان دیگه عادت کردن و راحت متوجه میشن
بازم میگم ممنون اونی نظر لطفته.تو خودتم خ مهربونی
اونی الان اونو با یه لینک دیگه میذام.با مدیا راحتی؟ با اون بذارم؟
اونی این عکسا رو با یه برنامه از همون کلیپ میگیرم.با هر برنامه ای که کارش کانورت کردن باشه(تبدیل فرمت کلیپ به یه فرمت دیگه) میشه این کارو کرد.
اشکال نداره هر چقدر سوال داری بپرس.این بخش برای این مواقع گذاشته شده.
ایشالا... حتما میری. وقتی انقدر علاقه داری فقط باید یکم تلاش کنی تا به اون چیزی که میخوای برسی.
فدات

مهتاب جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 16:54

منم این جاروقبلا دیده بودم،آخی بدجورضایع شدا
کلا زمینشم خ لیزه واین زنا هم که کفشاشون خ پاشنه داره ولباساشونم،خ بلنده
شونه های زنه رودیدی؟خ بدجوره

همممممم آره من که دلم براش خیلی سوخت
اشکال نداره پیش میاد دیگه.
وقتی میاد صحبت کنه همه چیو فراموش میکنه خیلی دلم براش میسوزه.من یودم آب میشدم
آره خیلی لاغره

شقایق جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 14:55 http://princess-tales2.mihanblog.com/

ای واییییییییییییییی چه بد شانسیییییییییییییییی

هه هه هه هه...خیلی بامزه افتاد الهی بمیرم براش دلم خیلی براش سوخت

زهره جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 13:43 http://korea-lover.tk

آجی ادامشو بذار ببینیم کی میبره؟!؟!؟

وقتی گذاشتی خبرم کن بام دان کنم
خب؟

باشه اونی میذارم خبرت هم میکنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد