Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Pyeong Chang Winter Olympic

2018 Pyeong Chang Winter Olympic Support

Message Song Il Kook

دانلود کلیپ

نظرات 3 + ارسال نظر
korea دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 13:24 http://www.seool.blogfa.com

باشه دیگه جوابامووووووووونده

اونی چی شده؟چیزی فرستادی؟من جواب ندادم؟

مهتاب شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 14:32

ممممممممممنون
آره جدیدا خ زیاد از سونگ تعریف میکنمهمین جوری.......
دوسشششششششششششش دارم

خواهشششششششششششش
منم دوسش دارمفکر کردی فقط خودت دوسش داریشوخی کردم اونی جونم

فاطیما شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 10:57 http://www.pops-inseoul.mihanblog.com

سلام اونی جونم حوبی واااااااااااای منم دلم برات تنگیده یه عالمه!
مرسی عالیییییییییییییییییییییییییییی بود

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام اونی جونم
فدات خوش حالم اومدی
خواهش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد