Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ The Thorn birds

سلام بچه ها

نمیدونم این سریال(The Thorn birds) و دیدید یا نه ولی سریال خیلی قشنگی بود من از بازیگر مردش نقش اولش خیلی خوشم می اومد البتتتتتتتته نه به اندازه سونگ جونم.این دو تا پارت لحظه های عاشقانه فیلم امیدوارم خوشتون بیاد.

http://www.mediafire.com/?s571fllia1vofj6


اینم پارت دوم که دویدن سوسانو توش دیدنی واقعا

http://www.mediafire.com/?3sug8as5ub63bq8

نظرات 3 + ارسال نظر
عشق لی مین هوو جمعه 7 مهر 1391 ساعت 13:02 http://www.seool.blogfa.com

نظراتم چی پاک نمی شه که ادرسمو عوض کنم من عاشق نظراتم هستم راستی این سوال تازه اومد البته بهتون برنخوره گفته بود ی تو دادشت باهم به دنیا اومدی دوقلویی

نه هان یاسی پاک نمیشه برای من که پاک نشد.برای تو هم پاک نمیشه.
اونی حالا عوض نکنی یه وقت پاک شه...
حالا برای چی میخوای عوض کنی؟
نه هان یاسی اون از من 5سال کوچیکترهفقط تاریخامون یکیه خدا رو شکر یه قل دیگم نیست من اصلا دوست نداشتم یه قل دیگه هم داشته باشم.

مهتاب جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 16:59

این سریالم که خ خوب بود،من خ دوسش داشتم
ولی از اون دختره که از یونگ جو بچه دارشد،خ بدم میاد،خ زشته
راستی اونی،وب آسانا جون ونگین جون(اون یکی وبشون که ازسونگ آپ نمیکنن،از بازیگرای زن کره آپ میکنن،اسم وبشون تولینک های روزانت،دومیه)سریال سیندروم رو که بهت گفتم واسه ی دان گذاشته،اگه دوست داشتی بروبگیر

منم خ خ خ دوسش داشتم
دقیقا منم اولش تعجب کردم به جای اینکه از هان خوشش بیاد عاشق اون شد
اونی خ جاهای دیگه هم برای دان گذاشتن ولی الان دیگه نمیتونم دان کنم.
آخرای شارژمه هفته بعد تموم میشه.اون وقت سریالش نصفه میمونه.
چون از این سرویسم خوشم نمیاد.میخوام از یه سرویس دهی ای دی اس ال دیگه استفاده کنم.یکم طول میکشه تا وصل کنن.

شقایق جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 14:56 http://princess-tales2.mihanblog.com/

من این فیلمو ندیدم درام هستش؟!

آره درام هست اونی خیلی هم قشنگ بود
اونی جون بابت نظرا بازم ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد