Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ های سونگ ایل گوک 2

سلام دوستای گلم

سری دوم کلیپ های سونگ ایل گوک جونم

از هر فیلم و سریال و تبلیغ و سفری که بگید...

پس لطفا برید ادامه مطلب

Let's Go my friends Go



کلیپ اول : کلیپ مطبوعاتی خانواده هیجانی

دانلود


کلیپ دوم : تولد سونگ ایل گوک موقع فیلم برداری لابیست

دانلود پارت اول دانلود پارت دوم


کلیپ سوم : پشت صحنه مردی به نام خدا

دانلود


کلیپ چهارم : پشت صحنه جومونگ

دانلود


کلیپ پنجم : کلیپ عکس برداری از سونگ ایل گوک

دانلود


کلیپ ششم : پشت صحنه سریال امپراطور بادها

دانلود


کلیپ هفتم :سکانسی از سریال Oasis In The Desert

دانلود


کلیپ هشتم : سکانس عاشقانه از سریال Oasis In The Desert

دانلود


کلیپ نهم : کلیپ مصاحبه شبکه MBC با سونگ ایل گوک

دانلود


کلیپ دهم : مصاحبه با سونگ ایل گوک برای Archery Festival

دانلود


کلیپ یازدهم : کلیپ تبلیغاتی KOREAN SOUP

دانلود


کلیپ دوازدهم : کلیپ عکس برداری از سونگ ایل گوک

دانلود پارت اول دانلود پارت دوم


کلیپ سیزدهم : کلیپ تبلیغاتی winstorm

دانلود


کلیپ چهاردهم : کلیپ تبلیغاتی tabligh

دانلود


کلیپ پانزدهم : پشت صحنه سریال امپراطور دریا

دانلود


کلیپ شانزدهم : سکانسی از سریال نیلوفر آبی water bloom

دانلود


کلیپ هفدهم : سکانسی از سریال نیلوفر آبی water bloom

دانلود


کلیپ هجدهم : سکانس غم انگیز سریال نیلوفر آبی water bloom

دانلود


کلیپ نوزدهم :لحظه ای از baseball بازی سونگ ایل گوک

دانلود

نظرات 13 + ارسال نظر
النا یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 19:30

من واقعا عاشق سونگ هستم حاضرم براش بمیرم.
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااشقشم.....

سلاااام النا جوووون
منم خیلی دوسش دارم چون واقعا نمونه ی بازیگر عالی و کامله

مهرانه چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 18:56 http://mnfz333.blogfa.com

سلام دوسم وای وبلاگت عالیه واقعا یعنی حرف نداره محشره خیلی خیلی خیلی خوبه اگه خواستی وب منو لینک کن مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اپات عزیزم

عشق لی مین هوو چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 18:46 http://www.seool.blogfa.com

من دنبال همین قالب هایی که مطالب گذشته را داشته باشند
چشم درد گرفتم ولی پیدا نکردم
راستی بدو که اپ با حالی دارم
د






وس










ت دارم
هه هه هه

اونی منم میگردم شاید تونستم برا پیدا کنم...ولی برای من زیاد قشنگم نیستا که تو انقدر دنبالشی.

elham چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 13:18

وای من عاشق ریختش هستمممم

هه هه هه هه ریختش؟!!!!!!!!واژه قشنگ تر نبود؟

kimia یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 20:28

azizam hameye barnamehat viros darand.
ye kari bokon

چی ویروس دارن؟مگه میشه
منظورت چیه؟

korea دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 17:31 http://www.seool.blogfa.com

سلام فرزانه جان
نه من از دستت ناراحت نیستم کمی دل خورم
یه سوالللللللللللللللللللللللللل کاملا راحت که گفتم سفارت می ری؟
یا می گفتی نه یا نمی خواهم بگم و یا.... باور کن دلخور نمی شدم اگه این ها رو می گفتی اخه بار سومم که می گم
راستی ممنونم که فرکانسش را دادی نشستم یک شنبه از 10 صبح تا 1 ظهر تکرار21 و22 و23 رادیدم
راستی مگه 24 قسمت نبود چی شد رفت 26 ؟
می دونی من تا کجا دیدم ماسک عروس زخمی می شه می افته زمین و اون مرد که اسمشم نمی دونم چیه فرمانده که با لی گانگ تو دوست بود میاد نقابشو بر می دارد و
می بینه همونه وتموم می شه اخرش چی میشه
تو مهربونی
می دونی چرا چون اگه به هرکسی می گفتی فرکانسش را بده نمی داد

سلام عزیزم
آهان ...تو علامت سوال ادامش نذاشته بودی فکر کردم خودت میدونی که اونجا میرم.
آره میرم مدرسه کره ای ها که زیر نظر سفارت کره اس.
به زبان انگلیسی هم آموزش میدن.البته خیلی ناقص چون خودشونم انگلیسیشون ضعیفه اونیوبیشتر کره ای حرف میزنن
اونی منم نمیدونم چرا شد 28 قسمت ولی بهتر هر چی بیشتر بهتر
شونجی رو میگی؟آره اون دوستش بود اونجا ماسکشو برمیداه میبینه که لی گنک تو هست یکم شوک میشه.ولی بعد به روی خودش نمیاره و بعدا لی کانگ تو رو زیر نظر میگیره.
بروز نمیده که میدونه.
من تا این قسمت دیدم اونی یعنی 24
فدات عزیزنظر لطفته گلم.تو خوبی که همه رو خوب میبینی.
واسه چی ندن؟مگه چیه؟به عنوان منبع لو نمیدن؟هر کی اینکارو کنه دیوونس.اهمیت نده.

sahar یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 15:35

مرسی فرزانه جان چقدر آپ خیلی وقتت آراده تابستونیه
راستی چند سالته خانومی؟
شما نیگن جون و آسانا جونو میشناسید؟دوستتونن؟اخه سوال داشتم شرمندهقربانت

سلام عزیز. نه بابا حالا همه به من میگن خیلی دیر دیر آپ میکنم.
من 22سالمه69 هی ام.
بله از دوست یکم اونور ترهی هی هی
بفرما درخدمتم

korea شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 21:28 http://www.seool.blogfa.com

سلام یه خواهش بکنم
می دونم اپلود کردن خیلی سخته
ولی این پشت صحنه جومونگ که با سوسانو است مال4shard وتا عضو نشی باز نمی شه نمی شه اپلودت را روی یه برنامه دیگه بگذاری ممنون می شوم
راستی نگفتی این فیلم که هان هه جی بازی می کند ترون بردز بود چی بود یادم نیست که تو کی بی اس وورد نشون داد؟

باشه با مدیا بذارم خوبه؟
با مدیا میذارمش اونی
راستی یه بار تلاش کن و تو 4شارد ثبت نام کن.باور کن کاری نداره.اصلا اگه میخوای من برات ثبت نام میکنم.
آره تو کی بی اس ورد پارسال نشون داد.
در مورد 2 تا دختره که تو سریالش اتفاقای زیادی میفته .همین جوری نمیتونم بگم موضوع اصلی چیه خیلی توش موضوع داره.

زهرا شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 17:57 http://www.lee-min-ho.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی خوشحالم شدم که اومدی !!! آدرستم درست کردم !!!!!

ممنون گلم
منم خوشحال شدم اومدی وبم
فدات

بهار شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 13:25 http://www.koreaaa.blogfa.com/

من عاشق تو پی امم !!!! دستت درد نکنه اینو ندیده بودم!

فدات خواهش میکنم
خوشحالم که خوشت اومده اونی

مهتاب جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 16:47

اونی واقعا مممممممممممنون که کلیپ هارو دوباره گذاشتی
برات یه سوپرایزدارم،که البته ببینم میشه

چیییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه سوپرایزی؟زود بگو بگو به خوب

شقایق جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 14:52 http://princess-tales2.mihanblog.com/

به به چه فعاللللللللللللللللل

اونی اینا رو قبلا آپ کرده بودم لینکاش خراب شده بودمجبور شدم دوباره آپش کنم به خاطر فیلی شدنم
ممنون

زهره جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 13:39 http://korea-lover.tk

فدات شم عزیزم
منم دلم واست یه ذره شده بووووووود
خ خ خ خ عاشقتم عسلمممممممم

ممنون اونی خیلی ماهی
نا دو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد