Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

SIK _ Golf Charity photos

عکس های سونگ ایل گوک در  Golf Charity


نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی جمعه 17 آذر 1391 ساعت 09:58 http://anamisn7.blogfa.com/

سلاااااااااام فرزانه جون نمی دونم منو یادته یا نه

من یه مدت نبودم

خوش حال شدم که دیدم واسم کامنت گذاشتی که بیام

دوس داشتی بهم سر بزن...

سلااااااااااااااااام لیلی جونم...وای دختر کجا بودی...هی هی هی هی..نه که منم بودم...هی هی هی
فدااااااااااااااااااات...ممنون ک بهم سر زدی گلم
حتمااااااااااااا الان میام

هانی سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 18:01

اپم

هانی جون آدرسی ثبت نکردی که من بیام عزیز...شرمنده اگه میدونستم میومدم

sahar دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 20:37

مرسی فرزانه خانومی از اطلاعت میگم شما با چند نفر که وب سونگ ایل گوک رو دارن دوستی دارید؟ببخشید سوال میپرسم انقدر
دیگه نمیتونم تا دی ماه بیام برام دعا کن کلا همه بچه ها انگار کم میان نت درسته؟
منم برات دعا میکنم موفق باشی بای

خواهش اونی...
مگه نمیدونی؟ من با مهسا و نگین و آسانا و زهرا سونگ و بهار و رهنما (البته وبشون الان فیلیه) و نگار و هدیه و یون جی سو...
هر کاری داری ایشالا که خیلی خیلی خوب انجامش بدی...بله حتما حتما برات دعا میکنم گلم
فکر میکنم یکم سر همه شلوغه چون با درس و دانشگاه و کنکور و ...همه دارن کنجار میرن.
ممنون فدا شم

فرناز دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 09:08

سلام عزیزم
ئبت قشنگه
این مسابقات گلف و یادبئد جنگ مربوط به چه سالیه ؟ 2012؟؟؟

سلام گلم
ممنون...
مربوط به سال 2010 هستش.

مهسا یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 20:31 http://www.justforsong.blogfa.com

سلام فرزانه جون خوبی؟؟؟فقط اومدم بگم آپـــــــــم وقت کردی سر بزن که خیلی خیلی خوشحال میشم

ممنوووووووووووون فداااااااااااات اونی
حتما

میترا شنبه 6 آبان 1391 ساعت 20:19 http://www.korea-mini.blogfa.com

آپم فرزانه جون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد