Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

KARA - PANDORA

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام خوبین خوشگلا

دلم براتون خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خیلی تنگیده بود

با یه ویدئو کلیپ  PANDORA - 판도라 از گروه KARA - 카라 اومدم جالبه حجمش هم کمه دانلود کنین و لذت ببرید

دانلود ویدئو کلیپ  21MG

نظرات 61 + ارسال نظر
عشق لی مین هوو جمعه 14 مهر 1391 ساعت 17:04 http://www.seool.blogfa.com

سلام نمیدونم چش شده الان برو ببین درست شده
راستی امروز اریرانگ این موزیک ویدیو کارا را نشون داد

راست میگی؟ پس بلاخره آریرانگ نشون داد.بعضی شو ها رو خ باید منتظرش بمونی تا آریرانگ نشونش بده.

عشق لی مین هوو پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 23:55 http://www.seool.blogfa.com

بدددددددددددوبیا[خنده][نیشخند][چشمک][بوسه][قلب][لبخند]

اونی اومدم ولی نمیتونم برات نظر بذارم...نمیدونم بلاگفا چش شده...
بیان...
ولی کارت عالی بود حرف نداشت

عشق لی مین هوو پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 21:43 http://www.seool.blogfa.com

راست می گی
یا قطع کنن یا.........................
ان قدر عصبانی ام که نگو
حالا کی حوصله داره دوباره درست کنه
اصلا حال ندارم
با کدوم سایت اونم بکنم پس فردا اونم قطع می شه
تو رو خدا فقط اسم فور شارد رو نیار اونم فیلتر شکن می خواد همه فیلتر شدن
همین سایت هست انقدر دنبالش گشتم تا پیداش کردم
اصلا می دونی شاید دیگه اپ نکنم کی حوصله داره
بای فرزانه سونگ ممنونم که اومدی

اونی خوشحال شدم یه راه حل دیگه پیدا کردی
خوبه آفرین...
فدااااااااااااااااااااااااااات اونی
موفق باشی

sahar پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 20:03

وای ببخشید که ناراحتت کردم کلا من آدم کنجکاویمببخشید عزیزم دیگه تکرار نمیشه که اینطور

خواهش اونی جون این چه حرفیه...اشکالی نداره...بازم سوال داشتی بپرس گلم.
فدااااااااااااااات...موفق باشی

sahar پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 19:26

جدی با آسانا و نگین دوستی؟
آخه دیدم نه شما برای اونها نظر میذارید نه اون ها برای شما
ببخشید فضولی میکنم ها ولی واقعا برام سوال بود روم نشد اونهمه مدت بگمآخه چرا شما هوادارا بجای اینکه متحد باشید ...

بله اونی ما با هم دوستیم...این که برای هم نظر نمیذاریم به خاطر این نیست که دوست نیستیم...من خ خ خ خ خ آسانا جون و نگین جووونمو دوست دارم.ما از طریق دیگه ای با هم در ارتباطیم.

عشق لی مین هوو پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 19:00 http://www.seool.blogfa.com

بیا تو وبلاگم

عشق لی مین هوو پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 13:44 http://www.seool.blogfa.com

یه اپ دارم عشق خودت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه گفتی کیه
ایل گوک

فدااااااااااااااااات اونی الان میام

عشق لی مین هوو پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 13:04 http://www.seool.blogfa.com

سیلام از فور شاد چگونه باید دانلود کنم
اخه رو هر کدوم می زنم باید عضو شم

اونی قبلا بهت گفتم باید اول عضوش بشی تا بتونی دانلود کنی...
برو اقدام کن من کمکت میکنم.هیچ کاری نداره بعد از عضویتت تنها کاری که باید بکنی اینه که به ایمیلت بری و اون پیامی که 4شارد بهت میده رو باز کنی. و بعد فعال میشه.
نمیدونم چرا با اون پس و ایمیلی که بهت دادم نتونستی وارد شی...اگه میشد خیلی خوب میشد.
حالا تو یه بار امتحان کن برو قسمت sing in عضو شو.

sahar چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 02:09

اینم بگم دیگه رفع زحمت کنمشما ای دی اس ال دارید که نامحدوده؟اخه ماله من نامحدوده 128 هست خواستم بگم ماهی چقدر براتون تموم میشه..ایا سرعتتونم مثل سرعت اینترنته من؟

برای من نامحدود بود...الان دیگه نامحدود نگرفتم.سرعتم 256 هستش.
واقعا نمیدونم چی میخواد بشه به خاطر همین تو گرفتن شارژ نامحدود شک دارم.اگه اینترنت ملی بشه به صرفه نیست دیگه نامحدود بگیری.

sahar چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 02:07

راستی یادم رفت بگم از این پست خنده بازارت خیلی خوشم اومد خیلی حال کردم باهاش

باشه هر چند وقت یه بار میذارم

sahar چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 02:02

وای واقعا خوشبحالت چون هرروز میتونی پست بذاری و بیای سر بزنی من برای اوقات تفریح اینترنتو از همه چی بیشتر دوست دارمنه بابا کجاش خوبه
راستی یعنی دیگه درس نداری؟رشتت تو دبیرستان چی بود؟
راستی چندروز درهفته پست میذاری؟ بگو اگه بتونم سر میزنم و نظر میدم براتپس فعلا خداحافظ

نه اونی جون کلاس زبان فشرده میرم.خیلی سختمه
واسه ارشد هم دارم میخونم...خ خ از برنامم عقبم
رشتم تجربی بود.
نمیدونم اونی بستگی به وقتم داره...اگه وقت زیاد داشته باشم شاید بتونم یه روز در میون پست آپ کنم.
فداااااااااااات گلم

sahar چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 01:40

راستی من دیگه شاید نتونم زیاد بیام اینترنت یعنی خیلی ها مثل من شدن اگه دیر سر زدم ناراحت نشوخودت چی ؟ زیاد میای ؟ مرسی از پستت

باشه گلم اشکال نداره...اگه به خاطر درس و مدرسه هست کار درست همینه...من درکت میکنم...ناراحت هم نمیشم...ایشالا وقتای آزادت میای.
من سعی میکنم زود به زود بیام...سعی میکنم
فدات عزیزم...خواهش

sahar چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 01:39

راستی یادم رفت بگم واو پس پروژه داریدرباره ی چیه پروژت؟یعنی کی تموم میشه؟پس سر تو هم مثل ما حسابی شلوغهولی خوب خوشبحالت که مدرسه نداره کجای این دوران خوبه آخه اونم دوم دبیرستان فعلا شب بخیر

اونی پروژم هفته پیش بلاخره تموم شد...خلاص شدم
مقایسه استانداردهای گردشگری در سطح جهان ترکیه و ایران بود.
اونی نگو شیرینه...مدرسه رو نمیگم که این دوران از زندگیتو میگم...نهایت استفاده رو بکن...
شب تو هم به خیر خوشملم

عشق لی مین هوو سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 16:41 http://www.seool.blogfa.com

سیلام می گم ول کن
بازم زدم خطا زد
می گه پس وورد اشتباه
ول کن
نمی خواد
بازم ممنونم

بیانه اونی ... واقعا نمیدونم چرا برای تو کار نمیکنه
ولی وقتی من وارد میکنم کار میکنه
بیانه...چومل بیانه اونی

sahar سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 00:15

وای خیلی خوشحالم که همه هوادارای سونگ از جمله شما و نگین جون و نگار جون و مهسا جون و سونیا جون و ... به یاد سونگی بودن و واسش تولد گرفتن منم تولدش رو تبریک میگمخوشحالم که انقدر جمع دوستانست موفق باشد


فدای همه طرفدارای سونگ
ممنون گلم که اومدی

عشق لی مین هوو دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 23:18 http://www.seool.blogfa.com

ولی الن هم دوباره امتحان کردم نشد
ولش کن نمی خواد منم بعداز جو ان و لی مین هوو
جومونگ رو انتخاب می کنم وبعد دخمل ها

نه اونی الان درستش میکنم...صبر کن
ایول با این که تو رتبه سوم قرارش دادی ولی بازم فدااااااااااااااات

سونیا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 22:58 http://jumong-song.blogfa.com/

سلام فرزانه جونم
ممنونم بابت اینکه اومدی وبلاگم
از اینکه منو لینک کردی خوشحالم و منم با افتخار لینکوندمت
تو هم چقدر تولد قشنگی واسه سونگی جون عزیزم گرفتی
تولدش مبااااااااااااااااااااارک
مرررررررررررررررسی

سلااااااااااااااااام عزیزم
خواهش من هر وبی رو که از سونگ آپ کنه با جون و دل لینک میکنم
ممنون عزیزمفداااااااااااااااات
تولدش خ خ خ خ خ مبارک

عشق لی مین هوو دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 22:28 http://www.seool.blogfa.com

اشتباه داده بودی اون رمز و پس ورد رو
فرزانه جون
راستی گفته بودی سونگ ایل گوک ایل گوک اسمش است
ولی هنا هیو جو اسمش هان است ووووووووا پس چی شد

راست میگی؟ مگه میشه خودم امتحانش کردم شد.
تو اسم های کره ای قسمت اول فامیلی هست و قسمت دوم اسمه درست عکس ما
تو اسم سونگ ایل گوک: سونگ =فامیلیشه
ایل گوک اسمش هست

هان هیو جو : هان= فامیلیشه
هیو جو اسمشه

عشق لی مین هوو دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 15:22 http://www.seool.blogfa.com

سونگ داره کیک برنجی می خوره

هی هی هی شاید...خوش به حالش...چون خیلی خوش مزس

کره جنوبی من یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 20:22 http://www.seool.blogfa.com

تفلدش مبارک
نمیدونم قسمت چندم فقط اون جایی که لی مین هوو عاشق اون دختر هست که میاد به مدرسه و به همه می گه باهاش خوب صحبت کنید و کاریشم نداشته باشید وبعدم .......
می گم چشم نخورم همه اسم ها رو هم بلدم
اخییییییییییییییییییییییییییییییییی
حتما امروز داره کیک برنجی می خوره

ممنون اونی جون
آهان ... فهمیدم خرفتارش با جاندی اون جا خوبه

کی؟ لی مین هو؟؟؟ یا سونگ؟

یلدا یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 19:20

نه منظورم این نبودکه اگه آپ نکردی بهت برسونیم.نه به هیچ وجه.نگران بودم سرت شلوغ باشه نتونی آپ کنی همین
درمورد جواب اون سوالم امیدوارم ازته دلت گفته باشی اونم صادقانه.راستی نگفتی خوبی؟ازتمام لحاظها
من که خیییییییلی خوبم،دوستای مهتاب اومده بودن خونشون(دیشب)بعدمنومهتابم تنها بودیم خودمون غذا درست کردیم خونه رو تمیزکردیم.فک کن وقتی آشپز2تاشدآش یاشورمیشه یابی نمکنه خدایی خوب شده بودکلی میخندیدیم خییییییلی صفا کردیم.بعد دوستاش اومدن موقع پذیرایی انقدر سوتی دادیمخیییییلی خوش گذشتولی حالا وقتی رفتن،شستن ظرفاوتمیزکردن خونه بماند.تاصبح داشتیم کارمیکردیم،البته مهتاب خانوم که پیچونداشکال نداره همین که خوش حال بود واسم کافیه

ممنون اونی جوونم نه فدات شم
خوبم اونی نگران حال من نباش
خوش به حالتون پس حتما خ خ خ خوش گذشته
خوش حالم بهتون خوش گذشته

عشق لی مین هوو یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 17:52 http://www.seool.blogfa.com

| = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | =| =| =| =| =| =| = | =

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا

عشق لی مین هوو یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 17:37 http://www.seool.blogfa.com


تقدیم به فرزانه سونگ


▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█

فداااااااااااااااااااااات

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

یلدا یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 17:16

ببخشید تووب زهرا سونگ تویه پستش طرزثبت نام توجنتل رونوشته بودوتوضیح داده بوداون کاراروالانم میشه انجام داد تا عضوشد؟یا دیگه تغییرکرده؟

فکر کنم بشه ...برای چی نشه؟
گرچه تو تمام کارایی که زهرا میگه رو هم اگه انجام بدی باید جواب سوالی رو که جنتل تو مراحل آخری میپرسه بدونی که هر چند وقت یه بار عوض میشه متاسفانه
و باید هم به کره ای بنویسی.بعد هم باید یه اکانت بسازی
فک کنم زهرا طرز اکانت ساختنشم یاد داده باشه.
در کل باید ازش کمک بگیری

یلدا یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 16:22

راستی اونی خوبی؟راست بگواز همه لحاظ جسمی،روحی،روانی خوبی؟
چرا خییییییییلی وقته آپ نمیکنی؟
میخوای واست برم کلیپ پیدا کنم بعدآپلودم کنم بعدبهت لینکشوبدم؟البته این کارا مربوط به مهتابه ولی.....

سلام یلدا جون ممنون خوبم.
بیانه یه سری مشکلات دارم نمیتونمامروز میخوام یه آپ بکنم نگران نباش.
نه اونی این چه حرفیه ....نمیخواد خودتو به زحمت بندازی.
اونی منم قبلا به مهتاب گفته بودم هر وقت هر کی یه کلیپ جالبی پیدا کرد و دوست داشت دیگران هم ببیننش میتونه به من آدرسشو بگه با اسم خودش تو وبم میذارم. منظورم این نبود که هر وقت نتونستم آپ کنم بهم کلیپ برسونیدممنون که انقدر مهربونی گلم واقعا به خاطر پیشنهادت ممنونفدااات
در مورد سوالی که پرسیدی بهت بگم که جوابم بله هست.

در مورد ایمیلم: من یه ایمیل دارم که مال وبمه هر کاری داشتی میتونی به این بفرستی.
fari.song@yahoo.com

مهسا یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 12:50 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون این قسمت هم نبود اینا باز دوباره دارن اواز میخونن.

راست میگی اونی؟!!!!!!!!!!!
چرا نشون نمیدن پس؟

مرضیه یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 11:31

اونی جون کجایی نیستی واسه تولد سونگی میای ؟مگه نگفتی باید بترکونیم؟؟؟

بیانه اونی من سرم گرم کلاسام شده.امروز بعد کلاس زبانم باید با میرفتم پیش مشاورم...اصلا وقت نداشتم بیام نت.
از وب بچه ها هم خبری نیست...چی شده؟

یلدا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 23:04

با چیزی که گفتم موافقی؟اوکی یانه؟بگومشکلی نیست.
میدونم شاید تواعتماد نداشته باشی

اونی بیانه...چومل بیانه...

عشق لی مین هوو شنبه 8 مهر 1391 ساعت 22:33 http://www.seool.blogfa.com

راستی این موزیک ویدیو الان دان کردم عااااااااااااااالی بود

منم خ خوشم اومد باحال بود...ولی ببخش که کیفیتش کمه دیگه
اگه با کیفیت بالا میذاشتم خیلی ها نمیتونستن دان کنن.

عشق لی مین هوو شنبه 8 مهر 1391 ساعت 22:30 http://www.seool.blogfa.com

نه نه نه نه منظورم این نیست مگه هنر گول زنی زمان حال نیست پس چرا این جا لباس قدیمی پوشیدن

فرزانه سونگ یه شعر ساختم با اهنگ بخونی ها
پشت درای بسته سونگ گولی گوک نشسته
خوب دیگه من میرم منتظر نظرتم

آهان...
این مربوط به سکانسیه که سونگ و سون یه جین توی یه رستوران نشستن و تو فکرشون با همدیگه مبارزه میکنن.به سبک قدیمی تو فکرشون با هم مبارزه میکنن.
تو این فیل این 2تا تو دروغ گفتن و گول زدن یکن...که روزگار این 2تا رو با هم رو به رو میکنه.
خ بانمکیشعرت منو کشتهفدااااااااااااااااااات

عشق لی مین هوو شنبه 8 مهر 1391 ساعت 22:16 http://www.seool.blogfa.com

سلام مگه فیلمش حال نیست پس چرا این قدیمی بود
خیلی ممنونم فرزانه سونگکه اومدی

منظورت اینه که مال امساله؟نه عزیز مال سال 2006 هستش اونی
خواهش گلمفداااااااااااات

یلدا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 21:55

oOK

یلدا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 21:25

اونی جوابم چی شد؟جدیدا نظرارو ثبت نمیکنیا

اونی نظرتو نگه داشته بودم ...منتظر بودم دوستم بیاد تا بهش بدم بعد جواب نهایی رو بهت بگم.ولی هنوز نیومده.

زهرا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 16:57 http://koreankids.blogfa.com/

لینک شدی گلم

یلدا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 00:42

سلام.مهتاب گفت بگم اون چندتا جمله رودادی به دوستت ترجمه کنه؟

اونی منتظر بودم دوستم آن بشه ولی نیومده هنوز...نمیدونم چرا
اومد بهش میدم.

laleh& bahareh جمعه 7 مهر 1391 ساعت 18:34 http://justu-kiss.blogfa.com/

سلام اجی به این وبمم یه سری بزن اپ امروزمونو ببین!!

مهسا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 14:00 http://www.justforsong.blogfa.com

باشه فرزانه جون حتما ولی به احتمال زیاد یکشنبه ساعت11:30

ممنون مهسا جونفدااااااااااات

عشق لی مین هوو جمعه 7 مهر 1391 ساعت 12:59 http://www.seool.blogfa.com

فرزانه سونگی می گم این سریال خیلی دانلودش کوتاه برو دانلود کن ونظر بده
خواستی نکن
اوکی
ماسک عروس چی شددددددددددددددددددددددد
به منم بگو بانو هان هیو جو یا هان یاسی یا همون بانوی من
هه هه هه هه هه

باشه الان میرم دان کنم...حالا منظورتو فهمیدم.منظورت خلاصه کوتاهیه که از بعضی قسمتا میذارن.
گفتم برات چی شد.تو نظر قبلی.
باشه بهت میگم هان یاسی

عشق لی مین هوو جمعه 7 مهر 1391 ساعت 12:56 http://www.seool.blogfa.com

فرزانه سونگ نه ندیدم تو رو خدا بگو چی شد قلبم داره کنده می شه
راستی چه شکلی تبلیغ کنم فرزانه سونگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
وااای دونگ یی قشنگ ولی از نظر من جومونگ قشنگ تر بو ویانگوم نه فرزانه سونگ
ممنونم که نظر دادی فدات دوستی

اونی تو قسمت آخر پون ای و لی کانگ تو یه جشن عروسی کوچیک باهمون افراد کمپ میگیرن تو جنگل.بین اون افرادی که تو اون کمپ بودن شونجی 2تا جاسوس میذاره و اونا هم همه خبرا رو به شونجی میدن.درست همون روز تمام افرادشو جمع میکنه میبره جنگل و وقتی میبینه لی کانگ داره با اون دختره ازدواج میکنه اصلحشو میگیره و میخواد لی رو بزنه دختره میپره و تیر به اون میخوره بعدش میمیره
من خیلی ناراح شدم...دوست نداشتم بمیره
بعد نشون میده که مردم به کمک لی یعنی ماسک عروس شورش های بزرگی راه میندازن و...

بیا تو قسمت لینکای من برو تو هر کدوم از این لینکا بهشون درخواست تبادل لینک بده. بعد وقتی قبول کردن تو هم لینکشون کن.

متاسفانه ندیدم...راست میگی یانگوم خ خ قشنگ بود وای جومونگم که نگو

sany پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 13:35 http://thebestinkoreaiha.mihanblog.com

سلام عزیزم وب قشنگی داری خوشحال میشم ب منم سر بزنی اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن

حتما اونی با تبادل لینکم موافقم

عشق لی مین هوو پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 11:26 http://www.seool.blogfa.com

فرزانه سونگ
بدووووووبیا اپم نظر فراموش نشه
راستی فیلم کوتاه نمی گذاری

وایییییییییی اونی خیلی حال کردم آره همینو بهم بگو اینو خ خ خ خ دوست دارم...فرزانه سونگ
اومدددددددددددددددددم اونی گلم
فیلم کوتاه؟منظورت چیه؟

عشق لی مین هوو پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 11:25 http://www.seool.blogfa.com

سیلام به دوستی خوفی
چه طوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلاااااااااااااااااااام اوووووووووووووووونی گلم
فدات خووووووووووووووووووفم

عشق لی مین هوو سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 16:48 http://www.seool.blogfa.com

چه قدر بددددددددددددددددددددددددد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فکر کردم به مال منم می خوره
اما اگه بخواهم عوض کنم دلم برای نظر هایم می سوزه
راستی دونگ یی را می بینی و
راستی دوستی ماسک عروس چی شد اخرش
بای فرزانه سونگ!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونی تو نت بگرد ولی بزن که برای بلاگفا میخوای.هر مدلی که برات میاره مال بلاگفاست.شاید مال منم بلاگفا زده باشه.
نه اونی دونگ یی رو دنبال نکردم...قشنگه؟
اونی این هفته نشون داد قسمت آخرشو...دیدی؟خیلی بد تموم شد...خ خ خ بد

عشق لی مین هوو دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 23:36 http://www.seool.blogfa.com

هه هه هه هه
خوب دیگهه !!!!!!!!!!!
من صمیمی می گم
دوستی
مثلا دختر خاله ام برس خریده بود گفت می خوای بگیرم برات گفتم می کشم روی مویم جینگیل وینگیل می شه
درست عین دوستی

چه جالب ...
هی هی هی

عشق لی مین هوو دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 20:20 http://www.seool.blogfa.com

دو دقیقه بیاتو وبم برو همون قسمت اون کلیپ ونظرات را بزن هخر حرفت را نمی فههم درست خط اخر

نفهمیدیش؟الان میگم منظورم چی بود.

korea دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 16:03 http://www.seool.blogfa.com

سلام می تونی ادرس کد وبلاگت که رفتی انتخاب کردی را بدی از ظهر تا حالا گشتم ولی......
راستی این مطلب خیلی خنده دار و با حال بود

اونی مال من برای بلاگ اسکای تو وبت بلاگفاست.

یلدا یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 22:53

منظورت ازبرنامشواجرا کن چیه؟ وبعدش اینو registration انجام بدم یعنی چی؟چطوری؟وقتی روش کلیک میکنم اصلا خاموش میشه دیگه نمیشه روش کلیک کرد.
راستی مهتاب بهم گفت تو این قسمت نظراتت یه نظرگذاشته بوده ولی ثبت نشده،چیزی شده؟

وقتی کامل دانلودش کردی تو فولدر 2تا فایل میبینی.یکیش پچ هست یکیشم مربوط به برنامس.یادم رفته فکر کنم توش سریالش هم باشه.
اول برنامع رو نصب میکنی.بعد نصب پچ میکنیش یعنی فایل پچ و باز میکنی این استال و میزنی.
بعد برنامه رو که دانلود کردی باز میکنی.همون اجرا کردن.بعد میری قسمت registration .این کلمه رو تو برنامه تو نوار بالاییش میتونی پیدا کنی.
بعد اون سریالی که تو پوشه بود و توش وارد میکنی.بعد هم اوکی رو میزنی.
اگه باز مشکل داشتی از خود مهتاب هم میتونی بپرسی چون اونم از این برنامه استفاده میکنه.احتمالا روششو بلده.

نه چیزی نشده...اونو نگه داشتم درخواستشو توش بنویسم.اون کلیپایی که قرار بود ترجمه کنم.ایمیلم باز قاط زده تنها راه رسوندن ترجمه ها از این طریقه.وقتی کامل شد توش مینویسم تاییدش میکنم.

laleh& bahareh یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 20:45 http://justu-kiss.blogfa.com/

سلام اجی جونم خوبی؟ نیستیا؟

بدو بیا که اپمممممممم

یلدا یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 20:31

فرزانه جونم،من میخوام این برنامه دانلودمنیجررو بگیرم الان از وبت دان کردم فقط تو اون قسمتی که باید رویهpatch server check کلیلک کنم گیرکردم چون پنجره ای واسم باز نمیشه،نمیدونم چیکارکنم.

اونی اون قسمت و دیگه نمیخواد انجام بدی وقتی باز نمیشه یعنی شناختتش.
بعد از این که install کردی تا فایل patch در محل نصب برنامه کپی و اجرا شه.بعدش برنامه را اجرا کن. و ادامشو انجام بده منظورم registration هست.

سلام


لطفا در پست ثابت وب قشنگتان قرار بدهید


وب جدید رهنما و بهار جون:


http://just-kstars.mihanblog.com/


لطفا ما را با این نام لینک کنید


ღ دنیای ستارگان ღ♥


منتظر حضور گرم شما دوستای عزیزم هستم


با تشکر از اطلاع رسانی شما


ღ رهنما ღ♥

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد