Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ فستیوال 2011

بچه ها اینم مال همون فستیوال که اینجا سکانس های مربوط به بوسه و گریم و نشون میده اگه دوست دارید تو قسمت نظر بگید که ادامه کلیپ وبذارم ببینید کدوما جایزه بهترین زوج و میگیرن.

http://www.mediafire.com/?ov6imo8w531zo7d

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 16:52

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
به نظرمن صحنه بوسه توسریالا خ قشنگه من این صحنه رو دوست دارم
بگذریم.......

آی یای یای یای اونی شیطونه
فدای خجالت کشیدنت

شقایق جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 14:54 http://princess-tales2.mihanblog.com/

به نظر من بهترین بوسه ارو تو فیلم چهره ی زیبای بچه گانه داشتن چون واقعا محشر بود

تو هم سریالشو دیدی؟
من دیدمش تو کا بی اس دیدم خیلی قشنگ بود.باهات موافقم اونی
اونی خیلی باحالی تو همه قسمت ها یه نظر گذاشتیفدای تو ماهمبووووووووووووووووووس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد