Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپی از سونگ ایل گوک

سلاااااااااااااااااااام خوشگلا خوبین؟

امروز با آپ مهتاب جون اومدم.خیلی کلیپ قشنگیه.ببینید و لذت ببرید

مهتاب جون بابت کلیپ ممنون

دانلود کلیپ  

نظرات 20 + ارسال نظر
عشق لی مین هوو شنبه 8 مهر 1391 ساعت 16:46 http://www.seool.blogfa.com

فرزانه سونگ جون
چی گفتم از دوستی هم گذشت
فرزانه سونگ جون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این سریال ایمان رو دانلود کردی کاشکی تو اون قسمت خود فیلم نظر می دادی همش می گن چرا دانلود نمی شه ولی دو نفر کردند گفتند شده و خودم هم امتحان کردم
راستی نظرت درباره فیلم چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر جور راحتی صدام کن گلم.ولی به نظرم فرزانه سونگ قشنگ تره
اونی اومدم برات تو همون قسمت نظر گذاشتم
من از این سریالایی که به گذشته مرتبط میشن خوشم میاد

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 17:45

دیگه من نمیدونم،دوست ندارم اذیت شی،واسه ی همین اصرار کردم،میله خودته.بگذریم
راستی اگه حرفی راجع به نظرخصوصی قبلیم داری،توایمیل بگو.چون من الان هستم.اگه هم نه که باشه

من راحتم عزیزممنون
ایمیل دادم برو ببین

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 17:20

راستی ببخشیدا ولی تونستی کلیپه رو دان کنی؟دیگه ارورنداد؟
فقط شب بذار،که بیام دان کنم،ته شارژمو اونو دان کنم
راستی اگه تو یاهو یه ایمیل داشته باشم،بهت بدم.این طوری واسه ی ایمیل دادن راحتی؟
نمیتونم چت کنما،واسه ی ایمیل دادن تو یاهو راحتی؟

آره دانلود کردم امشب میذارمش
اونی فراموشش کن تو هر جور دوست داری باهام حرف بزن.من به همین میلت جواب میدم گلم.
تو چه تو جی میل بدی چه یاهو جفتش برای من یکیه اونی .فکرشو دیگه نکن.بگذریم.
من راحتم

laleh& bahareh یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 16:37 http://popinkorea.blogfa.com/

سلام اونی جون خوبی؟
نه بابا خواهش میکنم! اره اونی دوست دارم حتما واسه دان بذار شبا وقتی میام واسه دانلود دانلودش میکنم! چی کفتم

ممنون خوبم
باشه گلم میذارم.
میدونم عزیز همه همین کارو میکنن.به جز نامحدودا

زهرا یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 15:54

سلام گلم چرا اخه چیز بدی نیست که ...مرض دارن بیخیال
درستیدم عسیسم

از نظر خیلی ها بده اونی.
ممنون

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 15:53

نه توبگو،مگه وقتی ایمیل میفرستی،چه مراحلی روبایدطی کنی؟
آره دیگه،من کلا عادت دارم،بعضی وقتا اون قدرسرم شلوغ میشه که یه دفعه یکی رویادم میره بعدمیبینم کلی منتظربوده

اونی ولش کن گفتم که مهم نیست.
منظورم این بود که هر سری برای جواب دادن به سوالت حتی برای یه جمله باید برم تو قسمت کامپز میل کنم.ولی اگه تو یاهو بودی همون آن که سوال میکردی.همون موقع جوابتو میدادم همین.

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 15:40

نه بابا،توچت رومه یه سایتی چت میکنم. بایاهومسنجرنمیتونم.راست میگم.
نه من با ایمیل خ راحتم،هیچ مراحلی هم طی نمیکنم.مگه توچه مراحلی طی میکنی؟ اون چت رومم سخته.

ولش کن.
ولی اگه یه بار با یاهوو مسنجر چت میکردی.میفهمیدی چی میگم.
اشکال نداره هر جور راحتی.
ولی ماشالا...با چند نفر در آنه واحد؟!!!!!

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 15:34


واقعا؟ببخشید وای 3تا
باشه درست آدرس میدم،البته درست آدرس دادم،نمیدونم جابه جا میشه دیگه.
دارم هم به تو نظرمیدم،هم آن لاینم داریم با فرناز ایمیل میدیم،هم دارم کلیپ میبینم،هم با 2تا دوستای دیگم توچت رومیم.صفا........
کلیپه روتاحالا ندیده بودی؟من هزاردفعه دیدمش ولی نمیتونستم که دان کنم

من چند سال پیش دیدمش ولی وقتی میخواستم دانش کنم همش ارور میداد.
دیگه ولش کردم تا الان که تو بهم آدرس دادی.
تو میتونی چت کنی؟اون وقت با ایمیل با من حرف میزنی؟دختر من از دست تو چیکار کنم.
میدونی با ایمیل چقدر سخته برای یه جمله فرستادن باید یه عالمه مراحل طی کنی.

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 15:22

حالا..........
کلیپش خیلی قشنگه من خ خ خ دوسش دارم،نه؟

آره خ خ خ خ خ خ قشنگه اونی.
امروز میذارمش
ممنوووووووووووووووووووووون
ولی از این به بعد درست آدرس بده با اون 12 گفتنت تا حالا 3تا کلیپ دان کردم که هیچ کدوم نبودن.به دل نگیری ها شوخیدم

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 15:06

اون لینکه روکه بهت دادم،رویزن تونوار بالایی نتت.من همین جا میزنم میاد.
نه بابا،3:17.توکجا رفتی؟از اون یکی راهه که بهت گفتم؟

اونی از اول تایمشو میگفتی دیگه چرا گفتی 12همین کلیپ.
پیداش کردم.داره دان میشه

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 14:42

تونستی کلیپه روببینی؟

نه اونی همش تو یوتیوب میگه این کلیپ غیر فعاله و نمیتونید ببینیدش
مطمئنی میتونی ببینی.
اگه مشکلی نداشت که میتونستی اونجا دانش کنی.
نمیتونی یعنی خرابه دیگه.
اونی درمورد چی بود ؟بدجوری کنجکاو شدم.
اونی پیدا کردم پیدا کردم با این روشی که گفتی پیدا کردم.
کلیپش 6 و خورده ای دقیقس آره؟

shadi یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 13:20 http://web-k-ir.blogfa.com

عزیزم اگه تو وب ما از سون ایل کوگ مطلبی نیست خوش حال میشیم شما وبلاگت رو ثبت کنی

ممنون ولی دوست ندارم آخر شدنشو ببینم
شرکت نکنم بهتره.چون وب من زیاد طرفدار نداره.
بیانه اونی
بابت پیشنهاد ممنون

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 11:50

اونی،وقت کردی اون کلیپ هایی که دیروز بهت لینکشونو دادم روببینی؟اگه نه،مشکلی نیست
آهان اینم بگم،تاقبل 24 هم اگه نتونستی اون کلیپ ها روترجمه کنی،اصلا اصلا مشکلی نیست

سلام اونی آره دیدمشون خیلی جالب بود.مخصوصا اولیه
ممنوووووووووووووووووووون
فدات که منو درک میکنی اونی جونم ولی منم سعی خودمو میکنم اونی ایشالا که بتونم.
اونی اون لینکه خراب بود یعنی منظورم اینه که نوشته بود این کلیپ حذف شده.خودت یه بار امتحانش کن.

ناهید شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 16:05 http://kbs2.blogfa.com

قربونت بشم اونی جونم.
آخه وب من بزنم به تخته الان 2 سالش که تاسیس کردم اما اتفاقی براش نیافتاده ؟!!
نمیدونم چی بگم ؟؟
زیر نویس انگلیسی هم بزاری فیل می کنند .
بعضی از بچه ها میگن به خاطر آمارگیره که برای وب میزارین .

ایشالا.. که هیچ وقت واسه وبت پیش نیاد
ولشون کن، برای من که اصلا مهم نیست .هر کاری میخوان بکنن
برام اصلا دیگه مهم نیست

عاشق سونگ ایل گوک شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 14:38 http://www.smjdg.blogfa.com

دوباره سلام اونی فرزانه جونموای این اونی مهتاب جون ما عجب فعاله هاااااامهتاب جونم دمت گرم زود باش هرچی کلیپ خوشمل خوشمل داری باید واسمون بذاری.دست گلت درد نکنه این کلیپ هم مثل قبلی ها فوق العاده نایس بودقفون سونگی خوشتیپمون برررررم. راستی اونی فرزانه دیدی چی شد دیشب داشتم اخبار شبکه اریرانگ رو میدیدم یه دفعه دیدم داره همون جشنواره رو که واسش به کیمچی رای میدادیم نشون میده.اخه کی بی اس وورد هم هیچ تبلیغی ازش نکرد که ما حداقل بطور زنده ببینیمشتازه هان گو ایون و اون پسره که تو برنامه اینترتینمنت ویکلی مجری بود مجری های جشنواره بودن. کلی هم بازیگرای خارجی نشون داد که من نمیشناختمشون. هان جی مین رو هم نشون داد.ولی سونگی رو نمیدونم اخه من به اخراش رسیدم.فیلمایی رو هم که برنده شدن نشون میداد و به بازیگراشون جایزه میدادن.اونی من خیلی ناراحتمدلم واسه سونگی میسوزهاگه چیزی ازش فهمیدی و اینکه تو جشنواره بوده یا نه زود زود بیا بهمون بگو اونی جونمقفونت برم بهترین اونی دنیا. بوووووووووووووووووووووووس بای

سلام عزیزم خوبی؟راست میگی؟
اه اه من خونه نبودمحیف شد
چرا تو کی بی اس هیچ تبلیغی ازش نشون ندادن.بابا باید اونجا هم نشون بدن دیگه
نه اونی من خبری پیدا نکردم که سونگ تو این برنامه شرکت کرده.وگرنه باید خبرش میومد.
باشه اونی اگه خبردار شدم حتما همه رو خبردار میکنم
ممنون عزیز که خبر دادی

مهتاب شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 14:34

خواهش میکنم اونی جوووووونم دوست داشتی که خودم آپلودکردم؟
اگه نه،بگو
فقط به خاطرخودت اینکاروکردم،اگه بخوای بازم برات انجام میدمچون میدونم سرت چقدرشلوغه

فداتاره کارم خیلی سبک شد اونیممنون
هر وقت نتونستم آپ کنم بهت میگم آپش کن بهم آدرسشو بده
ممنون که انقدر مهربونی اونی

Kimia شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 14:00 http://hyunjoong-kimia.blogfa.com

سلام اونی جون..ممنون از آپت..
منم آپــم

فدات عزیزم خواهش میکنم
آمدم

زهره شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 13:24 http://korea-lover.tk

نظر قبلیمو تایید نکن
خب؟
ممنون
کوماااااااایو اونی!
اگه رای دادی بیا وبم بگو بهم که رای دادی
بووووس

باشه اونی
خواهش گلمباشه حتما میام خبرت میکنم

laleh& bahareh شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 11:50 http://popinkorea.blogfa.com/

سلام اونی! 3 تا اپ داریم دوتا دابل اس و یکی یوکیس بدو بیاااااااااا[خونسرد][قلب]

بله بازم که اپ کردی خبر ندادی !!

شرمنده اونی جونم وقت خبر کردن و ندارم.
بیانه چومل بیانه

مرضیه شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 10:11

اونی جون خیلی خوشحالم پیدات کردم ترسیدم دیگه نیای خیلی دوست دارم کلیپ هم خیلی خشکل بود مرسی قربون سونگی برم من

سلام عزیز
فدات،ممنونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد