Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ مطبوعاتی خانواده کیمچی

سلاااااااااااااااااااااااام به همه دوستای گلم...خ خ خ خ دلم براتو تنگیده بود...

بچه ها شرمنده من یه مدتیه سرم خیلی شلوغ شده و زیاد نمیتونم آپ کنم...ولی نگران وبلاگ نباشید سعی میکنم هفته ای 1بار حداقل آپ کنم.

و...یه خبر

15دی براتون یه خبر خیلی خیلی خوب دارم... که باید تا اون موقع صبر کنید.

 هی هی هی هی


روزی از دانشمند ریاضیدان درباره زن و مرد پرسیدند؟

جواب داد:

اگر انسان دارای اخلاق باشد پس مساوی است با عدد 1

اگر دارای زیبایی باشند پس یک صفر جلوی عدد1 میگذاریم(10)

اگر پول هم داشته باشند دوتا صفر جلوی عدد1 میگذاریم(100)

اگر دارای اصل و نسب باشند پس سه تا صفر جلوی عدد1 میگذاریم(1000)

ولی اگر زمانی عدد1 رفت(اخلاق) چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست.

پس آن انسان هیچ ارزشی نخواهد داشت!


نظر شما چیه؟موافقین؟!!

خوب بریم سر آپمون

با کلیپ مطبوعاتی سریال خانواده کیمچی اومدم.البته کامل نیست قسمت های دیگش رو بعدا میذارم.

دانلود کلیپ


نظرات 32 + ارسال نظر
ی قطره از باران یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 11:23 http://baranman60.blogfa.com/

مرا ز جام باده ام جدا مکن

که جام من به من جواب می دهد

به من کلید شهر خواب می دهد...

درون خواب من

تویی و دستهای مهربان

تویی و عهد های استوار

و هر چه هست ، عاشقانه ، پایدار...

برو مرا صدا مکن

ز کوچه خواب های سایه پرورم

دگر مرا صدا مکن...

چو سایه بگذر از سرم

مرا ز سایه های دوستی سوا مکن...

چه حاصلی ز شمعهای دوستی سوا مکن

چه حاصلی ز شمعهای بی فروغ

ز خنده ها

ز بوسه ها...

چه حاصلی ز گفته های سر به سر دروغ؟

تو از روندگان راه عشق نیستی

تو نیستی از دلشکستگان...

بگیر راه خویش و تن رها کن از بلا

چو من ، دل رمیده طالب بلا مکن

تن سلامتت به درد مبتلا مکن...

مرا به قصه های کودکانه در شبان

هول جدا مکن از این قدیم ندیم

از این قدیم ندیم صدا مکن...

دگر ترانه سر ، در این دیر پا مکن!

بخواب نازنین من به خواب ناز

که من تمام شب نخفته ام...

تمام شب به جام و جان

جز این سخن نگفته ام:

وفا مکن ای دل جفا کشیده باز

ولی وفا به یار بی وفا مکن!


[گل]

افراسیاب شنبه 9 دی 1391 ساعت 13:11 http://efrasyab.blogfa.com


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

افراسیاب جمعه 8 دی 1391 ساعت 15:23 http://efrasyab.blogfa.com

آبجیم میگه قربون بچه هاشون برم!
من
بچه های سونگ

هی هی هی...فدای سمیه جون هی هی هی
خیلی ماهن..نه
خیلی با نمکن خداییش

افراسیاب جمعه 8 دی 1391 ساعت 15:19 http://efrasyab.blogfa.com


*می‌دونی"بهشت" کجاست ؟ *

*یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب ! *

*بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری...*

هی هی هی هی...اینو دوکس دخملت گفته؟؟؟هی هی هی
اون شبهه بهشت افراسیاب جان
خخخخخخخخخخخخخ

جانگ یوبی دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 18:18 http://seooool.blogfa.com

سلام عزیزم لینکت کردم منو با عنوان وبم لینک کن

افراسیاب دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 17:57 http://efrasyab.blogfa.com

به کبریت نیازی نـیـست!
سیگار را بر لـبـم می گذارم و به درد هایم فکـر میکنم،
خــودش آتــش می گیرد...!!!

افراااااااااااسیاب؟؟؟؟؟؟
پسر دیگه بدجوری زدی فاز احساسات....

سودی دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 16:10

سلام فرزانه جون وبلاگت خیلی خیلی خوشگله و همینطور اپ های متنوعی هم داری خیلی دوست دارم و همینطور بازم بهت سر میزنم

سلام عزیزم...ممنون نظر لطفته
فدااااااااااات...خوشحال میشم بهم سر بزنی

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 09:15

قررررررربانت مرسی عزیزم
الان اگه من بخوام برم پس باید توی اسفند ماه بزنگم بگم میخوام بیام آره ؟؟؟
اونی از این جوجوهای سونگی هم عکس مکس هر چی داری بذار ... خیلی خوشملن ولی خوب هیچ کدوم خیلی شبیه سونگ نیستن البته خوب الان خیلی فینگیلین نمیشه تخشیص داد

تو یه بار الان زنگ بزن ببین چه خبره شاید تاریخ ثبت نام عوض شده باشه
ولی به نظرم آره همن اسفندماهه
دقیقا الان زیاد معلوم نیست بذار بزرگ شن ...ایشالا که همشون شبیه سونگ شن

masoomeh یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:31 http://www.love0082.loxblog.com

سلام فرزانه جون ببخشید که می گم ولی کامپیوترم هنگ کرد و نظراتمو کلیپ هایی که واسم ریختی پاک شده نمیاره واسم دوباره می ریزی ببخشید

معصومه جون من فقط برات آدرس لینک اون سریالی رو که خواسته بودی رو ریختم.باشه عزیز میام دوباره بهت میدمشون

masoomeh یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 19:47 http://www.love0082.loxblog.com

سلام فرزانه جون اینکه گفتی کدوم صفحه برم و رو گزینه Regular download روبزن کجا کلیک کنم ببخسید فرزانه جون

الان میام بهت میگم...صبر کن

افراسیاب شنبه 2 دی 1391 ساعت 20:08 http://efrasyab.blogfa.com

فریزر جونم از ماه ماه ترم خخخخخخخخ
ایشالا موفق ن + باشی فریزرم خخخخخخخخخخ
ود در آخر ســــــــــــــــــــــــــلام!!!
خخخخخخخخخخخخخخ

ههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخ
ولی تو ایشالا موفق باشی...هی هی هی
بهت گفتم اول سلام کن پسر

افراسیاب شنبه 2 دی 1391 ساعت 20:05 http://efrasyab.blogfa.com

زندگی باور میخواهد

آن هم از جنس امید

که اگر سختی راه،

به تو یک سیلی زد...

یک امید از ته قلب به تو گوید:

که خدا هست هنوز.....

ممنووووووووووووون افرا...خیلی قشنگ بود عزیز

فرناز شنبه 2 دی 1391 ساعت 18:15

ووی ننه ! سه قلو ... اخی فک کن سه تا فسقلی گوگولی که البته پدرش رو در میارندااااااااا
ببین نکنه مدرسه دبستانی های کره ای رو میگی توی خ بوخارست ؟؟؟؟؟؟؟؟... دوست من هم یه سال و نیمه اون جا داره میخونه . ولی اونی من میترسم شروع کنم آخه میگن خیلی سخته ...
آها سوال سوال
مصاحبه های پذیرشش توی اسفند ماهه درسته ؟؟؟. تو هم اسفند ماه تو مصاحبه هاش شرکت کردی ؟
اونی ببخشیننننن از این همه سوالات نگا تو رو خدا بیست سوالی راه انداختما

آره خیلی ماهن من که عاشقشونم
آره عزیز همونجا میرم..البته الان کلاسم تموم شد...من سال اولمو تمو کردم میرم سال دوم.
چرا میترسی اتفاقا از روال دانشگاه تهران خیلی راحت تره
درسته...تو اسفندماهه
بله اون سالی که من شروع کردم پذیرششون حضوری بود...ولی تا سالای قبل تلفنی بود.
اشکال نداره عزیز هر چقدر میخوای سوال بپرس در خدمتم.

فرناز شنبه 2 دی 1391 ساعت 00:29

سلام عزیز
ببین زود تند سریع بگو زبان کره ای رو کجا داری یاد میگیری ؟ ادرس نمیخوام ازت فقط بگو کلاسای سفارت کره ر میگی یا یه آموزشگاه خصوصیه اونی ؟
جیگر خوب همه رو میذاری سر کارا ... ناقلا خبر 15 دی و ... این دیگه چه صیغه ایه ...
اها اینم میخواستم بپرسم ازت ببین این راسته که میگند سونگ سه قلو داره و... من که بعید میدونم حتی زنم داشته باشه ؟
قفونت ... زود بجواب اینا رو وگر نه...
هیچی دوباره میپرسم ازت اونی

سلام عزیزم...من تو یه مدرسه کره ای که زیر نظر سفارت کره هست زبان میخونم.
نه دیگه همون روز میگم....باید بصبرید دیگه...هی هی هی
معلومه که راسته...یعنی راست تر از این نمیشه
خودم حرفاشو ترجمه کردم...همیشه آخر حرفاش از بچه هاش میگه...
سونگ ازدواج کرده و 3قلو هم داره...اینم عکس فسقلی هاش:
http://img4up.com/up2/34066969879380951944.jpg

mortezamkmb جمعه 1 دی 1391 ساعت 23:34 http://mortezamkmb.blogfa.com

وای بخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خسته شدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

جانگ یوبی جمعه 1 دی 1391 ساعت 21:15 http://seooool.blogfa.com

وبت قشنگه من میخوام باهات تبادل لینک کنم اگه موافقی بگو من که لینکت کردم بای بازم میام

ممنوووووون عزیز نظر لطفته
من لینکت کردم عزیز

هانی جمعه 1 دی 1391 ساعت 14:40 http://seoul5800.blogfa.com/

اپ باحال بود به این وب گروهی سر بزن

رهنما پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 20:31 http://just-kstars.mihanblog.com/

سلام چه عحبا آپ کردی ممنووووووووون

راستی فهمیدی بهی جونم تصادف کرده؟ امروز آپ کرده بود گفت تصادف کرده بوده. من فکر کردم به خاطر امتحانات نبوده الان می گفت حالش خوبه

فداااااااااااااااااات باااااااااااااااااااااای

راست میگی رهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای وااااااااااااااااااااااای...خدا رو شکر که حاش خوبه
ممنوووووووووووووون که خبرم کردی عزیز...خیلی خیلی ممنووون

افراسیاب چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 23:27 http://efrasyab.blogfa.com

. دمش گرم . . .

. . . باران را می گویم . . .

. . . به شانه ام زد و گفت . . .

. . . خسته شدی . . .

. . . امروز را تو استراحت کن . . .

. . . من به جایت می بارم . .

دم تو گرم...ک با اینکه وقت نمیکنم بیام برات نظر بذارم..میای و نظر میدی
خیلی ماهی افراسیاب
ایشالا ک موفق باشی داداشم

ی قطره از باران چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 18:51 http://ssss60.blogfa.com

سلاااااااااااااام شب یلدات پیشاپیش مبارکککککککککککک[چشمک] [خنده]


فداااااااااااااااااااااات
عزیزززززززززززززززززی
شب یلدای تو هم پیشااااااااااااپیش مباااااااااااااارک

الهام چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 13:50

سلام فرزانه جون کلیپ کنفرانس زیبا بود و مطلبت هم باهاش موافقم اخلاق خوب همه چیز هست مخصوصا ایل گوک جون که بهترین اخلاق رو داره فداش شم راستی این خبر خوبت چیه میگن اول دی دنیا تموم میشه شاید ۱۵ دی هیچ وقت نرسه پس خواهش میکنم بگو خبرت چیه بگو بگو بگو بگو

سلاااااااااااام الهام جونم...خوبی؟؟؟خوش اومدی
ممنوووووووووون
اون که البته....صد رد صد
نه بابا الهام جون..من ک اینو اصلا قبول ندارم...ببین من همون روز بهت میگم ک خبرم چیه...هیچ اتفاقی هم نمیفته

افراسیاب سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 22:58 http://efrasyab.blogfa.com

وقتی به زوج های عاشق میگن مرغ عشق

لابد به زوج های مشکل دار هم میگن انگری بردز!!!

هی هی هی هی

خیلی باحال بود افراسیاب...نمک

فرامرز سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 19:34 http://azimioliaey.blogfa.com

آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!
بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی
بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی
بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی
فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم . . .
یلداتون پیشاپیش مبارک.

آقا فرامرز ممنووون...بله الان زمان شمردنه...حالا معلوم میشه حسابگرای خوب کیا هستن.
یلدای شما هم مبارک

مرضیه سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 11:51

سلاااااااااام اونی جون بلاخره اومدی گلم خوش اومدی اونی جون نمیشه بگی خبرت چیه اخه ۱۵ دی خیلی دوره لااقل یک کم راهنمایی کن شاید فهمیدیم باشه؟

سلام مرضیه جون...خوبی؟؟
نه عزیز نمیشه دیگه..همون موقع بهتون میگم.
فقط بگم ک مربوط به سونگ میشه..مربوط به خودم نیست.

یه قطره از باران سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 08:10 http://ssss60.blogfa.com

سلااااااااااااام فرزانه جووونم خوبی ؟؟؟ خیلی وقته ازت خبری نیست کجایی تو ... من سمیه هستم خواهر افراسیاب هی هی
فدات بشم بخدا دلم برات خیلی تنگ شده بود دوستت دارم خیلی بووووووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااام سمیه جون...ممنون خوبم
منم خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیز
فدااااااااااات..خیلی ماهیممنون ک اومدی

افراسیاب دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 21:35 http://efrasyab.blogfa.com

15 دی روز تولدته فریزر جون؟؟؟
من کی گفتم طرفدار سونگ ایل کونگی؟؟؟
ارزش 4سال دانشگاهت چی بود؟؟؟
روم چیشده؟
نمیدونم خصوصی بود یا عمومی ههههههههههههههه
و در آخر سلااااااااااااااااااااااام!!!!!!!!!!!!!

نه افراسیاب جون تولدم نیست داداش
افراسیاب این خبر مربوط به طرفدارای سونگ ایل گوکه...شما فک نمیکنم برات این خبر چیز خاصی باشه...هی هی هی
نگفتی؟؟؟؟؟؟؟...خوب حتما نگفتی دیگه....هی هی هی
هیچی احساس کردم 4سال از عمرمو ریختم دور...یاد گذشته نندازم دیگه.
میگن ادمین داره دوباره طراحیش میکنه...نمیدونم کی راه میفته.
من ک تایید کردم داداش هی هی هی
و در آخرررررررررررر سلام هی هی هی

مهتاب دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 20:56

راستی یه چی دیگه هم یادم رفت بگم سونگ اول نمیخواسته با کیم جانگ نان دوست بشه اما خود جانگ نان پا پیش گذاشته
بعد جانگ نان میگفت:سونگ همش صداش میکنهmissو کیم جانگ نان احساس میکنه که ازسونگ دوره وباهاش خودمونی نیست.
اینوثبت کن.هه هه

منم تو اون برنامه یه چیزایی فهمیدم... کاملا معلوم بود خودشو هی میچسبونده به سونگ...

mahtab دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 19:34

اونی فدات شم،یه کلیپی از سونگ وکیم جانگ نان که نگین جونم تو وبش گذاشته بود،با زیرنویس انگلیسی پیدا کردم جاهای مهمشوبرات میگم:
Song Il-Kook ssi, so when will you be preparing yourself for a wedding,
SIK: I don’t have anyone because I don’t want to get married now.
@54:31
Host to Kim Jung-Nan: Are you dating anyone?
Kim Jung-Nan: No, not really.

Host: Song Il-Kook ssi, if your mother against it (the woman you want to marry), will you run away?
Kim Hyung-ja (close friend of mother and played SIK's mother in Album of Life): Song Il-Kook would never do that.
SIK: She (KHJ) knows my family very well.
Kim Hyung-ja: When she calls him, “SON!”
He says, “YES, mother!”
ماله سال 2004بود.بازم حرفیدنا ولی من سرفرصت بقیشو بهت میگم.



مهتاب جون من اون کلیپ و دارم عزیز زحمت نکش...من کاملشو با زیرنویس دارم. همین جوری یه نگاه کردم و متوجه حرفاشون شدم ولی وقت نداشتم با دقت نگاهشون کنم.

پریا دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 19:31

سلام فرزانه جون وب خیلی خیلی قشنگی داری عزیزم امید وارم هر روز پر بار تر بشه خیلی دوست دارم خوشگلم.

ممنووووووووووووووون گلمنظر لطفته عزیز
ایشالا...ایشالا
ممنون ک بهم سر زدی خانومی

mahtab دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 15:03

سلاااااااااااااااااااام اونی جوونمچطوری؟
خوش حال شدم دیدم آپ کردیمخسی
وای خبرت چیه؟؟؟؟؟تا 15دی خیییییلی باید صبرکرد
مربوط به خودته جیگر؟
واااااااااااای.........

سلام مهتاب جان خوبم ممنون.
هی هی هی هی بعد مدت ها بلاخره آپیدم...
نه عزیز به من مربوط نمیشه...هی هی هی...باید بصبری دختر

مهسا دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 07:25 http://www.justforsong.blogfa.com

تبریک میگم

فدات مهسا جونم....ممنووووووووون

مهسا یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 23:05 http://www.justforsong.blogfa.com

مرسی فرزانه جون ولی من تا 15 دی واسه خبر خوب دق میکنم نکنه امتحان زبان کره ای را قبول شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواااااااااااااااااااااهش مهسا جونم
نه اون نیست مهسا جونم...ولی بهت بگم ک قبول شدم اونی
از 100 شدم 90..حالا بهم اجازه میدن تو مصاحبه شرکت کنم هفته بعد....هوراااااااااااااااااا
عزیز باید صبر کنی نمیتونم بگم...هی هی هی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد