Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

سری دوم عکس های سونگ ایل گوک

سلام امروز با عکسای سونگی اومدم امیدوارم خوشتون بیاد



کاملش در ادامه مطلب..

لطفا در مورد هرکدوم که خوشتون اومده نظر بدید




بچه ها دلم میخواد این دختر رو خفش کنم شما هم با من موافقید؟

پاشو خودت و جم کن...

البته میدونم چه حسی دارهالان حسودیم گل کرده

اینجا خیلی جیگر شده...نه؟منظورم بالاییه




ای جانم باز این دوربین فیلمبرداری گرفت دستش.قابل توجه مهسا جون دیدی گفتم باور کن این اگه بازیگر نمیشد حتما عکاس یا فیلمبردار میشد



این خانومم خواهر بزرگشه


نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 30 دی 1391 ساعت 18:13

عزیزم عکس های جالبی بود کاش می شد عکس هایی خانوداگیه سونگ وبا بیوگرافیشم میذاشتی مثل همسشه عکسات ناب وناز بود راستی یه سوال ازت داشتم شماهم مثل من عاشق واقعی سونگی هستید یا فقط تورویاهاتون باهاشید ودلتون توی دنیای خودمونی پیش یکی دیگه گیره بی تعارف بگو دوست دارم بدونم البته عزیزم نمی خوام توزندگی شخصیت دخالت کنم بازم کوماپسو چاگیا

سلام گلم
ممنون بابت اومدنت و نظر دادنتعزیز بیا به صفحه اصلی وبم اونجا مطالب جدیدتری ازش گذاشتم
من 8ساله عاشق واقعی سونگ هستم...و اونو همیشه تو قلب خودم دارم...براش همیشه آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم . امیدوارم زندگی رو که واقعا لیاقتشو داره نصیبش بشه.
راستش من نامزد دارم...ولی خب بلاخره آدم باید زندگیشو داشته باشه دیگه درسته؟؟منم دارم زندگیمو میکنم در کنار طرفداری از سونگ...امیدوارم تونسته باشم منظورمو بهت برسونم
بازم ممنون بابت نظراتت

مرمر سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 15:20 http://hollykorean.blogfa.com

عکسا خیلی خیلی قشنگ بودن ممممممرسی گلم

خواهش گلم ممنون

مهسا یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 07:14 http://www.justforsong.blogfa.com

مرسی فرزانه جون عکسای سونگ جونی هم که مثل همیشه عالی و 20 بود.بازم میگم ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد