Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

2010_SIK_Yongsan War Memorial

سلام دوستان خوبین؟

میدونین چه چیزایی دنیا رو برای زندگی کردن بهتر میکنن؟

چیزای کوچیکی مثه:

راننده تاکسی که حتی اگه در ماشینشو محکم ببندی بلند میگه:روز خوبی داشته باشی.

آدمایی که خنده رو از دنیا دریغ نمیکنن، توی پیاده روی بستنی چوبی میخورن و روی جدول لی لی میکنن.

آدمایی که هواسشون به بچه های خسته توی اتوبوس و مترو هست و براشون یه جای کوچیک باز میکنن یا بغلشون میکنن.

دوستای بی توقعی که گهگاهی بی مناسبت کادو میدن حتی شده یه شاخه گل، دفترچه یادداشت و...

و....خیلی آدمای دیگه ای که وجودشون این دنیا رو جای بهتری برای زندگی میکنه و اگه بخوام بگم چند صفحه ای میشه.

ولی میدونین به غیر اینا چه چیزی دنیا رو برای من بهشت میکنه؟؟

البته و البته ایل گوک جوووونم

حالا بریم سر آپم:

سونگ ایل گوک در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز یادبود جنگ Yongsan از جنبش استقلال کره

نظرات 42 + ارسال نظر
هانی دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 21:54 http://www.seool.blogfa.com

بدو اپم راستی اسم فیلم جوون رو گذاشتم

هانی شنبه 4 آذر 1391 ساعت 11:08 http://seoul5800.blogfa.com/

سلام کلی اپم

سلاااااااااام فدات شم الان میام

میترا جمعه 26 آبان 1391 ساعت 19:31 http://www.korea-mini.blogfa.com

آپم

نگار جمعه 26 آبان 1391 ساعت 09:07 http://negar-song.blogfa.com

فرزانه جون نوشتن کره ای رو از کجا یاد گرفتی؟!

نگار جونم 1ساله کلاسشو میرم....زیرنظر سفارت کره هست.

ali پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 12:57 http://0511ashkan.blogfa.com

خیلی هم خوشگله

ممنون نظر لطفته دوستم

خسرو دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 00:16 http://khosravane.blogfa.com/

سلام :

دانـی ز چه گفتـار شـما خـوب و متیـن است
سر چشمه ی آن یک دل پاک و نازنین است

از الطاف بیش از حد شما سپاسگزارم
لذت بردم . ممنون.

سلااااااااااام
خواهش
بابت شعر ممنون دوستم

مرضیه شنبه 20 آبان 1391 ساعت 15:39

وای این خونه ی خودشه چه خونه ی باحالی اره میز غذاش واقعا شبیه میز غذاهای رستوران بود خیلی دلم میخواست خونشو ببینم مرسی اونی جون

آره عزیز خونه خودشه.
خواهش....اونی جون اون قسمت هایی رو هم که گفتی بعدا بهت میگم...باشه.

مهتاب جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:45

اونی جون اگه اون لینکه کلیپه رو برام آپلود کردی لینکشو تو چت بده.ممنونت میشم

مهتاب جون میدونی چرا نمیشد؟
چون کسایی که عضو نیستن با محدودیت مواجه میشن...نهایت فایل انتقالی تا 50 مگه.این قانونیه که تازگیا گذاشتن...قبلا 200 مگ بود.
من الان فیل شکن ندارم.ولی تا وقتی دوباره بگیرم اگه خیلی برات ضروریه موقع انتقال که ازت میخواد حجم و فرمتشو انتخاب کنی سومین گزینه رو انتخاب کن که یه کم از کیفیتش کم میکنه ولی بهت اجازه دان میده.

مهتاب جمعه 19 آبان 1391 ساعت 13:32

اونی ازت تو چت یه سوال پرسیدم لطفا بجواب

تو چت؟ کی؟
ببخشید فراموشیدمچی پرسیدی؟

میترا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 13:29 http://www.korea-mini.blogfa.com

منم تو kbs دیدم برنامشو
مرسی اومدی

خوااهش عزیزم منم ممنونم که خبرم کردی گلم

مهسا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 08:52 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون کلیپی که بهت دادم هنوز واست ترجمه نکرده؟؟؟

نه مهسا جون رفته پوسان هنوز برنگشته...هنوز باهاش ارتباط برقرار نکردم.

میترا پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 20:48 http://www.korea-mini.blogfa.com

آپمراستی عکسات جیغ آدمو درمیارهخیلی نازه

راست میگییییییییییی
فداااااااااااااااااااااش
ممنون
اومدم

مهسا پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 09:13 http://www.justforsong.blogfa.com

وااااای فرزانه جون دوستت نیلوفر از ماه اردیبهشت همش کره ای نوشته من که هیچی ازش نمیفهمم.خیلی زبان سختیه

آره اونی سیستم نیلوفر این جوریه...اصلا به فارسی زیاد توضیح نمیده. ولی آدم اگه باهاش پیش بره راه میفته.اولش فقط به یه چیز احتیاج داری که حروفو بتونی بخونی و بنویسی همین اگه اینا رو کامل بلد باشی تمام چیزایی که میگه رو متوجه میشی.

مرضیه چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 19:01

راستی اونی جون اخراش که توی گوشیش عکس میز غدا و خونه هست در مورد چیه همون میز غدا رو که نشون میده زنه یه چیزی میگه و سونگی یه جوری نگاهش میکنه و عکس ماشینه میاد که قرمز شده به نظر میاد عصبانی شده اونو هم بگی واقعا ممنون میشم

اون عکسایی که نشون میده عکس خونشه که از سرویس بهداشتی و اتاق و نهارخوریش انداخته.
سونگ به تزئینات و وسایل خونه خیلی اهمیت میده...واسش این چیزا خیلی مهمه.
اون قسمتی که گفتی از میز غذاخوری نشون میده اون میز ناهار خوری تو خونه سونگه که وقتی عکسا رو میبینن خیلی تعجب میکنن چون اصلا شبیه خونه نیست شبیه رستورانه...چون همه چیز طبق اصول و با یه نظم خاصی روی میز چیده شده.
و همه این کار ها رو خود سونگ انجام داده بوده.سونگ میگه که علاقه زیادی به این کار داره که بخواد میز غذا رو تزئین کنه.حتی حلقه دور دستمال هم براش مهمه و یه جعبه از این حلقه ها داره.مثه یه حالت کلکسیون.
بابت این حرفای سونگ مجری میگه.فکر میکنم هیچ زنی دوست نداره که همسرش این کارها رو بکنه.به نظرم منظورش اینه که این کارا زنونس...البته به شوخی.و سونگ هم یه کوچولو عصبانی میشه.

مرضیه چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 18:16

اونی جون منم همشو نمیخواستم واسم ترجمه کنی عزیزم مثلا یه تیکه هست که اون خانومه یه چیزی میگه بعد اون مرده با سونگی با تعجب میگن یه؟بعد حرفشو درست میکنه که دو تاشون میگن اهان/ یا اون جایی که توی رادیو یا همچین چیزایی صدای یه زنه که سونگ رو معرفی میکنه و چه کارایی کرده و بینش به چیزی میگه که سونگ میخنده و سرشو میندازه پایین انگار خجالت میکشه /یا چاهایی کهخیلی میخندن انگار یه چیز خنده دار گفته /شرمنده اونی میدونم سرت شلوغه ولی خیلی دلم میخواد ببینم چی میگن بازم شرمنده و مرسی بوس بوس

باشه مرضیه جون...

مرضیه چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 14:53

اونی فرزانه جون من خیلی وقت پیش یه درخواست ازت داشتم ولی نزاشتیش اون برنامه تی وی تاکسی میشه فقط قسمت های مهمش و جاهایی که جالبن رو برام ترجمه کنی خواهش اونی جون

اونی جون جاهایی که مهم بودن جالب بودن و که قبلا ترجمه کردم.
قسمت های دیگش دیگه چیز خاصی نمیگه...ولی اگه بعضی جاها واست خیلی مهمه بدونی باشه تایم اون قسمت و بگو برات ترجمه میکنم.
عزیز باور کن زیاد وقت ندارم حتی یه آپ کوچولو هم تو این چند وقت نداشتم.
خیلی خیلی شرمندم که نمیتونم کلشو برات ترجمه کنم.

مهسا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 12:12 http://www.justforsong.blogfa.com

مرسی فرزانه جون

خوااااااااهش عزیزم کاری نکردم

مرضیه سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 10:10

سلام اونی جون خوبی اول از همه باید بگم این متن هایی که مینویسی خیلی خیلی قشنگن و دوم میخواستم بگم اون برنامه ای که نگین جون توی وبلاگش گذاشته همونی که مربوط به جشنواره ۲۰۰۶ ام بی سی هست پارت پنجمش همون جایی هست که سونگی {الهی قربونش برم}جایزه بهترین بازیگر کره رو بهش میدن من نمیدونم چی میگه وقتی جایزه رو میگیره ازت میخوام تو که کره ای بلدی همون تیکه رو بهم بگی چی میگه مرسی

سلااااام مرضیه جونممنون خوبم
خواهش گلم...اونی جون راستش منم هنوز به مرحله ای نرسیدم که کاملا بتونم زبان کره ای رو متوجه شم و فقط یه تیکه هاییش رو فهمیدم که در مورد جومونگ موسس سلسله گوگوریو که برای همیشه ازش یاد میشه میگه و تشکر میکنه که این نقش رو بازی کرده.و از اسمش میگه که به اسمش خیلی خیلی افتخار میکنه.
وبعد فکر میکنم یه سری اسامی رو میگه یا اسم شرکت یا نمیدونم...که ازشون تشکر میکنه.

ONLY JOO WON دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 20:50 http://www.seool.blogfa.com

اره جویاسی هورا........
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
بدو بیا

فداااااااااااااااااااااااات جویاسی
نا دو یا

مهتاب دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 18:40

دیدی عکسا رو؟

آره عزیز دیدم...خیلی ناراحت کننده بود...حالم بدجوری گرفته شد
دلم خیلی براش سوخت...امیدوارم بتونه تحمل کنه.

ONLY JOO WON یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 22:27 http://www.seool.blogfa.com

دیدی اسم جدیدم رو (فقط جو ون)
تو برنامهdays and 1 night 2رو می بینی؟؟؟
یعنی دو روز ویک شب
جو وون داخلش الان داشتم اون برنامه رو نگاه می کرم

باشه سونگ فرزانه جون
حتما اپ می کنم
من که فیلتر ندارم که برم تو فیس بوک جو وون ولی می زنم فیس بوکش توی تیتراژ زدهhello iam joo won
iam actar in korea
هی
پس کیمی شه...
دلت می خواست سونگ رو از نزدیک ببینی

آره پس از این به بعد بهت بگم جو یاسی خوبه؟
آره خیلی این برنامه رو میدوستم.خ خ خ خ باحاله...من امروز ندیدم کلاس زبان بودم الانم که بابام پای تی وی نشسته بود نشد.
ممنون گلم که درخواستمو انجام میدی
هی هی هی ... ای جان...میدرکمت.دقیقا همین حسو منم دارم به ایل گوک
دلم میخواد آرزومه...وای اگه بشه چی میشهفدااااااش

مونا یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 21:53

خانوم خانوما تو که خیلی بدتر جواب منو دادی...کاملا معلومه عصبانی هستی.
من نمیدونم چرا تازگیا همه عشق ترجمه پیدا کردن.
تو وبت کار ترجمه هم انجام میدی؟میخوای بگی انگلیسیت خوبه؟بابا ...
یعنی این دختره انقدر خنگه که 3تا جمله رو نتونسته ترجمه کنه اومده پیش تو براش ترجمه کنی؟این دیگه کاری داره.
اون متن و از کجا آوردین؟اصلا راسته یا دروغه؟

نه من عصبانی نیستم...به نظر میاد خودت عصبانی هستی.
نه من کار ترجمه انجام نمیدم.
کی؟ اون متنی که از سونگه؟ به نظرت خیلی چیز خاصیه که بخواد دروغ یا راست باشه؟
لازم نمیبینم بخوام توضیحی بدم.

مونا یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 21:33

سلام
چرا دیگه آپ نمیکنی؟
عرضه وبلاگ چرخوندن نداری ببندش.
الان چند وقته میام هنوز آپ نکردی.این چه وضعشه؟
چرا از کلیپا و عکسای جدید سونگ نمیذاری؟منبع هاشو نداری؟
خوب از مهسا و نگین اجازه بگیر بذار تو وبت.حداقل اینجوری آپ کن.
اینم من باید بگم؟

سلام...یه چیزی میشه بگم؟ چرا هر وقت میای انقدر عصبانی حرف میزنی؟
آره این مدت کم آپ کردم چون واقعا سرم شلوغه خ خ خ خ ببخشید.
چون دوستام تو وبلاگاشون گذاشتن من چیزی که تو وب دوستام گذاشته بشه رو دیگه تو وبم نمیذارم.مگر این که خیلی خاص باشه و بذارمش.
نه خیر من منبع ها رو دارم.ولی چون وقت ندارم دائما چکشون کنم خیلی از موقع ها دیر به خبرها پی میبرم موقعی که دیگه دوستام تو وبلاگاشون اون خبر و گذاشتن.
من خدا رو شکر هنوز به مرحله ای نرسیدم که به خاطر کمبود آپ یا ناتوانی در آپ کردن آویزون دوستام بشم.

خوشحال میشم اگه انتقاداتتو خیلی ملایم تر بیان کنی.

ONLY JOO WON یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 19:13 http://www.seool.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااای اونی ان قدر دلم برات تنگ شده بود
که نگووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
بیا تو نظر سنجی وبم شرکت کن

سلام عزیز منم خیلی خیلی دلم برات تنگ شده بود اونی...چشم الان میام

نگار شنبه 13 آبان 1391 ساعت 21:39 http://negar-song.blogfa.com

آخ یادم اومد خودم داشتمش.
قربونش برم الهی وقتی اسمشو صدازدن شوکه شد آخه واسه چی؟اینکه حقش بود.آخی هول شد.نمیدونس چی بگه!!!وای عشق کردم به خدا.کلی واسش دست و جیغ زدن.
عزیزه.

راست میگی؟خوب پس دیگه چه بهتر.واقعا حیف بود اگه نداشتیش.
واقعا فداش منم خیلی اونجا تیپشو دوست دارم.
الان هوس کردم یه بار دیگه ببینم

ستاره شنبه 13 آبان 1391 ساعت 17:37 http://lovemeanskorea.blogfa.com

سلام فرزانه جوووون!
ایول !
چه عکسای خوشملی گذاشتی!
دستت ندرده!
۲۰ بیستی!

سلام ستاره خانوم به به چه عجب
فداااااااااات...خواهش
ممنووووووووووون تو 20 و یکی

مهسا شنبه 13 آبان 1391 ساعت 15:15 http://www.justforsong.blogfa.com

اخ پس اشتباه متوجه شدم مرسی که گفتی

خواهش

mahtab شنبه 13 آبان 1391 ساعت 12:18

•Although he has 2 nannies, it's still not enough to take care of 3 babies. He is exhausted but the happiness is triple.
•Dae-Han smiles the most among the 3 babies.

خودم ترجمش کردم.توهم ترجمشوبنویس بقیه بخونن.

باشه
اگرچه اون(سونگ ایل گوک) 2تا پرستار بچه داره ولی این برای مراقبت از 3قلوها کافی نیست.
او خسته شده ولی شادی و خوشبختی اون 3قلوهاش هستن.
دائه هان بین 3قلوها بیشتر میخنده.
فداااااااااااااااااااااش

sahar شنبه 13 آبان 1391 ساعت 00:16


سلام مرسی از آپ هات عزیزم
یه سوال اینجا چه خبره؟داشتم نظراتو میخوندم شما و زهرا تونستید از طریق نت با سونگ ارتباط برقرار کنید؟منظورتونم میشه بگید از همشهری چیه؟!!خوووووووووواهش میکنم به منم بگید بعد دو هفته اومدم انگار خیلی خبرا شدهههههههههههه

سلااااااااااااام سحر جون
چه خبری؟هیچ خبری نشده.
با سونگ؟!!!!!!!!!!! نه بابا
من چند وقت پیش با بچه های طرفداراس کره ای رفته بودم بیرون.تو جمعیتمون فقط 2نفر طرفدار سونگ بودن.از 35 نفر .از این ناراحت بودم.
دلیل رفتنمونم این بود که همشهری تو یکی از شماره هاش از کره ای ها مطلب مزخرفی نوشته بود و یه جورایی توهین کرده بود.ما هم جمع شدیم و با سردبیرشون صحبت کردیم.قرار شد تو سری جدید اصلاح کنن حرفشونو.و حرف ما رو به عنوان طرفدار تو مجله عنوان کنن...همین.

نگار جمعه 12 آبان 1391 ساعت 21:08 http://negar-song.blogfa.com

به به اونی دست درد نکنه.من خیلی دنبال عکسای سونگی با کراوات آبیه بودم.
ممنون.
راستی آپما.بدوبیا.
یادم نره بگم.عیدت مبارک فرزانه جونی.

خواهش اونی جوووووونم
بله حتما الان میام
عید تو هم مبارک اونی جون

نیفو جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:54 http://rhythm-of-korea.mihanblog.com/

سلام عزیزم خوبی؟؟؟ من همون طور که خودت گفته بودی لینکت کردم....امیدوارم موفق باشی...وبلاگتم خییییییییییلی خوبه...فایتینگ چینگوووو

ممنون گلم...
نو دو یا

بهار جمعه 12 آبان 1391 ساعت 18:37 http://rhythm-of-korea.mihanblog.com/

سلام عزیزم...مرسی که بهمون سر زدی...چرا که نه...من لینکت کردم شما هم لطفا با اسم
**ALL ABOUT K-POP**
لینکمون کن...مرسی...

خواهش عزیز ممنون

عزیز شما هم لینک شدین

زهرا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 17:56 http://song19.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟ ممنون منم خوبم گلم.
اتفاقن خیلی باهات موافقم چون منم از همشهری خوشم نمیاد!
اخی... ولقعن کاش میتونستیم همگیه طرفدارا اونجا باشیم...عیفی نداله گلم 2تا که بهتر از هیچ کیه مگه نه؟
تازشم شما که تنها نبودین ماهمیشه باهاتونیم همه ی طرفدارا...
ممنون که اومدی عسیسم...قفونت فعلن بای

بهله منم خوبم زهرا جووون چه عجب قدم رنجه فرمودید.
من قبلا خوشم میومد تمام آرشیوشو داشتم ولی بعدها یه سری مسائل پیش اومد که الان اصلا دیگه بهش نه اعتماد دارم نه قبولش دارم.
آره راست میگی همینشم خدا رو شکر
فداااااااااااااااااات ماهی گلم ...البته
خواهش عزیز

مهسا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 13:00 http://www.justforsong.blogfa.com

من سرورم هم ساکس داره هم وی پی ان.وی پی ان باز میکنه.

باشه عزیز ممنون...

parisa جمعه 12 آبان 1391 ساعت 11:20 http://www.nafasaaaam.blogfa.com

همه ی عمرم را جمع می کنم
و برای دیدن تو
آماده می شوم
عجله کن
فرصت فکر کردن نیست
با همین یک نگاه
باید عاشق شویم …

ممنووووووووووون بابت شعرت...خ خ خ خ قشنگه
فدااااااااات....ممنون که بهم سر میزنی اونی

ONLY JOO WON جمعه 12 آبان 1391 ساعت 11:18

بیا به این یکی وبمWWW.SEOUL580.BLOGFA.COM

آاااااااووووو اونی پس تو اونی هان یاسی هستی!!!
الاااااااااان میام گلمفدااااااااااااات

maryam جمعه 12 آبان 1391 ساعت 10:59 http://only2pme.blogfa.com

سلام دوست عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه اگه تمایل به تبادل لینک داری لطفا خبرم کن

سلام گلم لینک شدی.
ممنون که بهم سر زدی

مهسا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 10:15 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون پدر هان امروز صبح فوت کرد.

ای وای جدا مهسا جون؟!!!!!!!!!

مهسا پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 05:20 http://www.justforsong.blogfa.com

سلام اونی جون یه سوال.تو هم وقتی تو مدیا یوزر وپسوردت را واردمیکنی عکس این ادمای مسخره میاد کنار پیج.از من اینطوریه ولی وقتی log out باشم اینطور نیست

آره مهسا جون برای منم همینطوره اونی.
ولش کن اهمیت نده.

Laleh&Bahareh سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 18:42 http://kissmeu-kiss.blogfa.com/

سلام اجی جون خوفی؟
نمیدونم فهمیدی یا نه وبمون فلفلی شد!
این ادرس جدیدمونه خوشحال میشم تو لینکات عوضش کنی!


مرسی اجی گلم ممنون

سلام گلم...ممنون عزیز

ای جان...امان از دست اینا...باشه عزیز حتما حتما درستش میکنم

mahtab سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 15:56

مرسی

خوااهش...

parisa دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 22:04 http://www.nafasaaaam.blogfa.com

زندگی شاید…
زیر آسمان آبی ترانه ای باشد به گناه آلوده…
ریسمانی باشد که مردی خود را از شاخه ای می اویزد…
افروختن سیگاری باشد،در فاصله ی رخوتناک دو هم آغوشی…
اندوه جان دادن خاطرات با تو بودن باشد….

به پریسا جوووونخوبی گلم؟
شعرت جالب بود عزیز ولی یه جورایی یه حس خاصی به آدم میده نه؟
ممنون گلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد