Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

MAN STARE 2

سلااااااااااام안녕  

با یه کلیپ دیگه اومدم از سونگ ایل گوک این کلیپ, کلیپ MAN STARE  سونگ ایل گوک هست که فوق العاده قشنگه.

ببینید و لذت ببرید

دانلود کلیپ

نظرات 10 + ارسال نظر
پریسا جمعه 10 آذر 1391 ساعت 13:28 http://www.parisa9.blogfa.com

سلام ممنونم از وب قشنگتون..یه خواهشی داشتم ترخدا کمکم کنین من نمیتونم هیچ کدوم از کلیپ های سونگ رو دانلود کنم...نمیشه از چهار شارد دانلود کرد..خواهش میکنم یه طوری بذارین که منم بتونم دانلود کنم..ممنون میشم جوابمو بدین منتظر میمونم..بازم ممنون......

عزیزم وقتی عضو 4شارد بشی میتونی همه رو دانلود کنی...عضو شدنش کاری نداره...یه بار امتحان کن

فرناز جمعه 7 مهر 1391 ساعت 18:01 http://farnaz1998.blogfa.com

chi begam dar morede in song il gook man akhe????
hame joore eshghe mane!!!!
vay khoda...!!!!!
kheyli doosesh daramman!!!!
rasti hatman linketon mikonam faghat begoo ba che esmi!!!
mano ham ba onvane webam belinkid lotfan!!!
asheghe webet shodam kheyli doost dashtanie!!!


واقعا دوست داشتنیه...موافقم
لینک شدی گلم
نظر لطفته گلم

زهرا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 22:08 http://koreankids.blogfa.com/

به منم سر بزن.با تبادل لینک موافقی؟

سلام بله حتما

elham چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 13:17 http://queenworld.com

بابا خوشتیپپپپ

بله دیگه سونگ همیشه خوش تیپه

غزال سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 17:05 http://www.2-koreanmidnightbar.mihanlog.com

سلاااااااااااام خوبی عزیزم؟ چه خبرا؟ واااااااای دلم برات تنگ شده بود
تسلیت میگم فیلت کردن عزیزم
چرا ساختم اینم آدرس وب جدیدمه گلم دوستت دارم عسلیییییی لینکتم درست میکنم ایشالا سر فرصت الان مسافرتم به نت دسترسی ندارم شرمنده

سلام عزیزم ممنون خوبم
هه هه هه ممنون ولی چرا تسلیت...وبم که چیزیش نشد آدرسو عوض کردم.چیزی که فیل شد فقط یه صفحه خالی بود
باشه اونی جونم.خوش بگذره

مهسا دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 20:50 http://www.justforsong.blogfa.com

سلام اونی جونم دلم برات تنگ شده بود گفتم یه نظر بدم .مرسی پست ها عالی بود مثل همیشه منم بعد از قرنها اپ کردم ولی هنوز کامل نشده دوست داشتی سر بزن و نظر بده که کلی خوشحال میشم
نمیدونم چرا ولی حس میکنم خیلی دلم برات تنگ شده

سلااااااااااااام گلمعزیزمی.
ای جان فدای دل تنگت بشم اونی
منم خ خ خ زود زود دلم برات تنگ میشه ولی زیاد نمیام آخه اون وقت اون چند وقتی که نیستنم خیلی سختم میشه نمیتونم بهت سر بزنم.پس ببخش که کم کم میام
واییییی این آپت باید دیدنی باشه چون مطمئنم با سرعت پایین آپ کردی.درسته؟
من میدونم تو نمیتونی صبر کنی تا نتت درست شه و با سرعت پایین آپ کردی.ممنون عزیزم

sadaf دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 12:17

hاسم وب من www.flyto-seoul.mihanblog.com

لینک شدی صدف جون

sadaf دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 12:17

سلام من صدف هستم به وب من بیا ونظر بده ولینک تو بذار تا لینکت کنم تو هم همین جور

سلام عزیز حتما...همین الان میام

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 23:28

اونی از این به بعدبیا یاهومسنجر،خب؟
دیشب با فرناز مشکلمو حل کردم،باهم چت کردیم

چه خوب
خوشحالم مشکلت برطرف شد اونی

مهتاب یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 20:51

مممنون که گذاشتیشخیلی اذیت شدی تا اینوپیداکردی،معذرتکلا ما2تا بعدازکلی بحث به نتیجه میرسیم
ایمیلتوخوندم،آهان خوب شدگفتی،داشتم دق میکردم،کسل شده بودم
نه بابا توعزیزدله منی،من هیچ وقت کنارت نمیذارم، به هیچ وجه چرا اینو گفتی؟
نه به غیراز خودت واون 2تایی که توایمیل گفتی با کسای دیگه هم حرفیدم.ولی یکی که خودت اسمشوبردی،یکی دیگه هم بدجوری اعصابمو داغون کردن،خیلی حرفای بدی زدن که فراموش نکردم
بگذریم.......

خواهشنه بابا چه اذیتی این حرفا رو نزن اونی
همین جوری پرسیدم
آهان...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد