Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

عکس های قدیمی خانوادگی سونگ

**عکس های قدیمی از خانواده سونگ ایل گوک به درخواست دوستان**



نظرات 24 + ارسال نظر
دنیز پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 02:40

سلام فرزانه جون تصویر عکس ها رانتونستم ببینم مشکل از چیه

سلام عزیزم
مشکل اینه ک خ قدیمی هستن...آدرسشون پاک شده
دوباره برات گذاشتم عزیزم

شراره پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 18:56

سلام اونی جونم میشه دوباره عکسارو بزاری
آخه من تازه وبتو یافتم وقبلا عکسارو ندیدم
ممنون میشم آجی جون

چشم اگه وقت کردم چشم

مهسا چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 20:18 http://www.justforsong.blogfa.com

سلام فرزانه جون خسته نباشی این خسته نباشی به خاطر امتحانی بود که گفتی خوب دادی؟؟؟؟
امیدوارم که عالی داده باشی آپــــــــــــــــــم وقت کردی سر بزن.راستی اونی از کتابی که گفتم نمیشه عکس بگیرم حتما واست مینویسم و میفرستم.

سلاااااااااااام عزیزفدااااااااااااات آره خوب دادم به نظرم pass میشم.ولی در هر حال تموم شد.دوباره از هفته بعد شروع میشه
باشه عزیز خودتو اذیت نکن گلم خودم بعدا میخرمش.

مرضیه چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 19:53

اونی فرزانه چه طوری عکس ها خیلی باحال بود راستی منم یه حسی بهم میگه سونگی کار بعدشو با هی جین هم بازیه نمیدونم فقط احساس میکنم هر چی هست خدا کنه سونگی زود تر یه سریال بازی کنه نه؟راستی من یه سوال برام پیش اومده سونگ بین بازیگرای زن کره ای از کدوم بیشتر خوشش میاد هر کی میدونه لطفا بگه مرسی

سلااااام
جدی؟!! منم دلم میخواد کار بعدیشو یا با هان گا این و یا با هان هی جین بازی کنه.
منم دیگه خسته شدم امیدوارم یه سریال یا حداقل یه فیلم بازی کنه.
وایسا شب که اومد ازش میپرسم بهت میگم عزیز

یلدا چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 13:01

سلام
یه دفعه بعد کلی عکس سونگ با بچه ها این عکس عروسیش دیگه خ جالب بودا ربطش؟

اون یه عکس کامله که از چندین عکس ایجاد شده که عکس عروسیش وسطش بود.
من به خاطر عکسای اطرافش به موضوعم مربوط بود اینجا گذاشتمش.

عشق فقط ایل گوک سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 19:36 http://www.seool.blogfa.com

نه گلم من الان دان کردم درسته یه باردیگه بکن ببین می شه
راستی چه طور شد وبلاگت گروهی شد اونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونم دانلود منیجر من قاط زده.
اونی وبلاگم گروهی نشده ... باور کن...کی گفته بهت؟

mahtab سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 19:33

منم یاهوم قاطی کرده.
از فیس بوک بهم پیام دوستی بده یا من بدم؟اسمم همون اسمه وفامیلمه که رو ایمیلمه. توچی؟تو پیام دوستی بده.اون وقت تو فیس بوک چت کنیم اگه خواستی.
آره دیگه یکی آرزو داشت سونگم با هی جین باشهخه وقتی داشتم این متنه رو میخوندم یه چند تا دیگه هم بودن که میخواستن دوباره باهم بازی کنن
وای حوصلم سررفته چرا سونگ سریالی بازی نمیکنه؟

اونی من فیس بوک زیاد نمیام.
اگه بیام همه دوستام میریزن سرم...از دانشگاه و دبیرستان گرفته تا...
برای گذاشتن اون پیامم مجبور شدم به مدیر فن کلاب سونگ تو فیس بوک بگم که پیام و بذاره خودم نمیتونم بیام فیس بوک.
بیانه...
منم...دیگه خسته شدم...نمیدونم چرا خبری نیست.
شایدم منتظر کارای تاپ و درست و حسابیه.

mahtab سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 17:11

nazaram be dastet nemirese khodai?????

چرا رسید جوابتو دادم

مهتاب دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 17:13

مرسی
رفتم سرچ کردم دیدم،29نوامبرهی جین ویه بازیگره دیگه که توفیلم 26سال با هان بازی کرده بودن قراره به عنوان بازیگر ای برجسته نمیدونم کجا برن.بعد تواین متنه هم یکی آرزو میکرده اون جایی که نوامبر هان میره،سونگم باشه.
دیشب فهمیدم
راستی نظرداده بودم دلم برای حرفیدن باهات تنگیده اما حیف که وقت ندارم.به دستت رسید؟

آهان...خوب پس 26سال اسم فیلمه.
من اشتباه ترجمه کردم.
اگه وقت داشتی هم نمیتونسیم بچتیم...یاهومسنجرم باز نمیشه.
فقط موقع هایی که میام یاهومو چک کنم میتونم چت کنم.که زیاد هم نمیتونم اون صفحه رو باز بذارم یاهو بهم هشدار میده.

مهسا دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 16:58 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون آپـــــــــــــــــم

عشق فقط ایل گوک دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 13:34 http://www.seool.blogfa.com

سلام بدددددوکه اپم
نیای پشیمون می شی!!؟؟؟

رهنما یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 21:04 http://just-kstars.mihanblog.com/

آپم بعد قرنی

به رهی جووووووووووون حتما الان میام

mahtab یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 19:52


Dear ardent, Agreed with you that I can watch jumong over and over again tiredless. For EoTS, I must admit that I can only watch his scenes. Just can't stand the main lead man. Now I'm at Ep 72. SIK and HHJ have good chemistry in Jumong. I wish he will attend the VIP premier of 26 Years in Nov where HHJ is the main lead.
فرزانه اینوبخون،ترجمش بنویس

دوست پرشور(سرسخت) عزیز من هم با شما هم عقیده هستم.من هم میتوانم جومونگ را بارها و بارها بدون خستگی تماشا کنم.
EoTS (فک کنم این کلمه مخفف example other thing to say) اگه این باشه این جوری میشه:
برای مثالچیز دیگری که میشه گفت اینه که باید اعتراف کنم که من فقط صحنه های مربوط به او (سونگ)را میتوانم تماشا کنم.فقط نمیتوانم هنرپیشه نقش اول را تحمل کنم.
الان من در قسمت 72 هستم.واکنش سونگ ایل کوک و هان هی جین در سریال جومونگ نسبت به هم خوب بود.
من آرزو دارم که او(سونگ) نوامبر در VIP برتر این 26سال حضور پیدا کنه جایی که هان هی جین به عنوان راهنمای اصلی هست.

من chemistry رو واکنش معنی کردم چون اصلا معنای علم شیمی یا خود شیمی رو اینجا نمیده.

mahtab یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 19:37

آره گلم راست میگم
راست میگی؟کیا رو وادارکردی؟چندنفرن؟
ای خدا ای کاش بشه......
اونی دلم خ خ خ برای حرف زدن باهات تنگیده،حیف که وقت ندارم

من نمیدونم چند نفرن من فقط متن درخواست و نوشتم و دادم به مدیر فن کلاب و ازش خواستم اینو به همه اعضای گرو برسونه چه اونایی که عضو جنتل هستن چه اونایی که نیستن.
امیدوارم که بشه.

مهسا یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 18:31 http://www.justforsong.blogfa.com

از بس حرف زدم یادم رفت بگم اون شکلک های پست ثابت خیلی باحالن مخصوصا سبز رنگه

ممنون اونی فداااااااااااات
سبزه؟!!!

mahtab یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 18:13

اااااااااااااااااااای جاااااااااان،شکلک های پسته ثابتت منوکشته بابا

راست میگی؟
پس برای پستام از این به بعد شکلک میذارم.

mahtab یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 18:11

اوه چقدربچه
آپ جالبی بود ممنون
درباره دی وی دی ها خ خ خ ناراحتم،واقعا یعنی چی مگه کسایه دیگه آدم نیستن که فقط به یه عده خاصی میدن
واقعا خ خ مسخره بازی درمیارن

هی هی هی...
خواهش
من که دارم تمام تلاشمو میکنم اعضای جنتل و وادار به نظر گذاشتن تو جنتل کنم.شاید از این طریق بشه نظرشونو عوض کرد.

عشق فقط ایل گوک یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 17:19 http://www.seool.blogfa.com

فرزانه جون وبلاگ گروهی شد
چرا!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه اونی منظورت چیه که گروهی شد؟
نه این وبلاگ و فقط خودم میچرخونم.

الهام شنبه 29 مهر 1391 ساعت 13:06

فرزانه جون در مورد دی وی دی جشن تولد سونگ ایل گوک نمیشه یه جوری تهیش کرد یعنی هیچ راهی نداره؟من خیلی دلم میخواد ببینم

























اونی تنها راهش اینه که اونایی که عضو فعال جنتل هستن نظرشونو در این مورد تو جنتل بگن...تا متوجه بشن طرفدارای کشورهای دیگه متقاضی دیدن دی وی دی ها هستن.
من تو فیس بوک به بچه ها گفتم هر کی میتونه نظر بده.امیدوارم یه فکری به حال ما بکنن.چون فکر کنم به هر کشوری بفرستن ولی به ایران نمیفرستن.البته این فقط یه فکره...

عشق فقط ایل گوک جمعه 28 مهر 1391 ساعت 20:17 http://www.seool.blogfa.com

اپم

عشق فقط ایل گوک جمعه 28 مهر 1391 ساعت 20:16 http://www.seool.blogfa.com

باحال بود

هه هه هه هه

mahtab جمعه 28 مهر 1391 ساعت 17:54

هه هه هه
آره دان کردم
میدونستما،میخواستم ببینم تومیدونی یا نه
مممممنونم


خوااااااااااهش

mahtab جمعه 28 مهر 1391 ساعت 11:41

ای کاش عکسا بزرگ میشدن
حالا به هرحال ممنون

عزیز نیازی نیست عکس و بزرگ کنی بعد بخوای دانلودش کنی...تو وقتی دانش کنی خودش به اندازه واقعی دان میشه...یه بار امتحان کن.

ندا پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 17:22

سلام فرزانه جون ممنون که نظرم و پاک کردی.
من منظور بدی نداشتم ولی ممکن بود خیلی ها اشتباه متوجه میشدن.خیلی خیلی معذرت میخوام.
دختر باجنبه ای هستی خوشم اومد.
بابت گذاشتن درخواستمم ممنون اونی.فکر نمیکردم اصلا دیگه درخواستمم بذاری.خیلی خیلی ماهی.

سلام عزیز اشکال نداره...
خواهش وظیفه بودممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد