Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

تولد سونگ ایل گوک** 생일을 축하해**

안녕 내 친구

همتون میدونین که امروز تولد تنها عشقم

سونگ ایل گوک

تولدش و بهش تبریک میگم و امیدوارم عمر طولانی و سرشار از موفقیتی رو داشته باشه

سونگی جونم تولدت مبارک



فدای خنده هااااااااااااات...
هدیه تولد من به سونگی جونم یه سنگ شانس که اسمشو روش حک کردم. امیدوارم یه روز ببینمش و بهش بدمش...

بچه ها متاسفانه من امروز سرم خ شلوغ بود و نتونستم خودم کیک درست کنم.
در نتیجه سفارش دادم... بخورید و نوش جان کنید
.


먹는다
좋은 시간을 보내

http://img4up.com/up2/25045131734182750173.jpg
نگران نباشید به همه میرسه
http://img4up.com/up2/24907957724738028905.jpghttp://img4up.com/up2/75270884385611383858.jpg
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشه و به اوج موفقیت برسه چون که واقعا لیاقتشو دارهو همیشه سایش بالاسر خانوادش باشه
به سلامتی سونگ امشب هرچی میخورید ...건배(کنبه)

نظرات 37 + ارسال نظر
mahtab شنبه 15 مهر 1391 ساعت 00:18

ایل گوک از هی جین سوالی نداشت.یه مرده که اونم با این 2تابودبه اون دکتره گفت از این 2تا یه سوالی بکن.که همون استاده(دکتره) اینارو میگه.

من اون جوری به نظرم اومد.به خاطر همین میگفتم کلیپ و بده تا متن و درست و حسابی بفهمم.نه از روی حدس.

مهتاب جمعه 14 مهر 1391 ساعت 22:12

وای فرزانه چی میگن؟؟؟؟؟؟؟وای خدای من!!!!
اونی من این جمله هارو ازیه کلیپ پیدا کردم.یه دکتره ایناروگفت.
تاحدودی درسته چون خودمم همین جوری ترجمه کردم حالا به نیلوفرم دادم.

اونی من اصلا به ترجمه هام اعتماد ندارما...
حتما حتما به من خبرشو بده که نیلوفر چی گفت باشه؟
راستی میشه پاکش کنم؟به نظرم اینجوری سوءتفاهم ایجاد میکنه.
اونی بی زحمت کلیپ و آپلود میکنی به منم بدی؟ یا آدرسشو بده خودم دان میکنم.

یلدا جمعه 14 مهر 1391 ساعت 17:24

سلام گلم.
یه سوال داشتم:من وقتی بخوام یه کلیپ رو دان کنم خب چطوری ازدانلودمنیجراستفاده کنم؟یعنی مثلا وقتی یه کلیپ رو از مدیا فایرمیگیرم وقتی رویه اون مستطیل سبزه که نوشته دان بزنم،ازهمون دان منیجرکارمیکنه؟یا بایدکارخاصی بکنم؟

وقتی دانلود منیجر و نصب کنی هر وقت بخوای دانلود کنی بعد از زدن رو قسمت دانلود ، یه پنجره باز میشه که مربوط به همین برنامه هست که توش دانلود منیجر درخواست دانلود اون کلیپ و میده و تو هم فقط باید استارت دانلود رو بزنی تا خودش دانلود کنه.
ولی بعضی موقع ها بدون زدن هیچ کلیدی باز بهت درخواست میده.مثلا هر وبی رو باز کنی که توش آهنگی رو برای پخش گذاشته باشن بهت درخواست دانلودشو میده ...اگه نخواستی ردش میکنی.

مهتاب جمعه 14 مهر 1391 ساعت 11:53

خب مگه خودت نمیتونی ترجمه کنی؟

اونی ترجمش کردم خیلی افتضاح شد.امیدوارم دوستم زودتر بیاد.چون خودم هیچی نفهمیدم
اگه اینجوری متوجه میشی باشه مینویسم.ولی اونی من اون قدر مهارت ندارم ترجمه کنم.با دیکشنری و گوگل و چند تا سایت دیگه این شدا...
ایل گوک از هی جین چه سوالی داری؟
شنیده شده به زودی ازدواج میکنی؟
تعجب یا شوک:راجع به ازدواج کردن سونگ ایل گوک و هان هیه جین و الان با هم زندگی میکنن!
و در شوک:شایعه هم اتاقی سونگ و هان بیان نگاه استاد کیم هیانگ.واقعا راست هست؟
جومونگ و همسر جومونگ واقعا با هم شرکت میکنن،در این سریال بازی میکنن
من که هیچی ازش نفهمیدم اونی...

مهتاب جمعه 14 مهر 1391 ساعت 00:46

لطفا این جمله ها رو همین جا ترجمه کنیدبی زحمت
پشت سرهم میگم چون بهم مربوطن.
일국.혜진에게 묻고 싶은 것?
곧 결혼한다 는
얘기가있던데
충격:송일국.한혜진 결혼발표
두 분이
같이 산다는 얘기가
또 충격:송일국.한혜진 동거설!
김헝태 교수의 폭탄발언 과연그진상은?
주몽하고،주몽부인하고 같이나온다죠?
사실은 드라마 동반출연 이야기

اونی جون به محض ترجمه میذارم تو همین قسمت باشه...همین جا...
امیدوارم دوستم پیداش بشه...خ وقته ازش خبر ندارم

مهسا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 17:11 http://www.justforsong.blogfa.com

مگه تو ان سریال هم بود یه عکس ازش بزار ببینم باشه اونی

مهسا جوون اینا عکساش توی این سریالس
http://img4up.com/up2/45040636991977705669.jpg
http://img4up.com/up2/49648705320493252836.jpg

زهرا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 14:00

سلام عزیزم ... تا حالا فیلمی با این فرمت ندیدم ..... باید حتما نرم افزارش رو داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیز منظورت کدوم فیلم یا کلیپه؟
آپ کلیپ سونگ و میگی؟اونی اگه kmp پلیر داشته باشی یا Gom میتونی ببینیش.

فرناز پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 12:22 http://farnaz1998.blogfa.com

vaaaaaaaayyyyyy golam man cheghadr khengam?
yadam nabood............
bebakhshid..
hamin hala link kardam........
be khatere taakhir bebakhshid...........!
maazerat mikham....!
bashe age song kare jadidi kard mano khabar kon.......!
rasti twitt nemikone?
jang geun suk roozi 20000 bar twitt mikone,,,,!
bacham faale......!
che khoob mishod sung ham mikard.......
man akharin khabare shok amizi ke azash shenidam aroosish ba hamoon vakile tooye hotel shritoon boode.........!

اونی چرا انقدر عذرخواهی میکنی؟!!چیزی نشده که
اشکال نداره...مهم نبود که.
حتما اونی خبری شد میخبرمت.
اونی منظورت اینه که تو twitter فعاله؟
نه یعنی در واقع نمیدونم...فکر نمیکنم.
خبر خیلی شوک آمیزی بود. تو چرا حالا شوک شدی؟!!!
پس خبر نداری که الان 3قلوهای 6ماهه داره؟!!
فک کنم بازم شوک بشی

فرناز چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 21:03 http://myjgs.blogfa.com

راستی اونی قشنگم آدرس وب کره ایمو لینک کن..!!!
ریاضیه رو نه..!

حتمااااااااااااااااا اونی جونم...چرا که نه...
ریاضیه رو دوست دارم جفتشو میذارم

فرناز چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 21:02 http://myjgs.blogfa.com

عزیزم چرا منو خبر نکرده بودی؟؟؟؟؟؟؟؟
گریه کنم؟
اوپا جونم فرزانه رو ببخش که منو خبر نکرد..!!!!!!! اشتباه کرده....!
به جاش قبلا قبل تولدت مبارک.............
1000 ساله بشی....
(یه فیلم جدید هم بازی کن دیگه..!!!!!) همش باید کلیپ های قدیمیتو ببینیم ما؟!
دلت بسوزه برامون....!
به هر حال!!
سونگ گیل اوپا.... سنگ ایل چوکاهامنیدا....!!!!!

اونی جونم بیانه...چومل بیانه
من وقت نداشتم کسی رو بخبرم...شرمنده
فدااااااااااااااااات خومشله
یه خبرایی هسا از این که میخواد یه کار مدرن و شروع کنه.اگه خبر کاملش اومد میخبرمت.
ممنون که اومدی گلم
بووووووووووووووووووووووس

یلدا سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 22:10

ای وای اونی جوووووونم،چرا اسمم اون جوری شده؟اون نظرآخریه ماله منهآهان آخه داشتم با عجله شکلک هارومیذاشتم بعداین لب تابه مهتابه اصلا دقت نکردم اسم خودموعلامت بزنم،اینم****مثه اینکه بوده من دقت نکردم.آخه ایناچیه،ازدست این دختر

اشکال نداله اونی جووووون
پیش میاد دیگه
فدات ممنون گلم

********** سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 18:06




یلدا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 23:35

اوکی،ولی به مهتاب میسپرم حتما بیاد واگه دوست داشتی بحرفه.خوبه؟

Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

یلدا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 23:28

آره بابا خوابای خوش که داره میبینه از قیافش معلومه
بعضی موقع ها یه خوابایی ازسونگ میبینه،کف میکنی هاجدی میگم
من اصلا نمیتونم انقدر زود بخوابم هرچقدرم خسته باشم ولی مهتاب نه...
خب من جدیدا خیییییلی میحرفم،آخه حرف دارم دیگهولی دیگه زیاد نمیتونم بیام چون کلی کار دارم

من ساعت نمیشناسم...سرمو بذارم رو بالش رفتم
نه عزیز این چه حرفیه...خوشحال میشم وقتی میام میبینم برام یه چی نوشتی.
درکت میکنم...اشکال نداره هر وقت وقت کردی بیا

یلدا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 23:15

رفتم وبش نبود،فک کنم برداشته یاشاید من نمیبینم
مهتابم خوابه وگرنه بهش میگفتم بره ببینه.من پیدا نکردم
من مهمونشم ساعت12میخوابم خودش ساعت10
نه خدایی خیییییییلی خسته بود داشت هزیون میگفت خودش رفت خوابید

آره اونی حذفش کرده بوداحتمالا وقتی فهمیده شایعس پاکش کرده...اشکال نداره آخه هان یاسی به اندازه ما طرفدار سونگی نیست ...به خاطر همین زیرو بم سونگ دستش نیست.
هی هی هی راست میگی...خواب های خوش ببینه
خوابای سونگی ببینه

الهام دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 23:08

تولد سونگی جونم مبارک امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشه دوست دارم سونگ ایل گوک گل من تولدت مبارک فرزانه جون دستت درد نکنه خیلی عالی بود راجع به اون مزاحم ها هم اصلا ناراحت نشو چون حسودیشون میشه چشم ندارن ببینن سونگی چه قدر طرفدار داره حالا همه باهم تولد تولد تولد عشق نازمون مبارک

سلاااااااااااااااااااااااام الهام جونم خ خ خ خ خ ممنون که اومدی گلم
خواهش اونی جووووووووووونمکاری نکردم که
نه اونی راست میگفتن ... من خداییش نترکوندم...آخه قرار بود تولد سونگ بترکونم....شرمنده سونگمفداااااااااااش از شرمندگیش درمیام.
معلومه پس چی...سونگ یه عالمه طرفدار داره

تولد تولد تولدش مبارک

یلدا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 23:00

جاااااااان؟دختر که نداره
عکسی چیزی ازش هست؟
میتونم ببینم؟

برو وبش تو وبش گذاشته...من بهش گفتم شایعس.

فاطمه دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 22:47

سلام اونی جون
تفلد سونگی مبارک باشه انشاءالله 100000000000000زنده باشه وخوب و خوشحال در کنار خانواده ش زندگی کنه و ارزو میکنم یه روز در روز تولدش کنارش باشیم و تولدشو بهش تبریک بگیم
اونی جون تولد خیلی خوبی بود و خیلی خوش گذشت و ممنون

سلام فاطمه جوووووووووون
ایشالا... ایشالا...
فداااااااااااااااااات اونی جونم
ممنون گلم که اومدی گلم
خواهش

یلدا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 22:40

آره یه جورایی واسه ی سونگم بود
فقط خودمومهتاب بودیم

عشق لی مین هوو دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 20:13 http://www.seool.blogfa.com

فرزانه جونم
شنیدی که سونگ دختر هم داره بیا تو وبم

نه اونی اینو از کجا شنیدی؟ شایعس اونی اون فقط یه 3قلو داره که الانم 6ماهشونه
همین عکسی که گذاشتی مال اون 3تاس اون دختره اصلا دخترش نیست اونی
اسم پسراشم ده هان مین گوک من سه هستش.
خودشم همه جا در مورد این پسراش صحبت کرده.
عکس 5ماهگیشونم تو انتهای وبم هست بیا ببین
هر کدوم یه لباس رنگی پوشیدن

رهنما دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 19:38 http://just-kstars.mihanblog.com/


تفلدش مبارک

اینم کیک

= | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | =| =| =| =| =| =| = | =

-----------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

فداااااااااااات باااااااااااااااااای

رهنما دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 19:37 http://just-kstars.mihanblog.com/

_____________(¯`(?)´¯)
_____________$(_.^._)$$$$
______________$$$$(¯`v´¯)
_________________(¯`(?)´¯)
_________________$(_.^._)
___$$$$$$$$______$$$$$$$$§
_$$$$$$$$$$$$__$$$$§§(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
______$$$$(¯`v´¯)
_________(¯`(?)´¯)
_________$(_.^._) =)
____$____________________$
___$$$____________$_____$$$
____$____________$$$_____$
__________________$

رهنما دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 19:35 http://just-kstars.mihanblog.com/

* . *' تولدت سونگ *
.پر.'" . ; ستاره ' '
.' ' * ' .' .* '. ' .*
' .' * .باد.'. *.'* ,
* . *' تولدت سونگ *
.پر.'" . ; ستاره ' '
.' ' * ' .' .* '. ' .*
' .' * .باد.'. *.'* ,
* . *' تولدت سونگ *
.پر.'" . ; ستاره ' '
.' ' * ' .' .* '. ' .*
' .' * .باد.'. *.'* ,
* . *' تولدت سونگ *
.پر.'" . ; ستاره ' '
.' ' * ' .' .* '. ' .*
' .' * .باد.'. *.'* ,
* . *' تولدت سونگ *
.پر.'" . ; ستاره ' '
.' ' * ' .' .* '. ' .*
' .' * .باد.'. *.'* ,

رهنما دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 19:33 http://just-kstars.mihanblog.com/

________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$
_______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$
_______$______________$$$$$$$_______$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$____________________$$$$$$$$$$
______$_______________________$$$$$$$
______$_________________________$$___$
______$______________________________$
__$$$$$$____________________________$$$$$$
_______$_____$$$_____________$$$______$
____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$
_______$____________$$$_____________$
________$$_________________________$
______$$__$_______________________$_$ $
_____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
__________$______$____$$$$$$$$$
__________$_______$__$$$$$$$$$$$
__________$________$_$$?$$$?$$$
________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $
______$$_______$$___$__$»?«$$________$
______$_________$$$$$__$$$$$__________$
______$_________$_____$$$$$$__________$
_______$________$____$$$__$$$________$$

رهنما دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 19:31 http://just-kstars.mihanblog.com/

سلوووووووووووووووووووووم

اوا چرا نخبروندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟






بزن بریم نفلده

فداااااااااااااااااااااااااات رهی جووووونم
خ خ خ خ خ بیانه اونی من هیچ کسو وقت نکردم خبر کنم
خ خ خ خ بیانه اونی

فدات ...ممنون که اومدی اونی گلم.

یلدا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 19:25

اونی سلام
دیدم مهتاب اومده بهت سرزده خیییلی خوش حال شدم،آخه رفته بودیم بیرون بعد وقت نکردم دیگه بیام نت.اون موقعی هم که مهتاب بهت نظرداده بودمن خوابیده بودمازشم یادم رفت بپرسم،ولی وقتی الان دیدم اومده خیییییییییییلی خوش حال شدم،الان رفته نصفه لباسایی که رفته بود پهن کنه تا خشک بشن،رو که ریخته توحیاط طبقه پایینی بیارهخودش نیست اومدبالا یه بوسش میکنمجات خالی رفته بودیم بیرون،انقدر چیزمیز خوردیم که دیگه تا 5روزی سیریمخدایی تنهایی خیلی حال میده،این مهتابم که خیلی باحاله،یه چی میگه تاچندساعت فقط بایدبخندی،توخیابون خیلی جلویه خودموگرفتم زیادنخندیدمعجب جیگریه این بشردلم نمیخواد از پیشش برمولی خونمون نزدیکه زود زود میام پیششحالا بگذریمولی به خدا اینکه مهتاب اومد، نتیجه روزها وشب ها حرف زدنای من باهاش بود،وقتی لج میکنه دیگه تمامه.نمیخوام منت بذارم نه اصلا.ولی خداییش لجبازه.اوه اومد بالا،برم یه بوسش بکنمنظرمم ثبت کن موردی نداره.مهتابم خوندش مشکلی نیست

سلااام اونی آره اونی بلاخره اومدفداش
پس حسابی بهتون خوش گذشته...واسه سونگ جشن گرفته بودین؟
3نفری حال کردینا
ممنون اونی فدااااات خ ماهی

مهتاب دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 17:10

جدی؟خب کمش میکنم،خیلی

گومائو اونییییییییییییی
فداااااااااااااااااااااااات

مهتاب دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 16:47

کین؟چی میگن؟
وللش،خوش باش
راستی درباره اون نظره شوخی کردم،خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دلم برات تنگیده بودا

هیچی ولشون کن...
دقیقا ...منم همین کارو میکنم:)
اونی این خیلی که نوشتی خ طولانیه...نمیذاره شکلک بذارم^_^اشکال نداره
ولی من بیشتر اونی:*
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااات :) :*
قربوووووووووووووووونت
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس:*ً

عشق لی مین هوو دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 16:15 http://www.seool.blogfa.com

یه سوال
چه جوری دان کنم

چیو چه جوری دان کنی؟؟
اون آدرسایی که بهت دادم؟

مهتاب دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 16:03

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چطوری؟؟؟خیییلی وقت بود نیومده بودم وبت،یلدا گفت تولدگرفتی دیگه اومدم ببینم چجوریه
خوب بود،دستت دردنکنه
خوش میگذره؟چه خبر؟چیکارا میکنی؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوووووووووووووووبمممنون
اهم تولد گرفتم ... خ خوشحالم امروز تولد عشقمه
ولی تا حالا چند نفر حال گیری کردن نذاشتم نظراشونو...نمیدونم دیگه باید چیکار کنم.اگه میتونستم برای وبم موزیک بذارم عالی میشد ولی حیف که نمیشه...خیلی سعی کردم ولی نمیشه
خبری ندارم...منتظرم تا 14ام اکتبر بیاد از فن میتینگ سونگ باخبر شم

فرناز دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 15:53 http://thebestkoreanartist2.blogfa.com

همه با هم happy birthday song
ایشالا10000000000000 ساله بشه
بهترین هارو براش ارزو میکنم
مر30 اونی جونم

happy birthday song
ایشالا... ایشالا...
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااات اونی جونم
خواهش

عشق لی مین هوو دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 15:20 http://www.seool.blogfa.com

تفلدش مبارک

تفلدش مباااااااااااااااااااااااااااااارک؟
ممنون جیگر

یلدا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 14:10

تولدش مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزدلم
اونی خیییلی خوب وعالی وقشنگ بودیه دنیا مممممممنونم


فدااااااااااااااااااااااااااات اونی جونم

مرضیه دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 13:59

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک در تاریخ تولد تو دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است عاشقانه دوستت دارم و از ته قلب امیدوارم در تمام زندگی شاد باشی تقدی مبه تنها عشق زندگیم بهترین خوشتیپ ترین خوشکل ترین بازیگر جهان سونگ ایل گوک تولدت مبارک عشق من

مهسا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 08:59 http://www.justforsong.blogfa.com

آپـــــــــــــــــــــــم

مهسا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 08:00 http://www.justforsong.blogfa.com

تولدش مبارک خیلی ممنون فرزانه جون
منم براش بهترین ها را آرزو میکنم.

تولدددددددددددددددددش مبارک
فدااااااااات اونی جونم
ممنون که اومدی گلم

sadegh دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 00:18 http://yelaq.blogsky.com

خیلــــــــــــــــــــــی
خـــــــــــــــــــــــلی
باحال
بای... .

고맙습니다 오빠

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد