Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

Something for U

سلام به وبلاگ من خوش آمدید.تو این وبلاگ مطالبی اعم از تصاویر- کلیپ - آهنگ و...کره ای می بینید.پس لذت ببرید.

هویجوری

سلام اووووووووووه دوباره بعد قرنی اومدم ولی چیزی آپ نکردم  ببخشید...

آخه تو این روزا اصلا وقت نت اومدنم ندارم چه برسه به آپ کردن

سرم خیلی شلوغه ولی قول میدم تابستون بترکونم

امروز یکی از دوستام منو بدجوری یاد دوران دبیرستانم انداختطوری که برای یه لحظه برگشتم به اون دورانواییی چه دورانی بود هم لحظات مزخرف و هم به یاد موندنی...

ولی با چه سختی اون 4 سال و گذروندم خدایا هیچ وقت دلم نمیخواد دوباره برگردم به اون دوران گرچه  دوران دانشگاهمم همچین بهتر از اون موقع نبوده و نیست.اون موقع همچین میگفتن دانشگاه دانشگاه که ما خودمونو کشتیم بریم حالا که اومدیم میبینیم خبری نیستتازه بدتر هم هست چون درسا رو باید خودت بخونی.

میدونین چرا؟

چون میگن دانش آموز یعنی کسی که باید بهش دانش آموزش داده بشه ولی دانشجو یعنی کسی که باید بره دنبال دانش.

استادای از خداخواسته هم که...

من تو دبیرستانی درس خوندم که همه ی کارکنانش به غیر از معلم شیمی و بینش همه پیر دختر بودن و با کامل کردن دین به قول مینا جون از طریق ازدواج تا حدودی مخالف بودن البته من فکر میکنم که مخالف نبودن در واقع کسی اونا رو نمیگرفت

یادش به خیر مدیر دبیرستانمون هیچ وقت اعصاب نداشت.هروقت تو راهروها میدوییدیم پشت بلنگو میگفت چیه ثم هاتونو تازه عوض کردینیا فصل توت که میشد همه آویزون درختای توت میشدیم و میرفتیم بالا یکم توت بخوریم میگفت...ولش کن این دیگه بدآموزی میشه.

یادش به خیر بادکنک و پر آب میکردیم بعد تو حیاط پینت بال بازی میکردیم.بعدش موش آبکشیده میرفتیم دفتر تعهد میدادیم دیگه تکرار نشه بعد دوباره هفته بعد...

ما تو راهروی اصلی یه دیوار داشتیم که توش یه آکواریوم در آورده بودن خیلی بزرگ بود مدیرمونم هر چی پول ازمون میگرفت به نظرم هی ماهی میخرید میریخت اون تو اونم چه ماهی هایی همش کله تو کله بودن و دائما در حال عشق بازی...توش 2 تا قورباغه هم داشت که یه دفه بعد از درس زیست که معلممون تو آزمایشگاه برامون قورباغه تشریح کرد منم با چند تا از دوستام برای اینکه درس و بهتر بفهمیم رفتیم یکی از اون قورباغه هارو بگیریم تشریح کنیم که از شانس بده من از دستم در رفت و بعدشم نفهمیدیم کجا رفت.مدیرمون یه هفته تو کف این بود که اون چجوری در رفتههیچوقت فکرشو نمیکرد که کسی جرات داشته باشه بهش دست بزنه که بخواد بگیرتش برای همین کسی رو باز خواست نکرد خدا رو شکر.ولی چقدر ترسیده بودیم

وای جیم شدنمون تو مراسم هایی که برای مناسبتا میذاشتن که همش مجبور بودیم زیر آفتاب بشینیم یکی بیاد نصیحت و داستانای مزخرف و چرت و پرت بگه بره.من که تا ساندیس و کیکمو میگرفتم جیم میشدم میرفتم تو سایت.

تمام خوشی های ما رقصیدنای یواشکی تو زنگ تفریحا و فوتبال و وسطی و زو تو زنگاییی که معلم نداشتیم و سر خوردن از نرده راه پله ها و نمایش هایی که براش جایزه میذاشتن و ادای معلما رو درآوردن و ...خیلی چیزای دیگه بود.البته اونام نامردی نکردن پیش دانشگاهی کلاسمونو انداختن بیخ دفتر مدیریت.هیچکاری نمیتونستیم بکنیم .خیلی نامردی کردن.

ولی یادم میاد موقع امتحانات قلمچی که میشد همچین میشدیم گلای مدرسه و بهترینای مدرسه و ...تا براشون رتبه بیاریم.

دبیرستان ما تو یه مجتمعی بود که توش پر از مدرسه بود از اثتثنایی گرفته تا ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان.که 2تا دبیرستان دخترونه و 2 تا هم پسرونه داشت.

ما4تا موقع امتحانات دائما با هم رقابت میکردیم.اون دخترونه که هیچی ما اصلا اونا رو به حساب  نمیآوردیم ولی به خاطر اون 2تای دیگه ما موقع امتحانات خودمونو میکشتیم تا رتبه بالاتری بگیریم.و همیشه هم اون از ما بهتر میشدن.

دقت کردین خداییش هوش پسرا تو درس و کار از دخترا بیشتر نیس؟

ولی اینو زیاد جدی نگیرین

بیشترین زمان درس خوندن من به همون زمان تخصص داشت.

راستش هیچ معلمی به غیر از معلم بینشمون که مسلط به 3زبان عربی انگلیسی و ژاپنی بود که من خیلی دوسش داشتم 4 سالم درس بینش و عربیم با اون بود. نمیتونست ما رو درک کنه.همش میگفتن در شان یه دختر نیست که این کارا رو انجام بده.لطفا خانومانه رفتار کنین.شما الان فقط باید درس بخونین.

وا...پس کی این کارا رو میکردیم مال همون موقع بود دیگه تازه درسم همیشه هست هیچ وقت خدا هم ما رو ول نمیکنهنمیشه که همش درس خوند آدم به تفریحم احتیاج داره

خلاصه دوران دبیرستان منم اینجوری تموم شدولی تموم شد

امیدوارم شما هم این دوران رو با خوشی و با موفقیت کامل به پایان برسونین و هر وقت ازش یاد کنین خاطرات خوبش و موفقیت هاتون به ذهنتون بیاد

خوشملا واسه منم دعا کنینخیلی میدوستمتونفعلا...نرفتما هستم




نظرات 24 + ارسال نظر
برنا شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 19:56 http://bornaaa.blogfa.com

سریال سونگ ایل گوک که ازش گذاشتی قشنگه؟؟ارزش خریدن داره؟؟منتظر جوابتم تو وبم

الانه اومدم اونی جونم.

4فرشته سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 17:28 http://ekhc.blogfa.com

سلام.با کد اهنگ و دانلود اهنگ خارجی و ایرانی اپم.بدو بیا

NEGIN دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 23:34 http://negin-song.blogfa.com

آپـــــــــــــــــــــــــــیم [قلب][بوسه][گل]

میترا شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 19:01 http://www.korea-mini.blogfa.com

آپم اونی[بوسه][بوسه][قلب][قلب]

ღ♥ღرهنماღ♥ღ جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 15:08 http://bahar-dj.blogfa.com




¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***___________ _________***
_***_____________________***
__***_____ آپم من _______***
___***_________________***
____***________ ______ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***

mmm پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 13:52

سلام اونی جون خوبی اول از همه میخواستم بگم یک وقت فکر نکنی دیگه نمیام وبلاگت میام عزیزم ولی نظر نمیدم دوم یک درخواست هم دارم میشه کلیپ سونگی توی کی بی اس سال 2006 که کت وشلوار و بلوز مشکی تنشه و موهاش هم بلنده یک تیکش بهش جایزه میدن و یک تیکش هم با یک خانم میان اسم برنده رو میخونن و جایزه بهش میدن میشه دو تا تیکشو بزاری خواهش میکنم بزار خیلی دنبالش گشتم

سلام اونی جونم فدات این چه حرفیه خوشملم
راستی این کلیپ رو ندارمش و متاسفانه فعلا وقت گشتن تو نت ندارم و فیل شکنمم تایمش تمومیده فعلا ندارم که بخوامم بگردم
بی نهایت شرمندهگرچه فایده نداره
بعد مدت ها یه درخواست ازم داشتی ...واقعا شرمندم
امیدوارم تابستون زودی بیاد تا من از شرمندگیتون دربیام

مهسا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 07:11 http://www.justforsong.blogfa.com

سلام فرزانه جون.کجایی چرا پیدات نیست.بیا آپـــــــــــــــم

kimia چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 20:49 http://hyunjoong-kimia.blogfa.com

آپـــــــــــــــــــــــــــــــم اونی فرزانه..

fati سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 11:52 http://justkoreee.blogfa.com

salam ajiiiii manam dabirestaniam kheili az dabirestan badam miadvaghean dorane mozakhrafie kash zod tar tamam sherastiiiiiiiiiiiii apam ba ye alame matlab

NEGIN دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 20:17 http://negin-song.blogfa.com

upammmmmmmmmmm

دنیا یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 17:03 http://donya1378.mihanblog.com

آآآآآآآآآآآآآاپپپپپمممممممم
عسیسم بسر

دنیا یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 16:30 http://donya1378.mihanblog.com

سلام اونی فرزانه جونم
منم عاشق همین چیزاش شدم دیگه عسیسم
منم موقعی که کوچیک بودم 10 سالم بود عاشقش شدم رفتم به همه گفتم و کار اشتباهی کردم واسهی همینم دیگه هیچ چیزی در مورد علایقم به کسی نگفتم تازه احساس بهتری هم می کنم
به نظر من آدم نباید در مورد علایقی که درمورد خودش و شخصیه با کسی صحبت کنه
خیلی خیلی خیلی میدوستمت فرزانه جونی
بای

کار درستی میکنینیازی نیست که کسی بدونه تو به چی علاقه داریبهتره اینارو واسه خودت نگه داری
ولی اینجا فرق داره میتونی خودت و اینجا تخلیه کنی
هرچه قدر دوست داری بگو دوسش داریمهم نیست کسی بفهمه یا نهفضای مجازی همینش خوبه دیگه
منم دوست دارم قلبونت برم

زهره شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 20:57 http://korea-lover.blogfa.com

سلام عسیسم!!!!!!
خوفی گلم؟
منم همینطور جیجل!!!!!
شما لینک شدی عزیز.....منوبا عنوانم بلینک!!!!!!!!!!!

دنیا جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 19:34 http://donya1378.mihanblog.com

آخه می دونی فرزانه جون همه ی بازیگرای کره ای مرد خوشگل نیستن منم وقتی خیلی عاشقش شدم 10 سالم بود وهمه می گفتن لقمه ی بزرگ تر از دهنت برداشتی منم ناراحت می شدم اما بهشون توجهی نکردم و اصلا برام مهم نبود که بقیه چی می گن چون خیلی چیز ها می گفتن که ناراحتم می کرد ولی خوب ازش گذشتم فرزانه جون دور و اطرافت رو نگاه کن بازیگری به خوشتیپی سونگ جونی می بینی؟ خب 100% نه ولی الآن هم سونگ هیچ فرقی با موقعی که جوون بود نکرده جز این که یه ذره جا افتاده تر شده مگه نه؟
می دوستمت عسیسم
بای
بووووسسس

خداییش اینو راست میگیمن باهات شدیدا موافقم
باوقار با شخصیت خوش هیکل(هیکل مردونه) خوش چهره (منظورم اینه که یه چهره مردونه خوشگل داره)خوش تیپ خوش سلیقه همه فن حریف هنرمند ورزشکار...وای تا صبحم من بگم بازم تمومی نداره
من که به هیچ کس نگفتم تو این 7 سال راز بزرگی بر دلم نهفته
منم از ترس مسخره شدن به هییچ کس نگفتم
ارره والا بزنم به تخته خیلی جیگره تازه سنشم بهش نمیاد
منم عزیزم خیلی بیشتر میدوستمت
یه عالمه بوس

دنیا جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 13:15 http://donya1378.mihanblog.com

مرسی فرزانه جونی
قفونت
فکر کنم تنها کسی هستم که 13 سالمه و عاشق سونگ جونیم

منم وقتی بهش علاقه پیدا کردم وعاشقش شدم 14 سالم بود.دقیقا 7سال پیش
ولی برام جالبه تو این سنت با اومدن این همه بازیگر کره ای جوون الان از سونگ جونی خوشت میاد.اون موقع آخه جوون تر بود.

دنیا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 11:13 http://donya1378.mihanblog.com

منم متولد 78 هستم عسیسم الآن 13 سالمه

الهی اینجا فکر کنم تو کوچیکترین دوستمی
فدات عزیزم مثل خواهر کوچیکترمیمن که خواهر ندارم تو بشو خواهر کوچیکه مناونی دنیا جونم.

ღ♥ღرهنماღ♥ღ پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 08:39 http://bahar-dj.blogfa.com

۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞*آپم عزیزم
۞* تشریف بیاورید
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸

دنیا چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 19:53 http://donya1378.mihanblog.com

سلام اونی فرزانه جون خاطراتت رو که خوندم برام خیلی جالب بود جقدر شیطونی کردید راستی فرزانه جون فکر کنم خیلی فضولی می کنم ولی اگر دوس داری می تونی بهم بگی جند سالته ؟ باور کن عزیزم من مقصود و هدفم جیز بدی نیس فقط به ذره فضولیم گل کرده اگه خواستی می تونی برام نظر خصوصی بذاری
بای

این چه حرفیه عزیزم.من متولد 69.حالا ازت بزرگترم یا کوچیکتر؟

سارا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 14:21 http://1series.persianblog.ir

سلام فرزانه جون منو بردی به دوران دبیرستان منم مثل تو دانشجو هستم میدونم چی میگی امان از دست این استادا گلم راستی آپم منتظرتم

ای جان همه از دست سیستم آموزشی مینالن...ولی همه هم مجبورن بتحملنآخه چرااااااااااااااااااا؟
اومدم عزیزم

bahar یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 20:17 http://bahar-dj.blogfa.com

من اول دبیرستانمو دوست داشتم خیلی خوش گذشت !!!!!!!! ولی دوم و سوم .... خیلی مزخرف بود !! مزخرف ترین دوران زندگیم بود !!!
حالا بگذریم من آپم

میدرکمت عززززززیزم
اومدم

NEGIN یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 16:24 http://negin-song.blogfa.com

سلام اونی هوو جونمخوبی؟
وای کفتی!منم خیلی بدم میومد از دبیرستان بخصوص اولش!!!خدارو شکر که گذروندیم
آپــــــــــم عزیزم

خوب شد این خاطره رو گفتم مثل اینکه به لطف سیستم آموزش پرورش همه عاشق دبیرستانن
یکی تا حالا نظر نداده بگه دوران خوبی رو سپری کرده!!!!!
واقعا دست این معلما و مدیرای مدرسه درد نکنه که انقدر بچه ها رو به مردسه جذب میکنن

مهسا یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 07:05 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون هیچ کسی دوست نداره به اون دوران برگرده به خصوص اول دبیرستان.راستی دوستت نازیلا میگفت کلیپ ها واسش ارور میده واسه تو هم ارور میداد.

نه گلم.بهت گفته ارور میده؟
الان ازش میپرسم

mina شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 19:07 http://ludicrous.blogfa.com/

hal kardi?
upe man baes shod to ham ye chi benvisi
man tabes2n shuru mikonam khaterehamo minvisam mibini chi be shie
un yeki weblogam hamechiro nevashte budam

آره گلم فیتیلم و روشن کردی
آخه بدجوری یادش کردم یه دفه همه چی اومد جلو چشمم
من زیاد اهل نوشتن نیستم اگه بودم چیزای زیادی برای نوشتن داشتم.

مهسا شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 18:32 http://www.justforsong.blogfa.com

فرزانه جون خاطراتت خیلی جالب و بامزه بود.تقریبا همه آدما دوران دبیرستانشون با همین کارا طی میشه.ما هم مثل شما بودیم.از ما هم گذشت با هر بدبختی که بود

ممنون اونی جونم
آره خاطرات جالبیه ولی من یه ذره هم دوست ندارم دوباره به اون دوران برگردم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد