Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

خبر

아녕 우리 친구
سلام به همه دوستان

من به همتون یه عذرخواهی بدهکارم
اصلا روی اومدن به وبلاگم رو نداشتم...چون خیلی خیلی شرمندم
خبر بدی دارم که سریال به دستم نرسیده نمیدونم الان کجاس فقط میدونم که گم شده...خودم الان خیلی داغونم...پیگیری کردم ولی هنوز جوابی بهم ندادن...امیدوارم بستم پیدا بشه گرچه بهم گفتن احتمالش خیلی کمه...ولی شما هم دعا کنین
دوست نداشتم همچین اتفاقی بیفته...خیلی خیلی بابت این اتفاق شرمندم...
دوستون دارم خیلی زیاد بازم میگم خیلی خیلی شرمنده
موفق باشید دوستان

عکس جدید 3قلوهای سونگ ایل گوک


سلااااااااااااااااااااااااااام به همه دوستان

امروز با دیدن عکسای ته هان و مین گوک و من سه ضعف کردم الان دیگه حدودا 8 ،9 ماهه هستن خیلی نمکی شدن ...عکسا رو میذارم تا شما هم ببینین و لذت ببرین

فداااااااااااای 3تاشون....گوگولیای سونگ