Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

پست ثابت

송일국내 안에 너 있다

한번 사랑 영원히❤

Once in love, Forever in love

영원히 함께 할거에요❤ 

We are always here for you

سلااااااااااااااام دوستان

وبلاگ من متعلقه به تنها عشقم((سونگ ایل گوک))هست اما این به این معنی نیست که فقط از سونگ آپ کنم. من در مورد هر چیزی که به کره ایها مربوط بشه آپ میکنم ولی عمده مطالبم مربوط به سونگ ایل گوک میشه.قابل توجه افرادی که میگن اگه میگی طرفدار سونگی باید تو وبت فقط از سونگ آپ کنی.


*خوشملا من بخش نظر خصوصی ندارم پس اگه میخواید نظر خصوصی بذارید لطف کنید آخر مطلبتون بنویسید خصوصی مطمئن باشید نمیذارمش.


موفق باشید خیلی دوستون دارم                                                                    

❤❤❤❤❤❤

سلااااااااااام به همه دوستای خودم

دلم برای همتون خیلی خیلی تنگ شده بود

قصد آپ کردن ندارم اومدم بگم ک دلم برای همتون تنگ شده بود...به وبلاگ اکثرتون سر زدم و مطالبتونو دیدم...دست همتون درد نکنه خسته نباشین..همگی سونگ و رو سفید کردین

طرفم فقط برو بچ طرفدار سونگ نیستاااااا...با همه دوستان هستم...از همتون بابت آپ های بی نظیرتون ممنووووووون

ببخشید ک نتونستم برای همه نظر بذارم...اینجا اومدم تا حرفامو به همتون بگم

اگه ایشالا یه سری بهم زدین و یادم کردین بدونین ک خیلی دوستون دارم

برای همتون آرزوی موفقیت دارم...فکر نکنین ک من میرمااااااا..نههههههههه اصلا...شرایطم جوریه ک فعلا نمیتونم تو وبم آپی داشته باشم..ولی ایشالا بعدا ک شرایطم بهتر شد چشششششششششم حتما آپ میکنم

خیلی دوستون داررررررررررم..بوس بوس

نه چینگووووووووووووویا بوگوشیپو...منی منی بوگوشیپایو

سارنگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه