Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ عکس برداری فیلم هنر گول زنی(The Art of seduction)

سلام دوستای عزیز و ماه و گلم امروز کلیپ عکس برداری فیلم

هنر گول زنی(The Art of seduction) رو گذاشتم.چند پارتش کردم که هر قسمتی رو که دوست داشتید دان کنید.ولی به نظرم همش محشره همه رو ببینید

پارت اول

دانلود 3MB

پارت دوم

دانلود 4MB

پارت سوم

دانلود 3.84MB

پارت چهارم

دانلود 7MB

پارت پنجم

دانلود 5MB

پارت ششم

دانلود 4.11MB

نظرات 5 + ارسال نظر
سجاد و الینا جمعه 14 مهر 1391 ساعت 13:46 http://new-sms-poem.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود
خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

مهتاب جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 17:37

آره تا یوم جانگ رومیدیم،میگفت زیباهه اومدخ ناز بود
ایمیلتوچک کن

چک کردم اونی راست میگی اون دایره های قرمزو نداشت اینو یادم رفته بود.

نه بهش نگفتم.

مهتاب جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 16:49

من هنرگول زنی روخ خ دوست دارم
سونگ تویه هنرگول زنی ولابیست خ خ خ خ خ خ خ جیگروقشنگ بود
وای تو امپراطوردریاهم خ خوب بودا،من که فیلمو میدیدم،مخصوصا اولاش تا یوم جانگ رومیدیدم به مامانم میگفتم:مامان ببین زیبا اومد

تو این فیلم فوق العاده بود
دقیقا من لابیستشم خ خ خ خ خ خ خیلی دوست دارم خیلی جیگره
هه هه هه زیبا اومد؟؟؟؟؟ خیلی باحالی...هه هه هه

laleh& bahareh جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 15:25 http://popinkorea.blogfa.com/

سلام اره اونی دیروز دیدم فیلی شده ها متاسفم!
چشم حتما العان درستش میکنم
بابت اپت هم ممنون عالی بود

آره...ولش کن حالا دیگه گذشته
ممنون
فدات خواهش میکنم

شقایق جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 14:52 http://princess-tales2.mihanblog.com/

باید فیلم قشنگی باشه

آره خیلی قشنگه اونی من تا حالا 6بار دیدمش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد