Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

کلیپ مطبوعاتی A man called god

به درخواست یه دوست امروز 2 تا کلیپ مطبوعاتی از سریال A man called god گذاشتم نگاه کنید و لذت ببرید.

کلیپ اول

دانلود       11.8MB


کلیپ دوم

دانلود     20.7MB


نظرات 13 + ارسال نظر
متین دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 17:22

فرزانه خانوم
من تازه با وبت آشنا شدم اما متوجه شدم که خیلی وقته آپ نمیکنی من داخل وبتون چیزایی از سونگ عزیز دیدم که تا حالا ندیده بودم عالی بود لطفا بازم از سونگ مطلب بذارید

چشم عزیز حتما...یه مدتی سرم شلوغ بود اصلا وقتی برای آپ کردن نداشتم...ازت میخوام بیای به صفحه اصلی وبم و اونجا نظر بدی...خوشحال میشم.
http://farisun2.blogsky.com/

mmm پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 20:02

مرسی جیگر کلیپ هاش مربوط به جشن تولد سونگ توی سال 2010 که طرفدار هاش براش گرفتن که توش پیش بند تنشه و اشپزی میکنه توی وبلاگ شخصی به اسم رهنما دیدم ولی لینکش خراب شده بود خیلی دوست دارم ببینم چه طوری اشپزی میکنه سعیتو بکن پیداش کنی

باشه امشب میگردم پیدا کردم میذارمش.

mmm پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 18:24

سلام اونی من امروز داشتم توی وبلاگ ها میچرخیدم دو تا کلیپ با حال از سونگی بود که لینکشون خراب شده بود به اون نگفتم درستش کن چون فقط وبلاگ تو رو دوست دارم و دوست دارم تو وبلاگ تو نظر بدم یکی از اون کلیپ ها کلیپ جشن تولد سونگ در سال 2010 که اشپزی میکنه یکیش هم دوباره جشن تولد سونگه توی پشت صحنه سریال امپراطور بادها اگر تونستی بزار چون خیلی باحاله

نظر لطفته گلم ولی من که همه خواسته هات وانجام ندادم عزیزببخشید سعی میکنم چیزایی که قبلا گفته بودی رو زودتر به انجام برسونم
اونی جون اون کلیپی که مال جشن تولدش تو امپراطور بادهاس و دارم ولی میشه از اون یکی بیشتر توضیح بدی؟سرچش کنم.دقیقا نمی دونی کجاس؟

bahar پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 14:30 http://bahar-dj.blogfa.com

سلام اونی کومااو ، من خوبم
وای میدرکمت بعضی استادا خیلی اذیت میکنن
موفق باشی عزیزم سارانگ هه

ممنون گلم به خاطر دلداریت ولی اصلا برطرف نمیشه خیلی خیلی میترسم

مهسا پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 08:34 http://www.justforsong.blogfa.com

آپـــــــــــــــــــــم.

اومدم عزیزم

NEGIN چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 17:43 http://negin-song.blogfa.com

اپمممممم عزیزم

سلام عزیزم اومدم

ناهید چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 15:11 http://www.kbs2.blogfa.com

ووووووووووووووای اونی بازم آجوشی جومونگـــــ بوس بوس.
دوسش دارم خیلی قد تریلی.
اونی آپــــــــــــــــــــم بیا خیلی مهمه نظر یادت نرهههههههههه

سلام اونی جون من قد 100000000تا تریلی دوسش دارمالان اومدم.

ღ♥ღرهنماღ♥ღ سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 19:23 http://bahar-dj.blogfa.com

´´´´´´´´´¶¶
´´سلام´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´خوبی؟´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´آپم´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶
´´نمیای؟´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´منتظرما´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´بدو´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
نظر یادت نره´´´¶¶

بابت پستهای خوبتم ممنون عزیزم
فرزانه جون آپم

سلام خانومی.جیگرتو خیلی باحال میای وبم الان میام

NEGIN سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 15:10 http://negin-song.blogfa.com

اپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم[قلب][گل]

الان میام عزیز.

mmm سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 14:39

مرسی دوست عزیز دو تاش رو دانلود کردم دومیش نشون نمیده اگر میتونی با یک فرمت دیگه بزار بازم خیلی ممنونم جیگر

باشه عزیز.حتما

bahar سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 14:09 http://bahar-dj.blogfa.com

مرسی فرزانه جونم

این کلیپ که از عروسی سونگ میحرفن فکر کنم عکس اون خانومو نشون میده چون مثله اینکه تو همون هتل که عروسی سونگه عروسی این خانوم هم هست که مدله ..

آره اینم میتونه باشه.تا یه ساله دیگه که کره ایم خوب شد.همه رو واستون میترجمم.

NEGIN سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 13:55 http://negin-song.blogfa.com

mer30 uni farzaneh jo0nam

سلام عزیز خواهش.

مهسا سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 06:16 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون کلیپ ها خیلی عالی بود

سلام خانوم سحرخیز ممنونم گلم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد